Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu a peníze ihned a v hotovosti.
Chci znát hodnotu svého autaUšetřete 2x, nejdříve při prodeji Vašeho
auta a poté při nákupu auta.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Rok uvedení do provozu | 2008 |
---|---|
Tachometr | 202 970 km |
Motor | 2.0 TDCi, 103kW |
Převodovka | 6 stupňů |
Barva | černá |
Karoserie | Rodinné vozy |
---|---|
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 7 míst |
Emisní norma | EURO4 |
prostorný vůz vhodný pro rodinu, bohatá výbava, úsporný a spolehlivý motor.
Za pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.
Vnitřní prostornost, Skvěle variabilní interiér, Komfortní a jistý podvozek, Úsporné vznětové motory, Přesné řazení,
V roce 2006 přišla po dlouhých jedenácti letech na trh druhá generace Fordu Galaxy. Automobil tentokrát už nemá vůbec nic společného s vozy koncernu Volkswagen, druhé Galaxy vyvinul Ford vlastními silami. Aby trochu rozložil náklady na vývoj, připravil i trochu pozměněnou variantu S-MAX s nižší siluetou a menšími rozměry. Galaxy plní roli velkého plnohodnotného MPV a S-MAX je sportovnější variantou zaměřenou na mladší řidiče. Druhý Galaxy povyrostl a dostal podstatně kvalitnější a modernější provedení interiéru, celkový vnější tvar se přitom v podstatě zásadně nezměnil, auto jenom reflektuje designovou řeč Fordu z doby svého vzniku. Nepochybně je však vzhled atraktivnější než u předchozího provedení, a to má Ford v záloze ještě zmíněné provedení S-MAX. Co se interiéru týče, pobere Galaxy stále sedm cestujících a ani ve třetí řadě nebudou strádat nedostatkem místa. Oproti předchozí generaci narostl i přepravní prostor pro zavazadla, i v sedmimístném provedení totiž Galaxy pojme velmi solidních 435 litrů zavazadel. Po složení třetí a druhé řady vznikne zcela rovná ložná plocha.
Základní pohonnou jednotkou pro Galaxy je dvoulitrový benzinový motor Duratec s výkonem 107 kW, dalším stupněm pak 2.3 Duratec s výkonem 118 kW. Oba mají vyšší spotřebu a nejsou pro pohon velkého MPV příliš vhodné. Nejslabším naftovým motorem byl z počátku 1.8 TDCi s 92 kW, následoval dvoulitr se 103 kW a provedení 2.2 TDCi má výkon solidních 129 kW. Turbodiesely jsou lepší volbou jak z hlediska spotřeby, tak celkové dynamiky vozu. V roce 2010 prodělal Galaxy modernizaci, které se krom decentních změn ve vzhledu dotkla výrazněji právě motorové palety. Jako nejsilnější pohonná jednotka nastoupil přeplňovaný zážehový dvoulitr EcoBoost s výkonem solidních 149 kW, který rozhodně nemá s Galaxy mnoho práce a spotřeba víceméně odpovídá výkonu. Z nabídky zmizel nejslabší turbodiesel a naopak bylo přidáno prostřední provedení 2.0 TDCi s výkonem 120 kW. Dvoulitrový turbobenzin přinesl také dvouspojkovou převodovku PowerShift, kterou mohl mít dvoulitrový TDCi za příplatek. V rámci další modernizace se pod kapotu dostal také další motor EcoBoost, tentokrát přeplňovaná šestnáctistovka s výkonem 118 kW. Ta nahradila starší 2,3litrový Duratec a příjemně překvapí nejen tím, že pro pohon auta plně dostačuje, ale i tím, že má solidní spotřebu paliva. Ovšem je nutné, aby řidič krotil případné vášně, pak opět spotřeba výrazně roste. Motor 2.2 TDCi také výrazně posílil na 147 kW.
Velké MPV od Fordu působí až luxusním dojmem a to podtrhuje i velmi dobrá výbava. V té nemůže chybět klimatizace a standardem je třeba i rádio s CD přehrávačem a solidní sestavou deseti reproduktorů. Vyšší výbavy mohou mít opravdu vyloženě luxusní prvky a o dobře vybavené vozy není na trhu nouze.
Nový Ford Galaxy se může pochlubit atraktivním designem, a to jak v exteriéru, tak v interiéru. Auto má až téměř luxusní vzhled a povedený design nemusel příliš měnit ani facelift, který vůz prodělal v roce 2010. Navíc jednoduché tvary dané účelem vozu jsou vcelku nadčasové.
U velkého MPV je překvapením, že k motorům s rozumnou spotřebou paliva můžeme připočítat i zážehovou jednotku. Jde o šestnáctistovku EcoBoost, která při rozumném jízdním stylu drží spotřebu na solidní úrovni, ani dvoulitr EcoBoost není vyloženě žravý. Ovšem turbodiesely jsou pochopitelně úspornější a navíc jsou méně náchylné na zatížení vozu a jízdní styl, takže celkově zůstávají ekonomičtější volbou.
Ford S-Max se může na vůz kategorie MPV pochlubit opravdu velmi dobrými jízdními vlastnostmi. Podvozek je velmi jistý a jen tak něco jej nerozhodí, výborná je směrová stabilita na dálnicích a ani v zatáčkách se Galaxy nechová vůbec špatně.
V roce 2006 prošel Ford Galaxy nárazovými testy takzvaně bez ztráty květinky, tedy s pětihvězdičkovým hodnocením. Dobrá je jak bezpečnostní výbava vozu, tak robustní konstrukce. Úroveň bezpečí také zlepšují výborné jízdní vlastnosti vozu.
Interiér velkého MPV samozřejmě musí být praktický, u Galaxy to ovšem platí dvojnásob. I v sedmimístném uspořádání zůstává v zavazadlovém prostoru dostatek místa (435 litrů), po sklopení třetí řady je k dispozici 830 litrů a při složení i druhé řady a zarovnání nákladu po strop je k dispozici 2365 litrů prostoru. Navíc sklopením dvou řad sedadel vznikne zcela rovná ložná plocha. Manipulace se sedadly je snadná a Galaxy se také může pochlubit množstvím praktických odkládacích prostorů.
Velmi jistý podvozek auta nedělá kompromisy ani v pohodlí. To je tím hlavním, co je u Galaxy důležité. Galaxy tak nerovnosti filtruje velmi dobře, navíc má auto i kvalitní odhlučnění. Velmi pohodlná jsou také sedadla, která přitom nepostrádají boční vedení. Nabídka místa je tak dobrá, že v druhé řadě je ho vyloženě nadbytek a ve třetí nebudou strádat ani nadprůměrně vysocí cestující.
Oproti předchozí generaci je druhý Ford Galaxy výrazně spolehlivější, ve statistikách se řadí k lehkému nadprůměru, což je oproti minulé generaci velký pokrok. Velké MPV také příjemně překvapí solidní spotřebou nejen turbodieselových motorů, takže provozní náklady lze udržet na rozumné úrovni.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8002.0 TDCi , 7 míst, Automatická klimatizace, Tempomat, Vyhřívání sedaček, Park. senzory
Rok uvedení do provozu | 2008 |
---|---|
Tachometr | 202 970 km |
Motor | 2.0 TDCi, 103kW |
Převodovka | 6 stupňů |
Barva | černá |
Karoserie | Rodinné vozy |
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 7 míst |
Emisní norma | EURO4 |
Aby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.