Tiskové zprávy

2007 | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017

Q1 | Q2 | Q3 | Q4

2017

1 2 3 4 5 6 7 8  >
Mototechna prodala za pět let již 35 000 zánovních automobilů, poptávka dál roste
6. září 2017
Mototechna prodala za pět let již 35 000 zánovních automobilů, poptávka dál roste
Praha, 6. září 2017 – Je tomu již pět let, co se společnost AAA AUTO rozhodla vyčlenit prodej zánovních a referenčních vozů pod značku Mototechna, kterou si lidé pamatují jako obchodníka s auty ještě z dob socialistického Československa. Trend nástupu zájmu téměř nové vozy se „Áčkům“ podařilo zachytit dobře – za pět let Mototechna prodala již na 35 000 takových automobilů. Aktuálně nabízí na 1000 aut nejžádanějších modelů a značek a výběr se chystá ještě rozšířit. Značka Mototechna se podle aktuálního průzkumu také umístila mezi nejznámějšími „retro“ značkami v České republice.

V srpnu byla po dlouhé době nejinzerovanější ojetinou Fabia, trh čeká zářijové oživení
4. září 2017
V srpnu byla po dlouhé době nejinzerovanější ojetinou Fabia, trh čeká zářijové oživení
Praha, 4. září 2017 – V srpnu bylo stejně jako v minulém měsíci na českém trhu inzerováno 69 000 ojetých vozů. Průměrný nájezd se mírně snížil, stejně jako průměrné stáří vozů, naopak se zvýšila průměrná cena. Po dlouhé době se na první místo v pomyslném žebříčku TOP 10 nejinzerovanějších ojetin probojovala Škoda Fabia. Vyplynulo to z pravidelné analýzy společnosti AAA AUTO, která trh s ojetými automobily kontinuálně sleduje a provádí jeho dlouhodobé srovnávání.

S autem z Áček do Mongolska a zpět za měsíc a bez jediné závady
1. září 2017
S autem z Áček do Mongolska a zpět za měsíc a bez jediné závady
Praha, 1. září 2017 – Uplynulo přesně 31 dnů od odjezdu Stanislava Gálika, Richarda Nemetha a Stefana Stefanova z pražské pobočky AAA AUTO do mongolského Ulánbátaru. S autem za 69 000 korun, které vybrali fanoušci na Facebooku z nabídky AAA AUTO, pokořili vytyčený cíl přesně za tři týdny a za další týden a půl již dorazili domů. Bez vážného karambolu, jen se čtyřmi defekty na pneumatikách a s průměrnou spotřebou 10,6 litru zdolali 22 180 kilometrů a 15 zemí.

AAA AUTO spustilo 3D virtuální prohlídku svého pražského showroomu
29. srpen 2017
AAA AUTO spustilo 3D virtuální prohlídku svého pražského showroomu
Praha, 29. srpna 2017 – Největší prodejce ojetých vozů ve střední Evropě AAA AUTO International jako první ve svém oboru zavádí zcela novou technologii trojrozměrné virtuální prohlídky svého pražského showroomu a v něm vystavených vozidel. Záběry kamer a snímky z dronů s odkazy na konkrétní vozidla spolu s unikátní technologií zpracování takto získaných dat zákazníkům pomohou podstatně zlepšit orientaci v areálu.

Marketing AAA AUTO povede Daniel Šturm
24. srpen 2017
Marketing AAA AUTO povede Daniel Šturm
Praha, 24. srpna 2017 – Pozice ředitele marketingu skupiny AAA AUTO se ujal Daniel Šturm. Ve své funkci bude odpovídat za kompletní marketingovou a reklamní strategii firmy v Česku, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku. Zaměří se přitom na posílení pokračující mezinárodní expanze firmy, ale také růst značky zánovních vozů Mototechna. Na pozici šéfa marketingu největšího prodejce ojetých vozů v České republice Daniel Šturm nahradil Jana Dobiáše.

Dvacetileté auto z Áček pokořilo 14 tisíc kilometrů a dojelo do mongolského Ulánbátaru
21. srpen 2017
Dvacetileté auto z Áček pokořilo 14 tisíc kilometrů a dojelo do mongolského Ulánbátaru
Praha, 21. srpna 2017 – Tři týdny po odjezdu mladí cestovatelé Richard Nemeth a Stefan Stefanov z Ostravy a „richhiker“ Stanislav Gálik dorazili s autem za 69 000 korun z AAA AUTO do cílové destinace v mongolském Ulánbátaru. Pokořili tak trasu o délce 13 800 kilometrů vedoucí přes 14 zemí. Na strastiplné cestě, kde vystoupali až do 5 000 m.n.m. auto postihly pouze tři defekty na pneumatikách. Dvacetileté BMW si tak poradilo s nadmořskou výškou i s nekvalitním 80-ti oktanovým benzínem.

Loajalita ke značce v Česku nefrčí, výjimkou je Škodovka
21. srpen 2017
Loajalita ke značce v Česku nefrčí, výjimkou je Škodovka
Praha, 21. srpna 2017 – V zahraničí, zejména pak ve Spojených státech nebo ve Velké Británii jsou věrností jedné konkrétní značce pověstní. Nedávno byl například zveřejněn případ, kdy si jistý pan Hodson z jihozápadní Anglie koupil již 14. vůz značky Mitsubishi za posledních 38 let. V Česku je to s věrností o poznání vlažnější.

Zájem o alternativní paliva stále roste
16. srpen 2017
Zájem o alternativní paliva stále roste
Praha, 16. srpna 2017 - Mezi novými auty je i díky státní podpoře znatelný zvýšený zájem o plně elektrické a hybridní vozy nebo vozy na CNG. Na trhu ojetých vozidel jsou ale prodejní trendy odlišné. Zákazníci se alternativních pohonů stále trochu bojí.

Mototechna přichází s flexibilní variantou operativního leasingu na zánovní vozy
14. srpen 2017
Mototechna přichází s flexibilní variantou operativního leasingu na zánovní vozy
Praha, 14. srpna 2017 - Mototechna, značka pro prodej zánovních vozů v rámci skupiny AAA AUTO, nově poskytuje firemním klientům při nákupu vozů do 2 let stáří flexibilní variantu operativního leasingu s kalkulací zůstatkové hodnoty a možností odkupu po doplacení úvěru. Nový produkt Puzzle je nabízen ve spolupráci s Českou spořitelnou.

25 let AAA AUTO – v nabídce vozů se za čtvrtstoletí objevily skutečné rarity
10. srpen 2017
25 let AAA AUTO – v nabídce vozů se za čtvrtstoletí objevily skutečné rarity
Praha, 10. srpna 2017 – Nejen Škoda, Volkswagen, Ford, Hyundai a další běžné značky brázdí české silnice. Ať už jde o vozy luxusní, málo známé či z limitovaných edicí, v běžném provozu na ně člověk narazí zřídkakdy. O to menší šanci mají zájemci o ojeté vozy na jejich koupi v běžných autobazarech. Jinak tomu ovšem je v AAA AUTO. V průběhu 25 let se v nabídce největšího prodejce ojetin u nás pravidelně objevovaly, a i nadále objevují opravdové rarity, které jsou zákazníkům k dispozici stejně jako jakákoliv jiná auta.

 

Skupina AAA AUTO působí na trhu již 25 let. Provozuje síť více než 40 poboček v České republice, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku. Za dobu své existence obsloužila přes 1,9 milionu zákazníků. Skupina prodá ročně téměř 70 000 vozů a je tak největším prodejcem ojetých aut ve střední a východní Evropě. Prodává také zánovní vozy pod obnovenou značkou Mototechna. Společnost se pravidelně umisťuje v žebříčku Czech TOP 100 a Českých 100 nejlepších. Skupinu AAA AUTO vlastní britsko-polský investiční fond Abris Capital Partners. Značky AAA AUTO a Mototechna jsou oficiálním partnerem české nejvyšší fotbalové soutěže – ePojisteni.cz ligy. 



Vyhrajte tablet
Vyhledávejte stisknutím klávesy Enter.
800 110 800denně od 8:00 do 21:00
Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Více informací