Tiskové zprávy

2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018

Q1 | Q2 | Q3 | Q4

2018

1 2  >
Mladí do 25 let si nejčastěji pořizují Škodovku, s rostoucím věkem lidé vybírají z více značek
23. únor 2018
Mladí do 25 let si nejčastěji pořizují Škodovku, s rostoucím věkem lidé vybírají z více značek
Praha, 23. února 2018 – Vozy značky Škoda jsou pro českého řidiče nejčastější volbou při nákupu ojetého automobilu. Nejčastěji tradiční českou značku volí mladí řidiči ve věku do 25 let, ale s postupem věku jejich zájem přechází i na jiné modely. Mladí lidé v průměru za vůz utratí 144 230 korun, zákazníci ve věku 45 až 54 let pak 199 595 korun. Vyplynulo to z dat společnosti AAA AUTO.

Značka AAA AUTO získala pro rok 2018 prestižní ocenění Superbrands
22. únor 2018
Značka AAA AUTO získala pro rok 2018 prestižní ocenění Superbrands
Praha, 22. února 2018 – Společnost AAA AUTO získala již podruhé prestižní ocenění Superbrands, které je v České republice udělováno po svém obnovení již pátým rokem, celosvětově pak nepřetržitě od roku 1994. Cílem tohoto hodnocení je identifikovat značky s vynikajícím postavením na lokálním trhu. Superbrands získávají pouze značky, které projdou vícekolovým hodnocením čítajícím mimo jiné spotřebitelský průzkum agentury GfK.

Na 130 firem a podnikatelů diskutovalo v Mototechně o podnikání v Praze a středních Čechách
15. únor 2018
Na 130 firem a podnikatelů diskutovalo v Mototechně o podnikání v Praze a středních Čechách
Praha, 15. února 2018 – Na Regionálním setkání pro významné podnikatelské subjekty a podnikatele ze středních Čech a Prahy, připraveném sdružením CZECH TOP 100, se sešlo na 130 zástupců firem i jednotlivých podnikatelů z obou krajů. Hostitelem setkání byl prodejce zánovních automobilů Mototechna, který patří do skupiny AAA AUTO. Jelikož v regionu středních Čech a Prahy sídlí nejvýznamnější zástupci oboru Automotive, byla hlavním tématem mobilita firem.

Jak si stojí barva lásky na trhu s ojetými vozy
13. únor 2018
Jak si stojí barva lásky na trhu s ojetými vozy
Praha 13. února 2018 – Odborníci největšího tuzemského prodejce ojetých aut AAA AUTO připravili k příležitosti blížícího se svátku zamilovaných analýzu výsledků prodeje za rok 2017 zaměřenou na oblíbenost vozů červené barvy jako jednoho ze symbolů lásky. Z analýzy vyplývá, že červená barva je pátou nejoblíbenější mezi zákazníky AAA AUTO, přičemž už dávno neplatí, že by si tuto barvu pořizovaly převážně ženy. Červené auto volí z dvou třetin muži. Mezi nejprodávanějšími značkami aut v červené barvě byla Škoda, Renault a Hyundai.

Ostravské AAA AUTO na Místecké je v běžném provozu i při uzavírce mostu
9. únor 2018
Ostravské AAA AUTO na Místecké je v běžném provozu i při uzavírce mostu
Praha, 9. února 2018 – Pobočka největšího tuzemského prodejce ojetých vozů AAA AUTO v Ostravě poskytuje kompletní servis pro zákazníky včetně výkupu a prodeje vozů i po dobu uzavírky mostu přes Místeckou ulici. Příjezd na pobočku není nijak omezen. Díky nedávnému rozšíření prodejní plochy se nabídka zvýšila až na 650 vozů.

Mobilní výkup ojetin je stále populárnější, vloni ho využilo přes 10 000 zákazníků
8. únor 2018
Mobilní výkup ojetin je stále populárnější, vloni ho využilo přes 10 000 zákazníků
Praha, 8. února 2018 – Mobilní výkup poprvé nabídla společnost AAA AUTO v České republice již roku 1999. Od té doby se služba mobilních výkupčích rozrostla do všech zemí, kde společnost působí. Tímto způsobem je vykoupeno přibližně 25% z celkového počtu vykoupených vozů.

35% inzerovaných ojetin v lednu je z dovozu, často mají nejasný původ nebo jsou stočené
6. únor 2018
35% inzerovaných ojetin v lednu je z dovozu, často mají nejasný původ nebo jsou stočené
Praha 6. února 2018 – V lednu bylo v české republice nabídnuto k prodeji více než 114 tisíc ojetých automobilů, více než jedna třetina z nich pochází z dovozu. Jejich cena byla nejčastěji v průměrné hodnotě 129 500 Kč. Stáří nabídnutých vozů se pohybovalo na hranici 9,6 s nájezdem 155 300 km. AAA AUTO, které kontinuálně monitoruje trh ojetin již několik let, přešlo na nový způsob zpracování dat. Místo průměrných hodnot zohledňuje takzvaný medián, který má vyšší vypovídající hodnotu, a ještě přesněji tak charakterizuje trh s ojetými automobily.

Stanislav Gálik se stal výkonným ředitelem inovací společnosti AAA AUTO
2. únor 2018
Stanislav Gálik se stal výkonným ředitelem inovací společnosti AAA AUTO
Praha, 2. února 2018 – Společnost AAA AUTO včera oficiálně uvedla novou značku AuresLab, pod kterou sjednotila veškeré inovace, na kterých pracuje. Inovační centrum povede Stanislav Gálik, dosavadní strategický poradce pro rozvoj značky Mototechna a poradce pro inovace České spořitelny.

AAA AUTO založilo inovační laboratoř, která rozšíří služby zákazníkům
31. leden 2018
AAA AUTO založilo inovační laboratoř, která rozšíří služby zákazníkům
Praha, 31. ledna 2018 – Skupina AAA AUTO, která v minulém roce zobchodovala ve střední Evropě 75 400 automobilů, chce zákazníkům přinést větší komfort při nákupu a prodeji vozů prostřednictvím inovací. Program sjednotí pod hlavičkou inovační laboratoře AuresLab.

Lukáš Kvapil se chce na Dakar Rallye 2019 vrátit na čtyřech kolech
25. leden 2018
Lukáš Kvapil se chce na Dakar Rallye 2019 vrátit na čtyřech kolech
Praha, 25. ledna 2018 – Motocyklový závodník Lukáš Kvapil má za sebou Dakar Rallye 2018, které se účastnil s vozy z Mototechny v rámci doprovodného media týmu, aby bezprostředně po jejím skončení nabídl prostřednictvím reportáží pohled do zákulisí a pocity jezdců. Na příští sezónu se však chce vrátit zpět do role závodníka, a tak je aktuálně ve hře několik variant dvoustopých speciálů.

 

Skupina AAA AUTO působí na trhu již 25 let. Provozuje síť více než 40 poboček v České republice, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku. Za dobu své existence obsloužila přes 1,9 milionu zákazníků. Skupina prodá ročně téměř 70 000 vozů a je tak největším prodejcem ojetých aut ve střední a východní Evropě. Prodává také zánovní vozy pod obnovenou značkou Mototechna. Společnost se pravidelně umisťuje v žebříčku Czech TOP 100 a Českých 100 nejlepších. Skupinu AAA AUTO vlastní britsko-polský investiční fond Abris Capital Partners. Značky AAA AUTO a Mototechna jsou oficiálním partnerem české nejvyšší fotbalové soutěže – ePojisteni.cz ligy. 



Všechny vozy na našich pobočkách jsou i přes špatné počasí očištěny a kvalitně nasvíceny až do konce otevírací doby. Více informací.
U nás Vám zimní olympijské hry neutečou! Na obrazovkách v našich zákaznických centrech uvidíte během otevírací doby kompletní program her.

×
Vyhledávejte stisknutím klávesy Enter.
800 110 800denně od 8:00 do 21:00
Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Více informací