20. prosinec 2013 tn.cz: Zákazníci si letos z AAA AUTO odvezli už 55 000 vozů, říká ředitelka firmyKarolína Topolová v článku o rekordních prodejích společnosti v letošním roce a speciálních vánočních nabídkách. |
20. prosinec 2013 zr.ru: Specialisté z autobazaru dávají tipy na to, jak se vyhnout nechtěným zimním "pauzám"Na populárním ruském portále vyšel článek s tipy pro motoristy od odborníků z AAA AUTO, jak správně pečovat o auto v zimě. Včetně žebříčku tipů od čtenářů a dalších doporučení, jak se vyhnout zhoršení technického stavu vozidla přes zimu. |
18. prosinec 2013 iDnes: Elektronické servisní knížky usnadní nákup ojetin, servisům zvýší ziskyKarolína Topolová se v článku iDnes.cz o elektronických servisních knížkách vyjadřuje k problému falšování stávajících papírových servisních knížek. |
18. prosinec 2013 Týden.cz: Ojetiny jsou stále trendem, slabá koruna jim fandíPodle počtu prodaných vozů patří AAA AUTO v České republice i na Slovensku mezi vůbec největší prodejce aut, i když bereme v potaz prodejce nových vozů. Sílu značky AAA AUTO potvrzuje i nedávný průzkum mezi českými marketéry, který uskutečnila agentura Ogilvy & Mather. AAA AUTO se umístila mezi deseti nejúspěšnějšími českými značkami v celé polistopadové historii. Rovněž byla označena za jednu z top deseti značek s největším potenciálem rozvoje, a to včetně perspektivy expanze na zahraniční trhy. |
16. prosinec 2013 MFD: Seznam.cz, PPF... Nejsilnější české porevoluční značkyV článku o studii agentury Ogilvy & Mather o nových českých značkách a jak jsou vnímány marketéryi je uvedena společnost AAA AUTO jako jedna z nejúspěšnějších. Podle studie patří mezi prvních deset vedle takových jako je síť elektroprodejen Datart, prodejce zahradní techniky Mountfield, tvůrce antivirových programů Avast či pivovar Bernard. Česku vládnou značky, za kterými je vidět konkrétní podnikatel a silný příběh, shodují se marketingoví odborníci. Oceňují Seznam.cz, PPF či Student Agency. |
12. prosinec 2013 Hospodářské noviny: AAA Auto čeká růst zisku, nyní těží ze slabší korunyKomentáře a odpovědi Karolíny Topolové v článku Romana Šitnera o výrazné proměně společnosti AAA AUTO v posledních letech, prodejních trendech a třikrát vyšším exportu kvůli oslabené koruně. |
12. prosinec 2013 Motorinfo.cz: Správní rada Dětské dopravní nadace projednala hospodařeníKarolína Topolová komentuje v článku o letošních finančních příspěvcích nadace dětem příchod nových korporátních partnerů a nárůst sponzoringu společnosti AAA AUTO. |
3. prosinec 2013 iHNED.cz: AAA AUTO míří k rekordním "pokrizovým" rekordům. Za letošek má prodat 55 tisíc ojetin.Největší česká síť autobazarů hlásí dobrý rok. Alespoň co se počtu prodaných vozů týče. Dvouciferný růst se nezastavil ani v listopadu a firma kvůli tomu upravila letošní prognózu na 55 tisíc prodaných vozů. Podle vedení k tomu přispívají zejména obecně klesající ceny ojetin. |
11. listopad 2013 Tech Magazín: Mototechna se chystá prorazit do segmentu Luxusních aut Značku Mototechna, která zanikla po listopadu 1989, se podařilo společnosti AAA Auto opět oživit, a za rok nového působení v ČR a na Slovensku prodala 2150 / 550 vozidel. Nyní chystá rozšíření portfolia o prodej segmentu luxusních aut a uvedení nového konceptu webových stránek pro tablety a mobily. |
5. listopad 2013 Deník.cz: Blíží se zima, zájem o čtyřkolky stoupá. Poradíme, jak vybrat ojeté SUVJindřich Topol, regionální manažer výkupu, komentoval pro Deník.cz vysokou poptávku o SUV v posledních letech, oblíbené modely zákazníků a doporučení ohledně nákupu ojetého vozu. |