Značku Mototechna, která zanikla po listopadu 1989, se podařilo společnosti AAA Auto opět oživit, a za rok nového působení v ČR a na Slovensku prodala 2150 / 550 vozidel. Nyní chystá rozšíření portfolia o prodej segmentu luxusních aut a uvedení nového konceptu webových stránek pro tablety a mobily.
Momentálně Mototechna nabízí v ČR zhruba 500 a v SR 150 automobilů do 3 let stáří a 40 000 najetých kilometrů. Nejprodávanějšími modely jsou od značek Škoda, Hyundai, Kia nebo Volkswagen. Průměrný věk vozů je 1,8 roku v ČR a 2,1 roku v SR. Jelikož vzrůstá zájem o ojeté luxusní vozy (meziročně se zvýšil o 52 %), chystají "áčka" pro Mototechnu rozšíření portfolia právě o tyto automobily. Se zavedením prémiového segmentu počítají už během jara příštího roku.
Mototechna nabízí všechny běžné služby autosalonu, jakými jsou výkup vozů protiúčtem, poskytování finančních produktů na nákup vozu, pojištění, služby servisu, prodej náhradních dílů a navíc také půjčovnu automobilů a asistenční služby. Auta mají minimálně dvouletou garanci mechanických a elektrických závad.
"Mototechna potvrdila, že lidé mají místo nových vozů, které rychle ztrácejí svojí hodnotu, stále větší zájem o vozy zánovní, referenční, s málo najetými kilometry a doložitelnou servisní historií, včetně počtu najetých kilometrů. Tyto vozy se již po jednom roce dají koupit až o 3040 % levněji než nové, a to už je silný ekonomický argument," uvedla generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová.