Více než čtvrtina vozů se nyní v tuzemském AAA AUTO prodává s využitím on-line procesů

Praha 26. října 2021 – Pandemie koronaviru a s ním související lockdowny v uplynulých osmnácti měsících vedly k razantnímu zvýšení podílu on-line nákupů ojetých vozů na trzích v celé střední Evropě. V rámci skupiny AURES Holdings je o prodej s využitím on-line procesů zájem i v současné době, v tuzemsku se měsíčně týká až čtvrtiny vozů.

Síť AAA AUTO v průběhu tří tuzemských vládních lockdownů v rámci koronavirové pandemie loni a letos v zimě a na jaře postupně navyšovala objem ojetých vozů prodaných on-line – z 20 %, přes 50 % až k téměř 85 procentům obvyklého objemu, který byl běžný na otevřených pobočkách před nástupem pandemie. „Po znovuotevření poboček letos v květnu jsme stejně jako ostatní obchodníci čekali, jak se zákazníci zachovají a zda zůstane on-line oblíbeným prodejním kanálem i nadále. Nám se to naštěstí povedlo. Zákazníci si totiž v rámci lockdownů postupně zvykli, že vůz si lze vybrat a objednat on-line, pro což máme vytvořený kompletní proces prodeje, od výběru přes platbu až po doručení. Proces zákazníkům umožňuje se s vozem velmi detailně seznámit, aniž by si ho museli reálně ‚osahat‘. Mezi oblíbené způsoby nákupu s využitím on-line služeb patří jak přímý prodej přes web, tak „asistovaný“ on-line nákup vozu z jiné pobočky, než na které se zákazník nachází,“ uvedla Karolína Topolová, generální ředitelka a předsedkyně představenstva AURES Holdings, provozovatele mezinárodní sítě autocenter AAA AUTO.

Díky tomuto procesu mají zákazníci přístup nejen k vozům z velmi široké nabídky, stojícím na jiných pobočkách v tuzemsku, ale mohou si navíc objednávat i vozy vykupované v rámci společnosti Driverama v Německu i z poboček na Slovensku, v Polsku a Maďarsku. „Všechny tyto vozy prošly detailním kontrolním procesem na výkupu, všechny vlastníme a poskytujeme na ně tím pádem odpovídající garance – zákazník tak čerpá benefit historicky nejširšího výběru aut z našich globálních zásob mezinárodního prodejce. Tuzemským zákazníkům se tak díky našemu působení v celé Evropě otevírají zcela nové možnosti výběru aut. A to navíc v situaci, kdy je na domácím trhu rekordně nízké množství aut,“ uvedl provozní ředitel AURES Holdings Petr Vaněček. Optimalizované procesy umožňují vozidlo v rámci země převést na jinou pobočku v řádu hodin, ze zahraničních poboček v rámci několika dnů, včetně zajištění veškerých převodů a administrativních formalit.

Plně on-line v současné době síť AAA AUTO prodává vozy zejména na export, kde si zákazníci ze zahraničí měsíčně objednávají 250–300 vozů přímo „kliknutím“ na webové stránce. „Pokud jde o asistovaný nákup s využitím on-line procesů, zákazníci si vybírají vůz s naším prodejcem na počítači přímo na pobočce. Mají k dispozici celou nabídku vozů, a to jak z jiných poboček po celé republice, tak i z poboček v zahraničí v rámci celé skupiny AURES Holdings. Měsíčně si takto od nás v tuzemsku odveze vůz, vybraný a zaplacený on-line, až čtvrtina lidí,“ vysvětluje Karolína Topolová. „Dá se tedy říci, že historické rekordní prodeje, které jsme zaznamenali v červenci, srpnu a září, kdy jsme v rámci skupiny dohromady prodali 26 000 vozů, jdou na vrub právě přetrvávajícímu zájmu o různé formy prodeje s využitím on-line procesů,“ uzavírá Topolová.

Skupina AURES Holdings působí na trhu již 29 let. Provozuje síť téměř pěti desítek poboček v České republice, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku. Za dobu své existence obsloužila již přes 2,6 milionu zákazníků. Skupina prodá ročně průměrně 80 000 vozů a je tak největším prodejcem ojetých aut ve střední a východní Evropě. Prodává také zánovní vozy pod obnovenou značkou Mototechna. Na západních trzích působí prostřednictvím společnosti Driverama. Společnost se pravidelně umisťuje v žebříčcích CZECH TOP 100 a Českých 100 nejlepších. Pro roky 2017 a 2018 byla držitelem prestižního ocenění Superbrands a umístila se na 2. místě v celoevropské soutěži European Business Awards 2016/2017. Generální ředitelka a předsedkyně představenstva AURES Holdings Karolína Topolová se v roce 2020 umístila v anketě Top Ženy Česka na 1. místě v kategorii manažerek a letos v tomto žebříčku vstoupila do Síně slávy. Skupinu vlastní britsko-polský investiční fond Abris Capital Partners.

 




Vážíme si vašeho
soukromí

Aby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.

Spravovat cookies

Zásady ochrany osobních údajů

Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.

Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.


Nutné Vždy aktivní

Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.


Funkční

Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.


Analytické

Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.


Marketingové

Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.



Zrušit

Momentálně je online 0 odborníků Volejte denně 8:00 - 21:00 Zavolejte mi
Google hodnocení   4,5
Nejlépe hodnocený
prodejce ojetých vozů
v České republice.

S průměrným hodnocením
zákazníků všech našich
poboček 4,5 hvězdičky.