- Aut. klimatizace,
- Autorádio,
- Centrál,
- Elektrická parkovací brzda,
- El. okna,
- Kožený volant,
- Počítač,
- Posilovač řízení,
- Stop Start system,
- Ukotvení pro dětské sedačky,
Vyhledávejte stisknutím klávesy Enter. |
Proč AAA AUTO
|
Proč prodat vůz právě u nás?
|
Výhodná výměna vašeho vozu
|
Proč financovat s AAA AUTO?
|
Kontrola VIN Ověříme, zda odpovídá značce a modelu vozidla | Kontrola data registrace Zkontrolujeme rok první registrace dle TP | |
Kontrola odcizení Zjistíme, zda vůz není evidovaný jako odcizený v registru Policie ČR / SR | Kontrola leasingu a exekuce V databázích věřitelů se dotážeme, zda vůz není předmětem leasingu nebo exekuce | |
Kontrola stavu tachometru Podle dostupných záznamů o nájezdu zhodnotíme, zda není podezření na neoprávněné změny stavu tachometru | Nejčastější typy podvodů v ČR • přetáčení tachometrů • omlazování skutečného roku výroby • falšování VIN kódu u kradených vozů |
Rok uvedení do provozu 2012 |
Tachometr 187 621187 tis. km |
Motor 2.0 TDI, 103 kW, Diesel, 6 stupňů |
Karoserie Combi, 5 míst, černá metalíza |
Stupeň výbavy Comfortline |
HistoriePlatná STK, Po prvním majiteli, Servisní knížka |
V roce 2005 se na trhu objevila zcela nová generace Volkswagenu Passat, která oproti té předchozí přinesla novou techniku a design. Přesto však zůstal zachován celkový charakter auta se všemi jeho přednostmi. Passat tak nadále platí za komfortního a prostorného pracanta. Generace B6 se v Česku mimo jiné proslavila i jako stíhací vůz dálniční policie. A v tomto úkolu pokračuje i inovovaná verze B7, která se představila v roce 2010. Ačkoli ji Volkswagen vydává za novou generaci, jde podobně jako u generace předchozí (tedy u typů B5 a B5.5) spíše jen o výraznější facelift – tentokrát se více měnil design než technika.
Passaty od roku 2005 do roku 2010 tak charakterizují světlomety se vcelku bohatým tvarováním, zatímco od roku 2010 se výrobce vrátil k celkově konzervativnějším tvarům. Ani mírné tvarové experimentování však oblibu modelu nijak neovlivnilo. Opět platí, že lze Passat vybírat v celé řadě provedení. Z karosářských variant je na výběr klasický sedan a combi Variant, k vybraným motorizacím je standardně nebo za příplatek dodáván pohon všech kol 4motion. Široká je i nabídka převodovek, základní motorizace mají pětistupňovou skříň, silnější modely pak šestistupňový manuál. U nejvýkonnějších pohonných jednotek je standardem dvouspojková převodovka DSG, kterou mohou za příplatek mít i některá další provedení. Možnosti uplatnění převodovek DSG se rozšířily právě po faceliftu v roce 2010. Tradičně bohaté jsou i možnosti výbavy, základem nabídky jsou tři stupně a k nim se přidává celá řada komfortních příplatkových doplňků. Novinkou generace B6 a B7 je také čtyřdveřové kupé Passat CC s nízkou siluetou a dynamičtějšími tvary. Tento model reaguje na stoupající oblibu podobně koncipovaných vozů a po inovaci v roce 2010 je již prodáván jen jako Volkswagen CC, což má zvýraznit jeho prémiové zaměření. Od roku 2011 se také Passat prodává v provedení Alltrack se zvýšenou světlou výškou.
Co se techniky týče, Passat nabízí širokou paletu motorů TDI a benzinových TSI. Z modernizovaného provedení po roce 2010 zmizely atmosférické motory, do té doby byl základem motor 1,6 FSI s relativně průměrným výkonem 85 kW. Oblíbenější volbou je přeplňovaný 1,8 TFSI se 118 kW a dvoulitr podobného provedení (147 kW). Aktuální provedení spoléhá v oblasti benzinových motorů na tři výkonové verze čtyřválce 1,4 TSI, přičemž ta prostřední (110 kW) umožňuje pohon na CNG. Špičkou nabídky je šestiválcové provedení R36 s 220 kW. U vznětových verzí byl základem nesmrtelný motor 1,9 TDI 77 kW, který byl po modernizaci nahrazen jednotkou 1,6 TDI o shodném výkonu. Motor 2,0 TDI pak přináší další dvě úrovně výkonu (103 a 125 kW, po modernizaci 130 kW). Jde o nejoblíbenější motorizaci v Passatu.
Volkswagen Passat v provedeních B6 a B7 přináší i vcelku bohatou základní výbavu. Standardem se u všech verzí stala dvouzónová automatická klimatizace nebo šestice airbagů. Ke komfortním prvkům patří například i elektronická parkovací brzda (neuvolní se, dokud se řidič nepřipoutá) nebo startování pomocí tlačítka.
Volkswagen Passat B6 přišel s trochu netradičním designem, který však sklidil u zákazníků úspěch. Celkově konzervativní tvary auta se podařilo oživit výraznější maskou chladiče a světlomety s bohatším tvarováním. I přesto se automobilka při modernizaci vrátila ke konzervativním tvarům. Spíše než kvůli nátlaku zákazníků to však bylo proto, aby model B7 zapadal do aktuálního designového směru Volkswagenu.
V Passatech B6 a B7 v motorizacích jasně převládají přeplňované pohonné jednotky. U těch vznětových je nízká spotřeba tradiční, ovšem oproti předchozí generaci tu v praxi nedošlo k zásadním vylepšením. U benzinových motorů v praxi hodně záleží na jízdním stylu, především jednotka 1,4 TSI umí být hodně úsporná, ale s těžkou nohou u ní spotřeba výrazně stoupá.
Kombinace pohodlí a jistých jízdních vlastností je pro Volkswagen Passat zcela typická. Opět tak platí, že i přes komfortní odpružení je vedení vozu velice jisté a jízdní vlastnosti jsou nezáludné. Ke sportovním výkonům však Passat určitě nevybízí, byť jeho podvozek je dimenzován bohatě. Nejlépe se cítí na dálnicích, kde mu dlouhý rozvor dodává na stabilitě.
Od roku 2005 se může Volkswagen Passat chlubit špičkovým pětihvězdičkovým hodnocením v nárazových testech Euro NCAP. Auto je standardně vybavováno šesticí airbagů a stabilizací ESC. Propracovaná konstrukce kabiny zajišťuje minimální deformace prostoru pro posádku.
I nejaktuálnější provedení Passatu se může chlubit velkým prostorem pro posádku i zavazadla. V interiéru i zavazadlovém prostoru jsou na tom provedení B6 a B7 prakticky stejně, byť oficiální technická data vypovídají o něčem jiném. Provedení B6 pojme podle údajů výrobce 485 litrů nákladu v provedení sedan a 513 jako combi, u B7 jsou tyto míry 565 a 603 litrů. Jenže jde o malý trik, zavazadlový prostor se nijak nezměnil, u nového provedení jen Volkswagen počítá i prostor pod podlážkou, kde je umístěna plnohodnotná rezerva. K rezervě se však ještě další náklad vejde, a proto je tento prostor praktický.
Doslova obrovský vnitřní prostor a komfortní podvozek jsou typickými vlastnostmi Passatu. Auto navíc posádku hýčká řadou příjemných prvků výbavy, takže o skvělý dojem z pobytu na palubě je postaráno. Opět platí, že výborná je i ergonomie vozu.
Volkswagen Passat je velmi běžný automobil, se kterým si poradí široká servisní síť. Vzhledem ke slušné spolehlivosti nejsou servisní náklady příliš vysoké, je ovšem nutné počítat s tím, že Passaty B6 a B7 jsou relativně nové a moderní vozy, takže ceny některých úkonů nebo náhradních dílů mohou být vysoké.
Passat je na tuzemském trhu už od sametové revoluce symbolem manažerského či podnikatelského úspěchu. Přitom na západ od našich hranic je Passat vcelku běžným spotřebním vozem a ve firemních flotilách jich tam slouží tisíce, aniž by jejich řidiči riskovali závistivé objetí vozu klíčem během nočního parkování před domem.
8000 prověřených vozů v ČR
Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu
Kontrola najetých kilometrů
Carlife® garance na mechanický stav vozu až 36 měsíců
Kontrolujeme 107 parametrů u každého vozu
Auto Vám přivezeme zdarma na Vaši nejbližší pobočku
Peníze ihned a v hotovosti
Výhodný komisní prodej
Transparentní a férové ocenění
Dostanete nejvyšší cenu na trhu
Administrativu vyřídíme za vás
Přebíráme garance za váš vůz
Snadno, rychle, výhodně
Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
Akontace od 0 %
Doba splácení až 96 měsíců
Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
Ihned se stáváte majitelem auta
Copyright © 2018 AURES Holdings a.s. | Podmínky užití | Nakládání s osobními údaji | Mobilní verze