800 110 800 Volejte denně 8:00 - 21:00
  • Garáž
  • Upozornění 0
  • Hledat
Více

Toyota Hilux, 2013

3.0 D-4D, 1.maj, CZ, DPH, 52TKM

Technické parametry

Rok uvedení do provozu2013
Tachometr52 450 km
Motor3.0 D-4D, 126kW, 4x4
PřevodovkaAutomat / 5 stupňů
Barvačerná-metalíza
STK09/2021
KaroserieOff road
PalivoDiesel
Míst k sezení5 míst
Emisní normaEURO5
Historie Po prvním majiteli, Elektronická servisní knížka, Koupeno nové v ČR


Výbava vozu


Přednosti vozu

Vozidlo koupené jako nové v České republice, po prvním majiteli, možnost odpočtu DPH. Najeto pouze 52 tisíc kilometrů. Bohatá výbava - digiklima, tempomat, navigace, parkovací kamera, kůže, originální litá kola R17.

Chci více informací o voze

Financování

  • Výše úvěru
  • Kontaktní údaje
Měsíční splátka od 3 453 + 2 splátky zpět
Pokračovat
Celková doba financování je místo 48 měsíců 50.
V případě využití financování s vybranými úvěrovými společnostmi klient obdrží 2 splátky zpět.

Partneři

  • MONETA
  • HOME CREDIT
  • ESSOX
  • Hello Bank
  • AUTOLEASING
  • EXPOBANK

 

Získejte lepší podmínky financování než v bance

  • Snadno, rychle, výhodně
  • Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
  • Akontace od 0%
  • Doba splácení až 96 měsíců
  • Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
  • Ihned se stáváte majitelem auta

Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. Vozidlo bylo prověřeno v systému Autogarance Carlife. AAA AUTO písemně garantuje, že stav tachometru odpovídá skutečně najetým kilometrům.

+ Prověrka vozu

Recenze

Toyota Hilux (2005–2015)

Celkové hodnocení

Proč koupit

Výborné terénní vlastnosti , Robustní konstrukce, Silné motory , Spolehlivost

Úvodem

Toyota Hilux je tradiční terénní pick-up japonské automobilky, který se proslavil svou spolehlivou technikou a robustní, téměř nezničitelnou konstrukcí. To v podstatě platí i pro sedmou generaci, vyráběnou od roku 2005 jen s drobnými konstrukčními změnami a dvojicí faceliftů. Hilux má klasickou robustní konstrukci velkých terénních pick-upů s rámovým podvozkem a velkou ložnou plochou za kabinou. Ta může mít tři různé velikosti – jednoduchou kabinu Single Cab, prodlouženou verzi Extra Cab a dvojitou kabinu Double Cab. Všechny tři verze mají stejnou délku zhruba 5,2 metru, liší se tedy poměr prostoru pro posádku a pro náklad na ložné ploše. Zatímco u jednoduché kabiny je délka ložné plochy 2,34 metru, u prodloužené kabiny 1,83 metru a u dvojité kabiny 1,54 metru. Užitečná hmotnost všech verzí spolehlivě překračuje 700 kilogramů. Nejoblíbenějším provedením je to se zdvojenou kabinou, které poskytuje i výtečné pohodlí pro pětičlennou posádku. Hilux je při jízdě překvapivě komfortní a výbava kabiny velmi dobrá. Zadní lavice se navíc dá vyklopit vzhůru, takže i tento prostor lze použít pro případný potřebný náklad. Pod lavicí se navíc nachází i dvojice šikovně skrytých úložných prostorů. Sedadla jsou pohodlná a rozměrná, u velkého pick-upu ovšem nepřekvapí nutnost se do nich při nastupování doslova vyhoupnout.
 
Kromě až překvapivě moderní a dobře vybavené kabiny překvapí i vzhled velkého pick-upu. Design je mohutný, ale zároveň elegantní, celkem se za život sedmé generace už dvakrát měnil. Pokaždé se změny týkaly v podstatě jenom čelní masky. Poprvé se měnila v roce 2008, podruhé pak v roce 2011, kdy se maska více přiblížila luxusnímu výrazu aktuálního terénního modelu Land Cruiser.
 
Pod kapotou Hiluxu najdeme výhradně silné turbodiesely. Jde o čtyřválce o objemu 2,5 nebo tři litry. V provedení vyráběném do roku 2008 můžeme najít dvě verze menšího agregátu. Ta slabší má výkon 76 kW, silnější pak 107 kW. Třílitr disponoval výkonem 121 kW. Po modernizaci v roce 2008 se objevily přepracované vylepšené motory, nejslabší verze byla  vyřazena z nabídky, a základem je tak řadový čtyřválec D-4D 2,5 litru s výkonem 106 kW. Třílitr posílil na 126 kW, což je více než solidní porce. I silnější provedení 2,5 litru ovšem pro pohon velkého pick-upu vzhledem k jeho zpřevodování a charakteru bohatě stačí. Ostatně, dynamika není špatná, stovka za 13,3 sekundy není na takto velké auto vůbec špatný výkon. Předností všech motorů je ovšem jejich nenáročnost a vysoká spolehlivost, ostatně jako u celého Hiluxu. Příznivá je i spotřeba paliva. 

Výbava

Hilux je sice především utilitární vůz, ovšem překvapivě nezapomíná ani na dobrou výbavu. Byť základní verze mají obyčejnější výbavu a klimatizace není ani v základu, sehnat slušně vybavený Hilux by nemělo být příliš složité. 

Design

Toyota Hilux je mohutný, a především velmi robustní a trvanlivý pick-up, který ovšem zdaleka nerezignoval na estetiku. Ta je pochopitelně trochu specifická a hraje na drsnou notu, i když novější provedení má jednodušší a luxusnější masku chladiče po vzoru velkých terénních modelů Land Cruiser. 

Spotřeba

Velký pick-up si pochopitelně řekne i o větší přísun paliva než běžné vozy. Hilux je ovšem vybaven vznětovými motory které jsou vypilovány nejen k vysoké spolehlivosti, ale také k překvapivě příznivé spotřebě paliva. 

Jízdní vlastnosti

Od obřího pick-upu nemůžeme očekávat kdovíjak agilní jízdní vlastnosti. I vzhledem k velkým rozměrům je nutné počítat s trochu omezenou manévrovatelností. Do zatáček se Hilux určitě vrhat nebude. Skvělé jsou ovšem jeho schopnosti v terénu, kde se může rovnat špičkovým off-roadům. 

Bezpečnost

Velmi robustní konstrukce Toyoty Hilux by měla posádce zajistit i velmi dobrou úroveň ochrany. Ve standardní výbavě jsou však jenom čelní airbagy, boční a hlavové jsou vyhrazené pouze pro nejvyšší výbavový stupeň a jen v provedení s dvojitou kabinou Double Cab. 

Praktičnost

Velké pick-upy mají být především praktické a to Hilux splňuje naprosto beze zbytku. Interiér je velmi prostorný, u dvojité kabiny také překvapivě variabilní, když lze sedáky vyklopit vzhůru, a získat tak i velký vnitřní nákladový prostor. Ložná plocha se pak samozřejmě liší dle provedení kabiny, nabízí však opravdu velkou přepravní kapacitu. 

Komfort

Velký pick-up s drsnou konstrukcí dovede překvapit i vysokou úrovní komfortu. Interiér je zpracován kvalitně a používá solidní materiály, jeho předností je také velká prostornost. Tlumení nerovností je lepší v případě, že je na ložné ploše nějaký náklad, u nezatíženého vozu přece jenom zadní náprava trochu odskakuje. 

Provozní náklady

Toyota Hilux je proslavená svou spolehlivostí a nezničitelností a i toto provedení to potvrzuje. Je to velmi robustní vůz s prověřenou a relativně jednoduchou technikou. Je jasné, že případné servisní úkony budou nákladnější než u obyčejných osobních vozů, ale v rámci kategorie jsou provozní náklady příjemně nízké. 

+ Pokračovat ve čtení
  • Koupě vozu
  • Prodej vozu
  • Financování

Proč koupit vůz v AAA AUTO?

až 10 000 Prověřených vozůAž 10 000 prověřených vozů
Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu
Kontrola najetých kilometrů Kontrola najetých kilometrů
Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců
Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku

Proč prodat vůz v AAA AUTO?

Peníze ihned a v hotovosti Peníze ihned a v hotovosti
Výhodný komisní prodej Výhodný komisní prodej
Transparentní a férové ocenění Transparentní a férové ocenění
Dostanete nejvýhodnější cenu na trhu Dostanete nejvýhodnější cenu na trhu
Administrativu vyřídíme za vás Administrativu vyřídíme za vás
Přebíráme garance za váš vůz Přebíráme garance za váš vůz

Proč financovat vůz v AAA AUTO?

Snadno, rychle, výhodně Snadno, rychle, výhodně
Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
Akontace od 0% Akontace od 0%
Doba splácení až 96 měsíců Doba splácení až 96 měsíců
Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
Ihned se stáváte majitelem auta Ihned se stáváte majitelem auta


Zavřít

Toyota Hilux 2013

3.0 D-4D, 1.maj, CZ, DPH, 52TKM
Cena: 650 000 Kč

Tým AAA AUTO Tým AAA AUTO

Dobrý den , potřebujete poradit s výběrem auta? Nechte nám na sebe kontakt a my vám zavoláme zpět.

nebo volejte rovnou 800 110 800