Lukáš Kvapil se chce na Dakar Rallye 2019 vrátit na čtyřech kolech

Praha, 25. ledna 2018 – Motocyklový závodník Lukáš Kvapil má za sebou Dakar Rallye 2018, které se účastnil s vozy z Mototechny v rámci doprovodného media týmu, aby bezprostředně po jejím skončení nabídl prostřednictvím reportáží pohled do zákulisí a pocity jezdců. Na příští sezónu se však chce vrátit zpět do role závodníka, a tak je aktuálně ve hře několik variant dvoustopých speciálů.

Rallye Dakar je pro všechny pojmem a účast na nejslavnějších závodech světa přináší nezapomenutelné zážitky, skutečné lidské příběhy a silné stroje upravené pro ty nejnáročnější podmínky. Voják z povolání a motocyklový závodník nevynechal ani letošní dakarskou sezónu, i když motocykl tentokrát nechal doma a vyrazil na čtyřech kolech. To vše s doprovodným media týmem v autech z Mototechny, která prodává zánovní automobily v rámci skupiny AAA AUTO.

„Účastnit se závodů za volantem vozu, a ne přímo jako závodník je úplně jiný pocit a nová zkušenost. Vyzkoušel jsem si trať se vším adrenalinem, co přináší závodníkům, jen bez stresu z dojetí do cíle. Dostal jsem se do zákulisí týmů a s nadhledem se snažil přenášet pocity jezdců i skvělou atmosféru rallye všem fanouškům, kteří nemají příležitost se dostat takto blízko. Zároveň to byla příprava na další sezónu, kdy se chci vrátit na start opět jako závodník,“ říká Lukáš Kvapil. Tématem roku 2018 tak pro Lukáše bude volba druhu závodního speciálu, tedy zda se v dalším roce na startu objeví v terénním voze nebo zamíří přímo do kokpitu kamionu. Ať tak či tak, bude prvním závodníkem, který absolvoval Rallye Dakar na motocyklu a následně i ve dvojstopém speciálu.

Lukáš Kvapil a jeho tým odjel Dakar Rallye za volantem terénního vozu Ford Ranger z Mototechny. „Naše společnost AAA AUTO letos slaví 26 let na trhu a auta z naší nabídky se vypravila už do afrického Dakaru či Mongolského Ulánbátaru a ukázala, že není potřeba mít nijak speciálně upravený automobil. Tentokrát jsme vyslali na cestu zánovní vůz z Mototechny, který jen s nezbytnými úpravami zvládnul trasu pro média tým v jižní Americe. Jsem ráda, že jsme se spojili s Lukášem, který tak doplnil naši marketingovou strategii, a spolupráce s ním je zážitkem,“ dodává s úsměvemKarolína Topolová, generální ředitelka společnosti AAA AUTO a značky Mototechna. Karolína Topolová zároveň na dnešní tiskové konferenci předala Lukáši Kvapilovi další ambasadorský vůz, nejnovější model Ford Kuga. „Nová verze Fordu Kuga má již nyní velké množství fanoušků, a to obzvláště díky designovému provedení a ve výbavě ST line se 132 kW. Tento model doplní naši nabídku zánovních automobilů z Mototechny, která již nyní nabízí na 1 200 automobilů různých modelů a značek,“ doplňuje Topolová.

Lukáš Kvapil

Lukáš Kvapil je motocyklový závodník, člen Vojenské policie a Armády ČR, kterého motory, rychlá kola a závodní dráhy provází celý život. Za sebou má zhruba 50 000 ujetých závodních km na motocyklech, 60 absolvovaných závodů i start na Dakar Rallye 2017. V roce 2018 se Lukáš na Dakar Rallye vrátil v rámci media týmu, aby fanouškům zprostředkoval pohled do zákulisí a přenesl jim pocity jezdců na nejnáročnější dálkové rallye, kterou absolvoval s vozem Ford Ranger od společnosti Mototechna. Zároveň pro něj je rok 2018 přípravným rokem, aby o rok později stanul na Dakar Rallye opět jako závodník, tentokrát však za volantem. Pro více informací navštivte Facebookový profil Lukáše na http://www.facebook.com/lukaskvapilarmy/

Zlatá karta_logo AAA Skupina AAA AUTO působí na trhu již 26 let. Provozuje síť více než 40 poboček v České republice, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku. Za dobu své existence obsloužila již přes 2 miliony zákazníků. Skupina prodá ročně 75 000 vozů a je tak největším prodejcem ojetých aut ve střední a východní Evropě. Prodává také zánovní vozy pod obnovenou značkou Mototechna. Pravidelně se umisťuje v žebříčcích CZECH TOP 100 a Českých 100 nejlepších. Pro rok 2017 se stala i držitelem prestižního ocenění Superbrands a umístila se na 2. místě v celoevropské soutěži European Business Awards 2016/2017. Skupinu AAA AUTO vlastní britsko-polský investiční fond Abris Capital Partners. Značky AAA AUTO a Mototechna jsou oficiálním partnerem české nejvyšší fotbalové soutěže – HET ligy.

 

Zlatá karta_logo Moto Současná Mototechna prošla zásadní obnovou a je moderní společností, která svou nabídkou uspokojí nejnáročnější zákazníky. Za 5 let prodala již na 35 000 automobilů nejžádanějších značek a modelů. Specializuje se především na prodej kvalitních, minimálně užívaných vozů a má za cíl poskytnout motoristům kompletní servis. Pod značkou Mototechna Premium prodává také prémiové a luxusní značky a patří do skupiny AAA AUTO.

 




Vážíme si vašeho
soukromí

Aby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.

Spravovat cookies

Zásady ochrany osobních údajů

Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.

Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.


Nutné Vždy aktivní

Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.


Funkční

Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.


Analytické

Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.


Marketingové

Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.



Zrušit

Momentálně je online 0 odborníků Volejte denně 8:00 - 21:00 Zavolejte mi
Google hodnocení   4,5
Nejlépe hodnocený
prodejce ojetých vozů
v České republice.

S průměrným hodnocením
zákazníků všech našich
poboček 4,5 hvězdičky.