Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu a peníze ihned a v hotovosti.
Chci znát hodnotu svého autaUšetřete 2x, nejdříve při prodeji Vašeho
auta a poté při nákupu auta.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Rok uvedení do provozu | 2005 |
---|---|
Tachometr | 175 383 km |
Motor | 2.0 16V Turbo, 125kW |
Převodovka | 6 stupňů |
Barva | bílá |
STK | 02/2025 |
Karoserie | Hatchback |
---|---|
Palivo | Benzín |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO4 |
Emise CO₂ | 198 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Koupeno nové v ČR |
Vůz s bohatou výbavou a silným benzínovým motorem koupený jako nový v CZ.
Za pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.
Velmi lákavé ceny, Solidní nabídka prostoru, Komfortní odpružení, Bezpečnost, Úsporné turbodiesely,
Renault Laguna druhé generace je automobilem, který v roce 2001 rozpoutal současnou hvězdičkovou mánii. Šlo totiž o první vůz, který v nárazových testech Euro NCAP získal plný počet pěti hvězdiček a díky velmi dobré bezpečnostní výbavě patří k nejbezpečnějším vozům své třídy dodnes. Poprask vyvolal v době uvedení na trh design automobilu, který je docela futuristický a nepadne do oka zdaleka každému. Z dlouhodobého hlediska se Laguna ukázala být také docela poruchovým vozem, což vede k tomu, že tento velký a komfortní rodinný vůz patří k nejlevnějším ojetinám své kategorie. Proto může být velmi zajímavou volbou, neboť i zachovalé vozy s nízkým počtem kilometrů lze koupit za lákavé ceny.
Laguna byla vyráběna ve dvou provedeních karoserie – jako liftback a jako combi, označované u nás Grandtour. Často narazíme na vozy s velmi dobrou výbavou, ostatně už v základu přišla Laguna s některými prvky, které nebyly obvyklé ani u velkých limuzín. Kromě mnoha airbagů tak má auto například bezklíčkový přístup pomocí karty a startování tlačítkem. Velmi bohatá je nabídka pohonných jednotek, těch se včetně modernizace v roce 2005 objevila pod kapotou celkem dvacítka různých verzí. Na trhu ojetých vozů jsou nejběžnější vznětové motory, které slibují nízkou spotřebu paliva. Na výběr jsou jednotky o objemu 1,9, 2,0 a 2,2 litru. V průběhu let šlo mít Lagunu 1,9 dCi s výkonem od 74 do 105 kW. Nejslabší verze jsou spíše pro klidnou jízdu, silnější motorizace přinesou solidní dynamiku při zachování příznivé spotřeby. Dvoulitr se u nás prodával s výkonem 110 kW, občas lze ovšem narazit i na silnější provedení se 130 kW. Před dvoulitrem tvořily vrchol dieselové nabídky motory 2,2 dCi s výkonem od 99 do 110 kW. Ačkoli je tak často na trhu nepotkáme, Laguna byla k dispozici v celé řadě zážehových motorizací. Vrcholem mohl být dokonce šestiválec 3,0 litru s výkonem 152 kW, na stejný výkon se mohl dostat i přeplňovaný dvoulitr, který jinak startoval na 120 kW. Nepřeplňovaná verze nabídla 99 nebo 103 kW. Pro tyto motory ovšem platí, že mají vyšší spotřebu a také jejich spolehlivost není zrovna valná. Lepší jsou z tohoto hlediska základní motorizace 1,6 a 1,8 litru, dodávané ve výkonech 79 a 82 kW a 88 a 89 kW. Opět u nich ovšem platí, že jsou to motory spíše pro klidnou jízdu.
K té ovšem celkově svým charakterem Laguna přímo vybízí. Auto má komfortní, měkké odpružení, které velmi dobře filtruje i ty nejnepříjemnější nerovnosti. Jízda je tak za všech podmínek velmi pohodlná, přitom jízdní vlastnosti auta nejsou špatné a rozhodně řidiče nezaskočí. Pro Renault jsou tradiční silné brzdy.V druhé generaci Laguny se Renault rozhodl nabídnout ve střední třídě řadu netypických prvků, výbava auta tak byla na svou dobu hodně pokroková. Na druhou stranu, některá tato řešení mohou být u ojetých aut zdrojem problémů, jak to ostatně je třeba i v případě bezklíčkového přístupu za pomoci karty.
Konzervativní a elegantní design Laguny první generace byl v generaci druhé nahrazen velmi futuristickým vzhledem, který dodnes působí na mnohé trochu kontroverzně. Laguna II se tak nebude líbit každému, ještě více to platí pro sedan s jeho netypickými tvary zádě. Combi je tvarově přece jenom trochu jednodušší.
Lagunu druhé generace lze většinou zakoupit se vznětovými motory, ty benzinové jsou méně časté a platí u nich, že čím větší objem, tím větší spotřeba. Diesely jsou ovšem velmi úsporné a králem je v tomto ohledu vcelku spolehlivá verze 1,9 dCi, která byla nabízena v celé řadě výkonových verzí.
Renault Laguna si nikdy nekladl za cíl být jízdně zdaleka nejjistějším automobilem segmentu, vždy se více soustředil na maximální komfort. Nicméně jízdní vlastnosti druhé generace jsou nadmíru jisté. Byť najdeme v segmentu i jízdně lepší vozy, Laguna pro řidiče rozhodně nepřichystá nepříjemná překvapení. Velmi dobré jsou brzdy auta, naopak řízení je hodně odtažité.
Druhá generace Renaultu Laguna zaznamenala v oblasti bezpečnosti asi největší skok v moderních automobilových dějinách. Od podprůměrné předchozí generace rovnou skočila na absolutní vrchol a jako první vůz vůbec získala pět hvězdiček v testech Euro NCAP. Dodnes díky robustní konstrukci a bohaté bezpečnostní výbavě patří k nejbezpečnějším vozům svého segmentu.
Renault Laguna druhé generace přináší posádce dostatek místa na všech sedadlech, ovšem o vyloženém nadbytku jako u některých konkurentů tu hovořit nelze. I z hlediska zavazadlového prostoru najdeme schopnější soupeře. Hodnoty 430 litrů u liftbacku a 475 litrů u combi jsou spíše lehce podprůměrné.
Vysoká úroveň cestovního komfortu je pro Lagunu charakteristická napříč generacemi vozu. Měkké odpružení velmi efektivně filtruje veškeré nerovnosti vozovky a jízda je opravdu hodně pohodlná. Cestující navíc nestrádají ani z prostorového hlediska a často jsou hýčkáni nadstandardní výbavou.
Renault Laguna druhé generace nepatří k nejspolehlivějším vozům, na druhou stranu běžné opravy nejsou příliš nákladné. Ovšem objeví se i náročnější problémy nebo v automobilovém světě méně obvyklé potíže. Například přístupová karta dovede být sama o sobě zdrojem problémů a klasický vstup na klíček u konkurence je jistější variantou. K nízkým provozním nákladům můžeme připočítat i nízkou spotřebu vznětových motorů.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8002.0 16V Turbo , Automatická klimatizace, Park. senzory, Xenony
Rok uvedení do provozu | 2005 |
---|---|
Tachometr | 175 383 km |
Motor | 2.0 16V Turbo, 125kW |
Převodovka | 6 stupňů |
Barva | bílá |
STK | 02/2025 |
Karoserie | Hatchback |
Palivo | Benzín |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO4 |
Emise CO₂ | 198 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Koupeno nové v ČR |
Aby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.