Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu a peníze ihned a v hotovosti.
Chci znát hodnotu svého autaUšetřete 2x, nejdříve při prodeji Vašeho
auta a poté při nákupu auta.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Rok uvedení do provozu | 2004 |
---|---|
Tachometr | 242 978 km |
Motor | 1.7 DI, 48kW |
Převodovka | 5 stupňů |
Barva | stříbrná-metalíza |
STK | 05/2024 |
Karoserie | Pickup |
---|---|
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO3 |
Emise CO₂ | 146 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Koupeno nové v ČR |
Počet sedaček | 5 |
---|---|
Celková hmotnost | 1820 kg |
Poháněná kola | přední |
Rozměr pneumatik | 14" |
Možnost odpočtu DPH | ne |
Délka | 4322 mm (L1) |
---|---|
Výška | 1801 mm (H1) |
vůz zakoupen jako nový v čr, nízké provozní náklady, spolehlivý motor Isuzu.
Za pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.
Osobní i užitkové verze, Dobře využitelný nákladový prostor, Jízdní komfort
Opel Combo je tradiční malou dodávkou německé značky, v provedení vyráběném v letech 2001–2011 jde v podstatě o třetí generaci. První pojmenovaná Kadett Combo vycházela z poslední generace populárního hatchbacku, druhá už jen s názvem Combo vycházela z Corsy B. A třetí provedení pak vychází z Corsy C, především z její podvozkové platformy Gamma. Tato platforma určitým způsobem rozhoduje o některých vlastnostech Opelu Combo, především, co se šířky auta týče. Ta je menší než u konkurentů, kteří dostali většinou samostatný technický základ, Opel se to ovšem snaží kompenzovat jinými vlastnostmi. A to například délkou nákladového prostoru, která je proti soudobým konkurentům nadprůměrná. Kdo nevyžaduje velkou šířku interiéru (europaleta se na šířku mezi podběhy nevejde ani u většiny konkurentů), bude spokojen. Navíc má Combo jednu zajímavou možnost z hlediska variability interiéru. Dodávkové provedení může mít dvoudílnou mříž, sedadlo spolujezdce lze sklopit vpřed a pravou půlku mříže otočit o devadesát stupňů tak, že klec chrání řidiče ze dvou stran. Pak se do vozu vejde i hodně dlouhý náklad, celková délka může být až 2700 mm. Užší stavba vozu se projevuje vpředu v kabině, kde je o trochu méně místa než u soupeřů, nejde ovšem o nijak problematickou situaci. Ovládací prvky, stejně jako design přední části auta, plně odpovídají těm u Opelu Corsa. Řízení malé německé dodávky je tak příjemné, auto vyniká dobrou ovladatelností a solidními jízdními vlastnostmi. A to i díky zadní nápravě, která používá vyspělejší konstrukci než u většiny soupeřů.
Opel Combo je k dispozici také jako osobní verze, ta nese název Tour. Liší se od dodávkové nejen pětimístným interiérem, ale také tím, že zadní dveře jsou výklopné, nikoli klasicky dvoukřídlé jako u dodávky. Posuvné dveře vzadu základní verze Comba mít nemusí, jinak mohou být dveře jedny u dodávky a jedny nebo dvoje u osobního provedení. U toho samozřejmě nechybí prosklení, užitková varianta má výplně plechové.
Paleta pohonných jednotek čítá především turbodiesely. Benzinové základy v podobě motoru 1,4 EcoTec (66 kW) nebo starší 1,6 litru (64 kW) nejsou moc obvyklé, šestnáctistovka se ovšem dodávala i v provedení pro provoz na CNG a s tímto provedením se občas na trhu setkat můžeme. Převahu však mají vznětové motory – základem nabídky byl trvanlivý agregát 1,7 DI bez přeplňování s výkonem 48 kW, přeplňované provedení téhož motoru pak nejčastěji disponuje výkonem 55 kW, setkat se ovšem můžeme i se silnějšími provedeními se 74 nebo později i 77 kW. Novější auta dostala přeplňovanou třináctistovku, rovněž s výkonem 55 kW.
U dodávkových vozů se na výbavu tolik nehledí, vzhledem k tomu, že Combo navíc vychází z malého vozu, nemůžeme očekávat žádné moderní technické vychytávky. Základní věci jako klimatizace či centrální zamykání ovšem není složité najít. Osobní verze bývají vybaveny komfortněji.
Vzhled Opelu Combo je relativně jednoduchý a účelný, přední část vychází z Opelu Corsa, čímž se vůz jasně řadí do rodiny Opelu. Jednoduché tvary příliš nestárnou, na druhou stranu očekávat jakékoli designové lahůdky tu není namístě.
Opel Combo většinou najdeme v nabídce s některým z úsporných vznětových motorů – ať už jde o nepřeplňovaný agregát, nebo o přeplňované motory 1,7 či 1,3 litru, vždy je spotřeba příznivá a nestoupá do nepřijatelných mezí. Lákavá mohou být také provedení s benzinovým motorem 1,6 litru s pohonem na CNG.
Jelikož vychází Opel Combo z podvozkové platformy Gamma a používá zadní nápravu s vlečnými rameny a odpružením vinutými pružinami, jsou jízdní vlastnosti na danou kategorii nadprůměrné. Combo dobře drží zvolenou stopu a má příjemné řízení.
Opel Combo třetí generace nikdy neprošel nárazovými testy Euro NCAP. Ovšem vzhledem k dobrým výsledkům Corsy a i ostatních soudobých modelů značky na tom nebude Combo špatně. Z dnešního hlediska mu však chybí některé moderní prvky bezpečnostní výbavy.
Kdo nevyžaduje velkou šířku interiéru (europaleta se na šířku mezi podběhy nevejde ani u většiny konkurentů), bude s praktičností Comba spokojen. Dodávkové provedení může mít dvoudílnou mříž, sedadlo spolujezdce lze sklopit vpřed a pravou půlku mříže otočit o devadesát stupňů tak, že klec chrání řidiče ze dvou stran. Pak se do vozu vejde i hodně dlouhý náklad, celková délka může být až 2700 mm.
Jízdní komfort Opelu Combo je relativně dobrý jak u naloženého, tak nenaloženého vozu, je to dáno proti soupeřům trochu modernějším řešením zadní nápravy. U užitkové verze komfort v kabině mírně omezuje hlučnost a také horší výkon soustavy topení (především u dieselů).
Opel Combo je solidním malým dodávkovým vozem, který se může chlubit motory s úsporným provozem. Spolehlivost je také na docela dobré úrovni, což v kombinaci s dalšími faktory přináší příznivé provozní náklady.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8001.7 DI , Nové v ČR
Rok uvedení do provozu | 2004 |
---|---|
Tachometr | 242 978 km |
Motor | 1.7 DI, 48kW |
Převodovka | 5 stupňů |
Barva | stříbrná-metalíza |
STK | 05/2024 |
Karoserie | Pickup |
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO3 |
Emise CO₂ | 146 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Koupeno nové v ČR |
Aby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.