800 110 800 Volejte denně 8:00 - 21:00

Mazda 6, 2009

2.0, Automat, nové v ČR, 2. majitel, servisní knížka, Aut. klimatizace, Tempomat, Vyhřívání sedaček

Technické parametry

Rok uvedení do provozu2009
Tachometr139 318 km
Motor2.0, 108kW
PřevodovkaAutomat / 5 stupňů
Barvafialová-metalíza
STK02/2021
KaroserieHatchback
PalivoBenzín
Míst k sezení5 míst
Emisní normaEURO4
Historie Servisní knížka, Koupeno nové v ČR


Výbava vozu


Přednosti vozu

Nové v ČR po pečlivém majiteli, servisováno, digi klima lité kola, metalíza, automat.

Chci více informací o voze

Financování

Řekněte nám Vaši představu o financování
a my Vám nabídneme vhodný vůz

  • Výše úvěru
  • Kontaktní údaje
Měsíční splátka od 492 + 2 splátky zpět
Pokračovat
Celková doba financování je místo 48 měsíců 50.
V případě využití financování s vybranými úvěrovými společnostmi klient obdrží 2 splátky zpět.

Partneři

  • MONETA
  • HOME CREDIT
  • ESSOX
  • Hello Bank
  • AUTOLEASING
  • EXPOBANK

 

Získejte lepší podmínky financování než v bance

  • Snadno, rychle, výhodně
  • Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
  • Úvěr možný ihned
  • Akontace od 0%
  • Doba splácení až 96 měsíců
  • Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
  • Ihned se stáváte majitelem auta

Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. Vozidlo bylo prověřeno v systému Autogarance Carlife. AAA AUTO písemně garantuje, že stav tachometru odpovídá skutečně najetým kilometrům.

+ Prověrka vozu

Recenze

Mazda 6 (2008–2012)

Celkové hodnocení

Proč koupit

Úžasné jízdní vlastnosti, Vynikající motory, Spolehlivost, Kvalita zpracování, Skvělé řazení a přesné řízení, Dobrá výbava

Úvodem

Mazda 6 patří k nedoceněným vozům na našem automobilovém trhu. Její kvality ji řadí na vrchol střední třídy, přitom není tak běžným vozem jako její němečtí nebo francouzští konkurenti. Platí to i pro druhou generaci, u které Mazda zvolila docela překvapivý konstrukční přístup. Šestka číslo dvě mohla být postavena na technickém základu Fordu Mondeo, ovšem konstruktéři v Japonsku se místo toho rozhodli přepracovat platformu předchozí generace Šestky. A krok to rozhodně nebyl špatný. První generace se totiž vyznačovala špičkovými jízdními vlastnostmi i celkovým projevem, a tak bylo na čem stavět. Dalším překvapením je, že i když druhá Šestka proti té první povyrostla, hmotnost auta se ještě o něco snížila. Ve společnosti docela obézních vozů střední třídy tak působí Šestka jako zjevení. Od předchozí generace zdědila vynikající jízdní vlastnosti, které patří na absolutní vrchol střední třídy, velmi dobrý zůstává také komfort odpružení. Výrazně lepší je nabídka vnitřního prostoru a díky nízké hmotnosti zůstává spotřeba příjemně nízká. Přitom se i díky skvělé aerodynamice podařilo Mazdě snížit hlučnost vozu. Celkově je tedy Šestka jedním z nejvyváženějších vozů střední třídy. Navíc je opět tradičně velmi spolehlivá.


Nabídka pohonných jednotek zůstala velmi podobná jako u první generace. Základem je klidnější benzinová osmnáctistovka s výkonem 88 kW. Pokračováním je dvoulitr se 108 kW, který byl tak chválený v generaci první. I ve druhé je ideální pohonnou jednotkou pro ty, kdo chtějí kultivovaný projev, přijatelnou spotřebu a nechtějí přidusit jízdní vlastnosti těžším turbodieselem. V rozletu do otáček ovšem motor trochu škrtí euronormy, a tak už jeho projev není tak energický. Nejsilnějším běžným benzinem je motor s objemem 2,5 litru s výkonem 125 kW, který byl volbou gurmánů a na trhu se vyskytuje velmi zřídka. Turbodiesely tu zastupuje dvoulitr s výkonem 103 kW nebo agregát s objemem 2,2 litru a 92 kW, ale podstatně vyšším točivým momentem. Později byly k dispozici i jeho varianty se 120 a 136 kW, zajímavostí je, že oproti základní verzi točivý moment už neroste.

Výbava

I Mazda 6 je věrná tradici vcelku bohaté výbavy už u základních verzí. Na druhou stranu, možnosti příplatkových výbav příliš bohaté nebyly, a tak pokud hledáte opravdu dobře vybavené vozy, je lepší rovnou hledat vyšší stupně.

Design

Druhá generace Mazdy 6 opět přišla na trh s velmi dynamickým stylem, který tentokrát modelu vydržel po celou dobu modelového cyklu. Zatímco zevnějšek působí atraktivně i dnes, interiér je na tom opět o trochu hůř. Byť je skvěle zpracovaný, tak po stránce estetické a místy i materiálové nepatří k tomu nejlepšímu ve třídě.

Spotřeba

Vzhledem k nízké hmotnosti auta překvapí Mazda 6 velmi příznivou spotřebou paliva, která platí i pro atmosférické zážehové motory 1,8 a 2,0 litru. U nich je ovšem přece jenom potřeba při dynamické jízdě počítat s větším růstem spotřeby než u turbodieselů, které jsou celkově velmi úsporné a navíc méně náchylné na jízdní styl. Horší je z hlediska spotřeby motor 2,5 litru.

Jízdní vlastnosti

I druhá generace Šestky přináší opravdu špičkové jízdní vlastnosti, které ji řadí na vrchol třídy. Není divu, podvozek přebírá od předchozího provedení a navíc se podařilo ještě o něco snížit už tak v rámci třídy nízkou hmotnost. Opět platí, že na dobré úrovni je i jízdní komfort.

Bezpečnost

Druhá generace Mazdy 6 získala v roce 2009 v nárazových testech Euro NCAP plný počet pěti hvězdiček a dodnes patří i díky velmi dobré bezpečnostní výbavě k nejbezpečnějším vozům své třídy. Velký podíl na tom má také hodně tuhá karoserie.

Praktičnost

Oproti první generaci ta druhá u Šestky výrazně povyrostla, což má vliv na vnitřní prostor. Místa je tu dost ve všech směrech na všech sedadlech, výjimkou je jen prostor nad hlavou u verzí liftback a sedan na zadních sedadlech. Combi s vyšší střechou je bezproblémové. Zavazadlový prostor kombíku a sedanu pojme 519 litrů nákladu, liftback odveze o trochu méně – 510 litrů.

Komfort

Kombinace výborných jízdních vlastností a příkladného tlumení nerovností je předností první generace Šestky a druhá ji přejímá. Ovšem ne zcela beze zbytku, podvozek tentokrát trochu hůře zvládá tlumení příčných nerovností v nižších rychlostech. Může za to zřejmě hodně tuhá, a tudíž nepoddajná karoserie.

Provozní náklady

I druhá Mazda 6 je velmi spolehlivým automobilem, ostatně staví na prověřené technice předchozí generace, u které se toho také moc nekazilo. Vzhledem k mladším ročníkům je ovšem při případných opravách potřeba počítat s mírně vyššími výdaji. Na druhou stranu pohonné jednotky jsou vesměs úsporné, a tak jsou celkové náklady opět příznivé.

Názor odborníka

Druhá generace Mazdy 6 na tuzemském trhu velký úspěch svého předchůdce nezopakovala. Atraktivní design, skvělé jízdní vlastnosti ani kvalitněji působící interiér totiž zjevně nedokázaly zastínit obavy, které v kupujících a ve správcích firemních flotil zasela první generace zejména svým sklonem ke korozi. Nabídka v českých bazarech je proto zatím velmi omezená a ani individuální dovozci se kvůli „Šestce“ zrovna nepřetrhnou. Mohou za to i dosud pomalu klesající ceny, které převyšují technicky spřízněné Mondeo a jsou srovnatelné třeba s Passatem. Bazarový trhák po vzoru Passatu, za jehož volantem mnozí chtějí zakusit „manažerský pocit“, z Mazdy 6 asi nikdy nebude. To však typického kupujícího jistě nezajímá, na rozdíl od jízdního projevu, neokoukanosti a neutrální image.

+ Pokračovat ve čtení
  • Koupě vozu
  • Prodej vozu
  • Financování

Proč koupit vůz v AAA AUTO?

až 10 000 Prověřených vozůAž 10 000 prověřených vozů
Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu
Kontrola najetých kilometrů Kontrola najetých kilometrů
Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců
Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku

Proč prodat vůz v AAA AUTO?

Peníze ihned a v hotovosti Peníze ihned a v hotovosti
Výhodný komisní prodej Výhodný komisní prodej
Transparentní a férové ocenění Transparentní a férové ocenění
Dostanete nejvyšší cenu na trhu Dostanete nejvyšší cenu na trhu
Administrativu vyřídíme za vás Administrativu vyřídíme za vás
Přebíráme garance za váš vůz Přebíráme garance za váš vůz

Proč financovat vůz v AAA AUTO?

Snadno, rychle, výhodně Snadno, rychle, výhodně
Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
Akontace od 0% Akontace od 0%
Doba splácení až 96 měsíců Doba splácení až 96 měsíců
Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
Ihned se stáváte majitelem auta Ihned se stáváte majitelem auta


Zavřít

Mazda 6 2009

2.0, Automat, nové v ČR, 2. majitel, servisní knížka, Aut. klimatizace, Tempomat, Vyhřívání sedaček
Cena: 156 000 Kč

Tým AAA AUTO Tým AAA AUTO

Dobrý den , potřebujete poradit s výběrem auta? Nechte nám na sebe kontakt a my vám zavoláme zpět.

nebo volejte rovnou 800 110 800