Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu a peníze ihned a v hotovosti.
Chci znát hodnotu svého autaUšetřete 2x, nejdříve při prodeji Vašeho
auta a poté při nákupu auta.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Rok uvedení do provozu | 2010 |
---|---|
Tachometr | 184 902 km |
Motor | 3.0 SDV6, 180kW, 4x4 |
Převodovka | Automat / 6 stupňů |
Barva | šedá-metalíza |
Karoserie | SUV |
---|---|
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO5 |
Historie | Servisní knížka, Koupeno nové v ČR |
Vůz koupený nový v ČR, jasný původ a historie, pouze 2 majitelé. Kompletní servisní kniha. Bohatá výbava včetně navigace, bi-xenonu, parkovací kamery nebo kůže.
Za pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. Vozidlo bylo prověřeno v systému Autogarance Carlife. AAA AUTO písemně garantuje, že stav tachometru odpovídá skutečně najetým kilometrům.
Kvalita zpracování karoserie a interiéru, Výborná výbava, Vysoká praktičnost, Kvalitní funkce Terrain Response, Výkonné a spolehlivé motory
O samotném výrobci Land Rover asi není zapotřebí příliš hovořit. Anglický výrobce se od začátku specializuje na výrobu vozů SUV, kde patří ke špičce na celém světě. Jedním z nejluxusnějších modelů na současném trhu automobilky je model Range Rover Sport. Toto SUV bylo představeno v roce
Za dobu své existence prošel Range Rover Sport hned několika facelifty. V roce 2007 proběhl první, v roce 2009 další a dosud zřejmě největších změn tento model doznal v roce
Range Rover Sport byl vyroben v návaznosti na model Discovery, se kterým měl zpočátku společné znaky v podobě asistenčních a ovládacích prvků, jako například vzduchové pérování, multimediální systém s dotykovým displejem a navigací.
Na trhu byl k dispozici s pěti pohonnými jednotkami, pod označením TDV6, osmiválcový 3,2 l, 4,2 l Supercharged s výkonem 390 koní, dále pak 4,4 l s výkonem 300 koní a pětilitrový LR-V8 Supercharged s ohromujícím výkonem 510 koní a maximálním točivým momentem 625 Nm při 2500–5500 otáčkách. V případě dieselových motorů LR-SDV6 se jedná o vznětové třílitrové šestiválcové motory s výkony
Zákazníci si samozřejmě mohou dle vlastního přání sestavit vůz, jak je jim libo. Přesto již v základu naleznou kožená (světlá nebo tmavá) sedadla, minimálně osm airbagů, systémy ABS, EBA, HDC pro kontrolované sjíždění svahů, bi-xenonové světlomety, dvouzónovou digitální klimatizaci, elektricky ovládaná okna všech dveří, multimediální systém s navigací, dotykovým displejem a 13 reproduktory, šestistupňovou automatickou převodovku se systémem command shift, vzduchové pérování se systémem Terrain Response, přední a zadní parkovací systém a hliníková 19" kola s rozměrem 255/50. To je jen malý výčet toho, co na vás čeká v útrobách vozu Range Rover Sport.
První verze Range Rover Sport připomínala svého sourozence klasického Range Rovera. Pokud bychom ale tyto dva vozy postavili vedle sebe, rozdíly uvidíme okamžitě, a to především díky větším rozměrům a robustnosti Sportu. Mnozí také ocení plastové prahy, které nejsou v barvě vozu. Nemusíte tak mít obavu při jízdě v terénu, že si nějak zvlášť poškodíte lak vozu. Range Rover je klasika, a také proto je zapotřebí na toto SUV nahlížet jinak než na běžná SUV. Poslední generace ovšem prošla důkladným faceliftem, a tak si přijdou na své i vyznavači moderního designu. Ten byl vytvořen na základě představení nového modelu Range Rover Evoque, který patří v oblasti vzhledu k nejmodernějším vozům ve své kategorii.
První vyrobené vozy disponovaly poněkud vyšší spotřebou. Dostat se tak jak s dieselovou, tak především benzinovou verzí pod deset litrů byl většinou nadlidský výkon. A to nejen vzhledem k vysokoobjemovým, ale i výkonným motorům. V tomto ohledu ale i anglická automobilka zapracovala, a tak v současnosti najdeme třílitrové dieselové verze TDV6 a SDV6 s kombinovanou spotřebou 7,3, resp.
Jednou z předností vozu jsou samozřejmě výborné jízdní vlastnosti jak na silnici, tak i v terénu. Na silnici se vůz chová klidně, náklony v zatáčkách jsou minimální a vůz díky pohonu všech kol drží stopu v zatáčkách i při vyšších rychlostech. Díky velkým kolům a kvalitnímu podvozku dokáže tlumit většinu nerovností. Kde ovšem Range Rover Sport vyniká na jedničku z hvězdičkou, to je terén. Díky systému Terrain Response, kde si můžete zvolit jeden z pětice režimů pro jízdu v nejrůznějších podmínkách, vás nepřekvapí žádná záludnost. Pomocí vzduchového pérování totiž při změně režimu dochází ke zvýšení nebo snížení světlé výšky vozu, a to až o více než
Nárazovými zkouškami Euro NCAP Range Rover Sport přímo neprošel, ale vzhledem k tomu, že klasický Range Rover ano, lze předpokládat, že by si vedl i Sport obdobně. Range Rover získal maximální počet pěti hvězdiček, když nejlépe obstál v oblasti ochrany dospělých, kde získal úctyhodných 91 % z celkového počtu 100 %. Velmi dobře si vedl také v oblasti ochrany dětí ve voze a maximální bodové ohodnocení získal ve vybavenosti asistenčních prvků.
Range Rover Sport disponuje nejen nadměrnou velikostí interiéru, kde i vysoké osoby nebudou mít problém s nedostatkem místa, ale především disponuje ohromnou velikostí zavazadlového prostoru. Už první z těchto modelů patřily ve své třídě k těm největším a nebál bych se přiřadit SUV Range Rover Sport k takovému luxusnímu náklaďáčku, který si poradí nejen se silnicí, ale i s terénem. O tom hovoří samotné údaje. Vzpomeňte si, kdy jste naposledy naživo viděli objem zavazadlového prostoru
Velká luxusní kožená sedadla uspokojí i ty nejnáročnější uživatele. Dostatek místa je pro nohy a nad hlavou nejen vpředu, ale i na zadních sedadlech. To je umocněno velkým množstvím odkládacích ploch, vyhřívanými sedadly ad. Díky vzduchovému pérování se navíc budete při jízdě v jakémkoliv terénu a na jakékoliv silnici s nerovnostmi cítit jako v bavlnce. Jedinou nevýhodou jsou velká zpětná zrcátka. Ta při vyšších rychlostech po dálnici vytvářejí nepříjemný zvukový doprovod, který je slyšet i v tak skvěle odhlučněném interiéru. Nelze ale předpokládat, že si koupíte Range Rover Sport, abyste s ním jezdili dvousetkilometrovou rychlostí po dálnici.
V této oblasti patří Range Rover průměrně k tomu dražšímu, co SUV vozy poskytují, a to jak v oblasti spotřeby paliva, tak i servisních úkonů. Na druhou stranu, poslední faceliftované verze se dokázaly zlepšit, a pokud budete mít lehkou nohu, není problémem se s dieselovými verzemi dostat pod deset litrů, což je vzhledem k velikosti a praktičnosti vozu vynikající zpráva. Range Rovery navíc patří k nejspolehlivějších SUVéčkům, a tak ani časté servisní návštěvy nelze očekávat.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8003.0 SDV6 , 4x4, Automat, nové v ČR, 2. majitel, servisní knížka, Kůže, navigace, Automatická klimatizace, Xenony, Tempomat, Park. senzory
Rok uvedení do provozu | 2010 |
---|---|
Tachometr | 184 902 km |
Motor | 3.0 SDV6, 180kW, 4x4 |
Převodovka | Automat / 6 stupňů |
Barva | šedá-metalíza |
Karoserie | SUV |
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO5 |
Historie | Servisní knížka, Koupeno nové v ČR |
Aby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.