Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu a peníze ihned a v hotovosti.
Chci znát hodnotu svého autaUšetřete 2x, nejdříve při prodeji Vašeho
auta a poté při nákupu auta.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Rok uvedení do provozu | 2008 |
---|---|
Tachometr | 201 080 km |
Motor | 2.0 16V, 104kW |
Převodovka | 5 stupňů |
Barva | šedá-metalíza |
Karoserie | SUV |
---|---|
Palivo | LPG |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO4 |
Emise CO₂ | 190 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Po prvním majiteli |
Vůz se spolehlivým benzínovým motorem s nízkými provozními náklady díky pohonu na LPG.
Za pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.
Příznivé ceny, Jízdní komfort, Úsporný diesel CRDi, Dobrá spolehlivost,
Druhá generace Kie Sportage vyhoví běžnému řidiči, který hledá moderní kompaktní SUV. Druhou Sportage totiž můžeme nazvat doslova ukázkovým vozem této třídy. Zatímco předchozí generace byla robustnější, větší a soustředila se více na terénní schopnosti, druhá Sportage je auto pro pouze příležitostné výlety mimo zpevněné cesty. Důkazem je mimo jiné standardní pohon pouze předních kol, pohon všech čtyř byl k dispozici za příplatek. Druhá generace je tak zcela novým vozem, který má s tou první společné opravdu pouze jméno. Konstrukce je moderní a výroba vozu pro evropské trhy byla realizována v novém závodě Kia ve slovenské Žilině. Design auta ovšem stále trochu více reflektuje terénní ambice, to je rozdíl oproti ještě modernějším vozům této kategorie. Nabídka vnitřního prostoru je vcelku solidní, zavazadlový prostor má ovšem spíše podprůměrný objem 325 litrů.
Tak trochu tradičně je pro korejské výrobce paleta motorů druhé Sportage dosti úzká. Čítá pouze tři pohonné jednotky, z toho jeden jediný turbodiesel. Ten je ovšem zdaleka nejvhodnější volbou. Jednotka 2.0 CRDi VGT dává výkon 103 (později 110) kW a má jak solidní spotřebu paliva, tak dynamiku. O něco lepší dynamické parametry slibují benzinové jednotky 2,0 litru s výkonem 104 kW a šestiválec 2,7 litru s výkonem 129 kW. Prvně jmenovaný ovšem v praxi turbodiesel překonává pružností a šestiválec má už zase zbytečně vyšší spotřebu paliva.
Kia Sportage druhé generace nepatří mezi kdovíjak dobře vybavené modely. U auta totiž hrál velkou roli důraz na příznivou cenu, a tak v základu chyběla spousta komfortních i bezpečnostních prvků. Lepší je proto hledat vozy s vyššími stupni výbavy a případnými příplatkovými prvky. Jinak bude nutné se spokojit jen se základní sadou, ve které naštěstí nechybí alespoň manuální klimatizace.
Druhá generace Kie Sportage je celkově typickým kompaktním SUV své doby. Auto má trochu drsnější vzhled, který možná až příliš komplikují různé linky a výstupky. Rozhodně nevypadá Sportage kdovíjak mladě, na druhou stranu trochu drsnější vzezření může být výhodou.
Ojetou Sportage koupíte převážně s dvoulitrovým benzinovým motorem, který byl základní pohonnou jednotkou. Tento motor nelze označit ani za přehnaně žíznivý, ani za kdovíjak úsporný. Lepší je hledat verze s turbodieselem, které nemusí být v případě ojetých vozů o mnoho dražší, ale jsou výrazně úspornější. Na palivo relativně náročný šestiválec je u nás vzácný.
Jízdní vlastnosti Kie Sportage patří spíše k průměru. Komfortněji naladěný podvozek nedovede úplně zamezit náklonům karoserie a auto celkově velmi ochotně přechází k nedotáčivosti, ani celková míra adheze není kdovíjaká. Na druhou stranu není Sportage nijak záludné auto, jen se hodí spíše pro klidnou jízdu. Většinou je Sportage předokolka, vozy s pohonem všech kol jsou vzácnější.
Nárazovými testy Euro NCAP Kia Sportage druhé generace možná trochu překvapivě neprošla. Považovat ji však můžeme za vcelku průměrně spolehlivý vůz s moderní konstrukcí – ostatně, i v USA byla bezpečnost Sportage hodnocena dobře. Při koupi ojetiny je ovšem dobré vybírat lépe vybavené verze s airbagy – v základu jsou totiž pouze ty čelní, boční a hlavové byly k dispozici až u dražších verzí.
Kia Sportage sice v interiéru netrpí nedostatkem prostoru, avšak v dané kategorii najdeme i prostornější vozy. Především zavazadlový prostor s objemem 325 litrů je spíše podprůměrný. Autu také chybí nadstandardní praktické prvky, celková variabilita je spíše průměrná.
Podvozek Kie Sportage poskytuje solidní jízdní komfort, ovšem celkově auto jinak posádku příliš nehýčká. Nabídka místa je spíše průměrná, sedadla svou oporou taktéž, použité materiály v interiéru nepůsobí příliš hodnotně.
Druhá Sportage vyniká nekomplikovanou technikou a celkově solidní robustností. To společně s výrobou v moderní továrně v Žilině znamená solidní spolehlivost auta. Náklady na palivo jsou spíše průměrné, benzinové motory nijak nepřekvapí, turbodiesel je z hlediska úspor daleko vhodnější.
Spolu s technicky spřízněným Tucsonem patří Kia Sportage druhé generace do první desítky nejprodávanějších modelů s pohonem všech kol v AAA AUTO. Zatímco její první generace je dodnes oblíbená díky své robustnosti a solidním terénním schopnostem, druhá generace je spíše klasickým silničním SUV dnešní doby, o čemž svědčí i existence verze s pohonem pouze předních kol (na trhu jich je zhruba třetina). Prodejní úspěch Sportage lze přičítat líbivým tvarům, překvapivě prostornému interiéru (s výjimkou kufru), a především lákavým cenám. Oproti konkurenční Toyotě RAV4 nebo Hondě CRV je Sportage výrazně levnější. Na trhu převažují dieselové verze, přičemž motor 2.0CRDi je asi tím jediným, co může časem způsobit majiteli vrásky na čele a vítr v peněžence. Vetšina ojetin však zatím nepřekonala hranici 150 tisíc najetých kilometrů, a tak lze doufat, že zatím ve větší míře nehrozí výměna či repase vstřikovačů common-railu, opotřebené turbodmychadlo, rachtající dvouhmotový setrvačník či ucpaný filtr pevných částic (oboje až od roku 2006). Dosavadní spolehlivost plynoucí z relativně jednoduché konstrukce snad dokáže zájemcům vynahradit kritizované tvrdé plasty v interiéru a poměrně malý kufr.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8002.0 16V , LPG
Rok uvedení do provozu | 2008 |
---|---|
Tachometr | 201 080 km |
Motor | 2.0 16V, 104kW |
Převodovka | 5 stupňů |
Barva | šedá-metalíza |
Karoserie | SUV |
Palivo | LPG |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO4 |
Emise CO₂ | 190 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Po prvním majiteli |
Aby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.