Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu a peníze ihned a v hotovosti.
Chci znát hodnotu svého autaUšetřete 2x, nejdříve při prodeji Vašeho
auta a poté při nákupu auta.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Rok uvedení do provozu | 2008 |
---|---|
Tachometr | 154 461 km |
Motor | 2.0 i, 110kW, 4x4 |
Převodovka | 6 stupňů |
Barva | šedá-metalíza |
STK | 06/2024 |
Karoserie | SUV |
---|---|
Palivo | Benzín |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO4 |
Za pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.
Prostorný a praktický interiér, Vyspělý pohon 4x4, Atraktivní design, Absolutně spolehlivé benzinové motory, Kultivovaný vznětový motor, Jisté jízdní vlastnosti , v zatáčkách, Výborná výbava, Kvalitní zpracování, Velký zavazadlový prostor,
Honda s modelem CR-V hned zkraje zachytila vlnu popularity kompaktních SUV. Japonský model se stal jedním z nejpopulárnějších vozů této kategorie a jeho v pořadí třetí generace v úspěších pokračovala. Oproti prvním dvěma provedením se ale trochu změnilo zaměření auta, z robustního CR-V se stalo čistě silniční SUV, které se do terénu moc nehodí. Většina zákazníků tuto změnu přivítala, třetí generace CR-V tak dostala například velmi jisté a čitelné jízdní vlastnosti, kterým vévodí překvapivá ochota vrhat se do zatáček. Naopak automaticky přiřaditelný pohon zadní nápravy reaguje pomaleji a jízdní komfort je průměrný.
CR-V třetí generace je stále atraktivní SUV, u kterého nemají zákazníci mnoho možností výběru variant. Základní verzí bylo provedení s dvoulitrovým benzinovým motorem o výkonu 110 kW. I na relativně velký a hmotný vůz je to vcelku dostačující pohonná jednotka, která ale nepřináší kdovíjak oslnivou dynamiku ani spotřebu paliva. V omezeném množství byla na českém trhu k mání i zážehová motorizace 2,4 litru s výkonem 122 kW, která má sice ještě o něco vyšší spotřebu, ale přináší lepší dynamické parametry a určitou výkonovou rezervu. Ideální volbou pro CR-V je ale turbodiesel CDTi s objemem 2,2 litru a výkonem 103 kW. Papírově se sice výkon nejeví jako oslňující, přísun točivého momentu a kultivovaný projev oceňovaného agregátu od Hondy však v praxi přinášejí zdaleka nejpříjemnější jízdní projev. Navíc je pochopitelně nejúspornější variantou. Vzhledem k vlastnostem této motorizace je právě turbodiesel zdaleka nejrozšířenější verzí, kterou lze jako ojetou zakoupit. S relativně úsporným turbodieselem získají majitelé kvalitní SUV s velkorysou nabídkou vnitřního prostoru. Interiér také potěší propracovanými detaily, které ještě zvyšují jeho praktičnost. Například objemný zavazadlový prostor lze rozdělit na dvě patra, sklápění sedadel snad už nemůže být jednodušší a dvojitá odkládací schránka před spolujezdcem je hezky prostorná.
Honda CR-V patří ve svém segmentu k autům, které se rozhodně nepodbízejí cenou. Vyšší základní cenovce nového vozu ale odpovídá vcelku bohatá výbava. Na trhu je na výběr dostatek vozů s koženým čalouněním, navigačním systémem či xenonovými světlomety. Velmi populární volbou byla automatická převodovka, bohužel až do roku 2010 se nenabízela pro dieselový motor.
Honda CR-V se ve své třetí generaci z hlediska designu od prvních dvou modelů výrazně odchýlila. Vzhled auta lze popsat jako odvážný, přitom ale design není tak kontroverzní jako u hatchbacku Civic. Celkově tak lze CR-V popsat jako atraktivní SUV pro ty, kteří hledají nápadnější a vzhledově zajímavější vůz.
Honda CR-V patří mezi ty větší z kompaktních SUV, a proto je potřeba také počítat s tím, že relativně těžší vůz nemusí být příliš úsporný. Pro benzinové verze to platí beze zbytku, průměrné spotřebě 8,1 litru na 100 kilometrů u dvoulitru se ale dá přiblížit. Podobně je tomu u turbodieselu, vznětové provedení má podle údajů výrobce spotřebovat 6,7 litru.
Jízdní vlastnosti CR-V patří k tomu nejlepšímu ve třídě, vysoká Honda si překvapivě dobře poradí se zatáčkami, do kterých se vrhá s nebývalou ochotou. Vykoupeno je to celkově trochu tužším naladěním podvozku, které může vést k mírným nejistotám na zvlněném povrchu.
Vysoká stavba a vyšší posaz dělají z CR-V automobil, který je příjemné řídit, což se pozitivně projevuje na bezpečnosti. Řidič má dobrý přehled o dění kolem sebe. V nárazových testech Euro NCAP získala Honda CR-V čtyři hvězdičky.
Ačkoli na to díky tvarům karoserie vůbec nemusí CR-V vypadat, interiér vozu je velmi praktický a prostorný. Zavazadlový prostor potěší objemem 524 litrů a možností být rozdělen na dvě patra. Snadné je sklápění zadních sedadel a i užitečná hmotnost 509 kilogramů vypovídá o výborných přepravních schopnostech auta.
Tužší podvozek, který CR-V dodává na jistotě v jízdních vlastnostech, znamená mírné omezení komfortu jízdy. Ten je celkově spíše průměrný, pro posádku CR-V zůstává stále vcelku příjemným vozem. Nepříjemné dovedou být rázy, které se přenášejí do kol od děr na našich silnicích.
Hondy se tradičně řadí mezi spolehlivá auta a nejinak je tomu u CR-V. Náklady na servis CR-V nejsou přehnaně vysoké, avšak je potřeba počítat s místy vyšší cenou náhradních dílů. Benzinové verze mají vcelku vysokou spotřebu paliva, naftová je spořivější, ale v konkurenci najdeme i úspornější vozy.
Pokud jde o odvážný design, luxusněji pojatý interiér a různé elektronické systémy (např. radarový tempomat), hraje nejnovější CR-V oproti svým předchůdcům úplně jinou ligu. Pod kapotou první generace Hondy tlouklo vždy výhradně benzinové srdce, druhá generace dostala v roce 2005 konečně diesel. U současné třetí generace se už zájemce o benzinový agregát musí při hledání v bazarech hodně snažit. Zhruba 80 % nabízených vozů jsou totiž diesely. Jedním z důvodů hovořících ve prospěch benzinu byla možnost spojení s automatickou převodovkou, diesel ji dostal až v roce 2010. Dieselový motor vlastní produkce platí za povedenou a spolehlivou jednotku, ale stejně jako u všech ojetin zde platí, že kdo chce minimalizovat riziko drahých poruch, koupí si raději benzin, který je obvykle o 30 až 50 tisíc levnější. Oba motory ale mají rozvody poháněné řetězem, kupující má tedy alespoň o starost méně. Dieselové Hondy prodané jako nové v ČR naštěstí neměly filtr pevných částic, individuálně dovezené kusy ale zpravidla ano. Po faceliftu v roce 2010 ale už byl filtr montován standardně.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8002.0 i , 4x4, Automatická klimatizace, Tempomat, Park. senzory, Park. kamera
Rok uvedení do provozu | 2008 |
---|---|
Tachometr | 154 461 km |
Motor | 2.0 i, 110kW, 4x4 |
Převodovka | 6 stupňů |
Barva | šedá-metalíza |
STK | 06/2024 |
Karoserie | SUV |
Palivo | Benzín |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO4 |
Aby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.