Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu a peníze ihned a v hotovosti.
Chci znát hodnotu svého autaUšetřete 2x, nejdříve při prodeji Vašeho
auta a poté při nákupu auta.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Rok uvedení do provozu | 2006 |
---|---|
Tachometr | 229 106 km |
Motor | 1.2, 48kW |
Převodovka | 5 stupňů |
Barva | šedá-metalíza |
STK | 05/2024 |
Karoserie | Hatchback |
---|---|
Palivo | LPG |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO4 |
Historie | Koupeno nové v ČR |
vůz po pečlivém majiteli s českým původem a s možností pohonu na LPG.
Chci více informací o vozeZa pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.
Příznivé ceny, Vynikající motor 1,2i, Prostornost, Pohodlná sedadla,
Fiat Punto druhé generace nedosáhl takového úspěchu jako provedení první, které se může pyšnit titulem evropského auta roku 1995. Druhá generace tak trochu doplácí na špatnou spolehlivost té první, proto se od ní veřejnost trochu odvrátila. Kulaté tvary generace první ta druhá trochu narovnala, stále však jde o velmi pohledné auto, jehož design dodnes nezestárl. To ovšem platí v podstatě pouze pro provedení do faceliftu, kterým prošlo druhé Punto v roce 2003. Auto tehdy dostalo velmi konzervativní tvář a z milého elegána se stal trochu nudný patron. Jenže z mnoha důvodů je verze po faceliftu daleko lepší volbou – automobilka především vylepšila zpracování a i celková spolehlivost auta po modernizaci je podstatně lepší než před ní. Navíc se s řadou inovací pod kapotu nastěhoval i vynikající turbodiesel 1,3 JTD s výkonem 51 kW, který pro pohon Punta výkonově bohatě dostačuje a přitom má doslova minimalistickou spotřebu. Dalšími vhodnými motorizacemi jsou menší benzinové jednotky 1,2, které se rovněž mohou chlubit velmi příjemnou spotřebou a solidním výkonem. Snad jen základní provedení se 44 kW je příliš líné. Šestnáctiventilová verze dvanáctistovky s 59 kW je podstatně lepší volbou. Po faceliftu se objevila také vcelku silná čtrnáctistovka s výkonem 70 kW, která je rovněž příjemně úsporná. V obou verzích najdeme i výkonnou osmnáctistovku s 96 kW, ta je ovšem známá relativně vysokou spotřebou a Punto s ní není zas tak sportovní miniauto, jak by mohl výkon napovídat. Diesely z počátku zastupovaly jednotky 1,9 litru, nepřeplňovaný motor měl výkon slabých 44 kW, přeplňovaná varianta nabídla 59 kW.
Fiat Punto druhé generace překvapí uživatele vcelku nečekanou prostorností. Jistě, cestující na zadních sedadlech se budou trochu tísnit, ale to je v této kategorii vcelku obvyklý jev. Na druhou stranu třeba u třídveřové varianty se na rozdíl od mnoha soupeřů dozadu nastupuje překvapivě pohodlně. Vpředu je místa dost a velmi příjemně překvapí zavazadlový prostor. Ten má totiž vysoce nadprůměrný objem 295 litrů, se kterým se Punto neztratí ani dnes. Mimochodem, druhá generace Punta právě i díky solidní praktičnosti zůstala ve výrobě poměrně dlouho, nenechte se ovšem zmást. Už v roce 2005 se objevila generace třetí, která pro jistotu dostala název Grande Punto. Stávající Punto se pak (s přídomkem Classic) prodávalo jako levnější model pro nenáročné zákazníky jen s omezenou paletou motorů (1,2 44 kW a 1,3 JTD). Při hledání ojetiny je pochopitelně zajímavější nová generace Punta. U původních verzí také nemá příliš smysl se pídit po provedeních s jinou než manuální převodovkou. Jak variátorová převodovka Speedgear, tak robotizovaný manuál Dualogic jsou velmi poruchové. A pozor. Zdaleka ne všechna Punta mají posilovač řízení.
Malá auta neměla v době existence druhé generace Punta příliš bohatou výbavu a i pro malý Fiat to pochopitelně platí. Na trhu lze narazit i na vozy bez posilovače řízení, kterým je lepší nevěnovat pozornost. Na druhou stranu narazíme i na automobily s velmi dobrou výbavou, což platí především pro dieselová provedení vyráběná do roku 2005. Od toho roku plnilo Punto už jen roli nízkorozpočtového modelu a výbava je opět výrazně chudší.
Fiat Punto druhé generace měl z hlediska vzhledu dvě velmi odlišná období existence. Bohužel, mladší provedení, které je z praktického hlediska vhodnější vyhledávat, je na tom po estetické stránce výrazně hůře než provedení starší. To má totiž příjemný a svěží design, který zaujme i dnes, zatímco faceliftovaná verze je hodně konzervativní a nepříliš hezká byla už v době svého vzniku.
Pod kapotou Fiatu Punto najdeme vesměs úsporné pohonné jednotky, neplatí to snad jen pro docela vzácnou zážehovou osmnáctistovku. Ostatní agregáty spotřebou paliva příjemně překvapí, doslova rekordmanem je v tomto směru motor 1,3 JTD, který zároveň nepostrádá dostatek síly. Punto s ním umí jezdit opravdu doslova za hubičku.
Druhá generace Punta má vcelku dobré a nezáludné jízdní vlastnosti, které dovolí i hrubší zacházení s autem. Na špičku ale přece jenom trochu ztrácí, vyvažuje to však i vcelku pohodlným chováním za běžných podmínek. Navíc náklony v zatáčkách jsou příjemně malé.
V době svého vzniku prošel Fiat Punto druhé generace nárazovými testy Euro NCAP se ziskem čtyř hvězdiček. Jak je ovšem pro takto starý automobil typické, tehdejší kritéria nebyla tak přísná, a tak dnes musíme bezpečnost hodnotit nejlépe průměrně. Především bezpečnostní výbava zdaleka nedosahuje úrovně té současné.
Fiat Punto není žádné velké rodinné auto a podle toho je nutné počítat s omezeným místem na zadních sedadlech. Na ně se ovšem u třídveřového provedení až nečekaně dobře nastupuje, Punto tu soupeře výrazně překonává. Vpředu se posádka tísnit nebude a to samé platí v podstatě i pro zavazadla na druhém konci auta. Prostor pro ně má totiž na danou třídu vysoce nadprůměrný objem 295 litrů.
Jízdní komfort v Puntu patří spíše k průměru, může za to trochu tvrdší naladění podvozku. Provedení po faceliftu má daleko příjemnější interiér, byť na jeho designu se v podstatě nic nezměnilo. Plasty jsou ovšem kvalitnější a lepší je celkové zpracování vozu. Navíc u Fiatu zapracovali na ergonomii, která se tu opět trochu vylepšila.
Punto druhé generace je jako noc a den nejenom v oblasti designu, ale také zpracování a spolehlivosti. Starší provedení trpí vysokou mírou poruch, u faceliftovaného vozu se ji podařilo dostat do rozumných mezí. Z hlediska provozních nákladů je tak lepší hledat modernizované provedení. Pro hovoří i zástavba opravdu úsporného turbodieselu 1,3 JTD, který se v původním modelu nedodával. Úsporné jsou i ostatní motory, jen zážehová 1,8 má spotřebu vyšší.
Punto druhé generace lze pořídit za velmi lákavé ceny, což z něj v segmentu městských vozů dělá bestseller. Za prudký pokles cen vděčí zájemci o tuto ojetinu nevalné pověsti italských vozů, nicméně v případě Punta nejsou obavy z krátkého poločasu rozpadu na místě. Hlavní zbraní proti konkurenci je vedle nestárnoucího designu a velkého kufru i elektrický posilovač řízení umožňující aktivaci „městského“ režimu, který si nemohou vynachválit především ženy. Právě díky oblibě u žen je prodejnost Punta vysoce závislá na barvě laku a na optickém stavu karoserie. Současná móda diktuje především tlumené odstíny, a tak jsou na trhu nejvíce ceněny šedé, stříbrné nebo černé exempláře. Například červené Punto obvykle čeká na zájemce kupodivu několikanásobně déle! Zato klimatizovaný exemplář většinou způsobí mezi návštěvníky autobazaru doslova nákupní horečku. Zachovalé vozy s commonrailovými diesely JTD jsou na trhu ojetin vzácné a po sečtení jejich vyšší ceny, všech potenciálních rizik a servisních nákladů není jejich volba ekonomicky opodstatněná. Léty prověřená zážehová dvanáctistovka řady Fire je tak mezi kupujícími jasným favoritem.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8001.2 , LPG
Rok uvedení do provozu | 2006 |
---|---|
Tachometr | 229 106 km |
Motor | 1.2, 48kW |
Převodovka | 5 stupňů |
Barva | šedá-metalíza |
STK | 05/2024 |
Karoserie | Hatchback |
Palivo | LPG |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO4 |
Historie | Koupeno nové v ČR |
Aby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.