V září tomu byl rok, co se společnost AAA AUTO a její značka Mototechna staly oficiálním partnerem nejvyšší fotbalové soutěže - HET ligy. Díky tomuto partnerství má společnost k dispozici lístky na veškeré ligové zápasy nejen pro partnery, zákazníky a zaměstnance, ale zve na zápasy i dětské domovy po celé České republice. Dětem z dětských domovů se jen za poslední měsíc rozdalo na 200 lístků na ligové zápasy
"Spojení největšího prodejce ojetých automobilů u nás a nejoblíbenějšího českého sportu se ukázalo jako správný tah. Získali jsme tak silného partnera i cenný zdroj kvalitních automobilů pro značku Mototechna,navázali jsme nejedno obchodní partnerství a navíc můžeme společně dělat radost těm nejmenším z nás. Spolu s fotbalisty navštěvujeme také Dětské domovy i dětská nemocniční oddělení a ta radost v dětských očí je nám největší odměnou," uvedla generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová.
Děti z Dětského domova Čtyřlístek z Plané na zápase FC Viktoria Plzeň.