Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu a peníze ihned a v hotovosti.
Chci znát hodnotu svého autaUšetřete 2x, nejdříve při prodeji Vašeho
auta a poté při nákupu auta.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Rok uvedení do provozu | 2002 |
---|---|
Tachometr | 206 659 km |
Motor | 1.8 16V T.SPARK, 103kW |
Převodovka | 5 stupňů |
Barva | stříbrná-metalíza |
Karoserie | Sedan |
---|---|
Palivo | Benzín |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO3 |
Historie | Po prvním majiteli |
Vůz s výkoným motorem. Kožený interiér, automatická klimatizace, originální litá kola. Bez koroze!.
Za pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.
Velmi dobré jízdní vlastnosti, Atraktivní design, Živé motory, Lákavé ceny
Paleta motorů je vcelku široká, platí, že ty dodávané do roku 2001 jsou trochu živější, potom je v rozletu mírně omezila norma Euro 3. Základem je i na dnešní dobu slušně výkonná šestnáctistovka s výkonem 88 kW, druhým stupněm je osmnáctistovka se 106 kW. Dvoulitr disponuje výkonem 114 kW, což už je na auto velmi slušná porce výkonu. Právě osmnáctistovka a dvoulitr platí za spolehlivé volby a může se u nich v rozumných mezích držet i spotřeba. Špičkou je pak šestiválec 2,5 litru s výkonem 140 kW. Teprve po modernizaci v roce 2001 se objevila i sportovní varianta GTA se šestiválcem o výkonu 184 kW a objemu 3,2 litru. Specialitou benzinových motorů je konstrukce Twin Spark, tedy dvojice zapalovacích svíček. Motory také vykazují vyšší spotřebu oleje. Turbodiesely z počátku zastupovaly agregáty 1,9 JTD s výkonem 77 kW a pětiválec 2,4 JTD se 100 kW. V roce 2001 posílila devatenáctistovka na 81 a 85 kW, pětiválec na 103 kW. Menší z motorů pro 156 bohatě stačí a je celkově menším potížistou.
Ani výbava Alfy Romeo 156 dnes ničím nepřekvapí, lépe na tom z tohoto hlediska budou určitě vozy vyrobené po faceliftu, které mají nejen bohatší standardní výbavu, ale získaly také možnost některých nových příplatkových prvků.
Alfa Romeo, to jsou automobily, které prostě chytí za srdce. Je to i případ modelu 156, který navzdory svému pokročilému věku vypadá stále skvěle a na jeho krásnou karoserii se nechá nalákat nejeden zájemce. Design jako by nestárl, 156 působí dynamicky a lehce, což je možná kombinace, která většině modernějších aut chybí. Velmi povedené je i provedení combi.
Vznětové motory pod kapotou 156 dovedou být příjemně úsporné, platí to především pro menší agregát 1,9 JTD. Zato benzinové jednotky s točivým charakterem to kompenzují, jejich spotřeba je naopak vyšší a je nutné s ní počítat. Navíc je nutné si u nich ještě připočíst i spotřebu oleje.
Jízdní vlastnosti Alfy Romeo 156 patří dodnes k jejím velkým přednostem. Ve své době patřily mezi vozy s pohonem předních kol na vrchol. Však také i díky nim získala Alfa Romeo 156 titul Evropské auto roku 2006. Ovladatelnost auta je velmi dobrá i díky přesnému a ostrému řízení, o kterém se může těžším modernějším autům jenom zdát. Limity podvozku leží příjemně daleko, auto dobře drží stopu a jeho chování je výborně čitelné.
Nárazovými testy organizace Euro NCAP nikdy Alfa Romeo 156 neprošla. Vzhledem k subtilnější konstrukci se ovšem můžeme domnívat, že úroveň ochrany posádky nebude zdaleka nejlepší. Ostatně ani bezpečnostní výbava není kdovíjak bohatá, byť se po faceliftu přece jenom o trochu vylepšila.
Snad žádná Alfa Romeo nehraje na praktickou stránku a 156 není výjimkou. Uvnitř je pro posádku místa tak akorát, nářky se tu určitě ozývat nebudou. Ovšem zavazadlový prostor sedanu s objemem pouhých 378 litrů byl podprůměrný už v době svého vzniku. Combi navíc pojme (po roletku) ještě méně, jen 360 litrů.
Pro Alfu Romeo 156 opět platí, že se o maximální cestovní komfort nesnaží, ovšem v praxi funguje vcelku dobře. A to byť podvozek je tužší a nejde mu opět především filtrování výraznějších nerovností, od kterých se přenášejí velké rázy.
Alfa Romeo 156 patří mezi méně spolehlivá auta. To v kombinaci s někdy trochu choulostivou nebo složitější technikou vyžaduje větší investice. U benzinových motorů je nutné pravidelně kontrolovat a dolévat olej, jeho spotřeba je vyšší. Navíc dvě svíčky na každý válec také údržbu trochu prodraží. Turbodiesely zase častěji trpí závadami dvouhmotového setrvačníku. Spotřeba motorů je z tohoto hlediska vcelku v normě.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8001.8 16V T.SPARK , klimatizace, Kůže
Rok uvedení do provozu | 2002 |
---|---|
Tachometr | 206 659 km |
Motor | 1.8 16V T.SPARK, 103kW |
Převodovka | 5 stupňů |
Barva | stříbrná-metalíza |
Karoserie | Sedan |
Palivo | Benzín |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO3 |
Historie | Po prvním majiteli |
Aby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.