Mototechna prodala za pět let již 35 000 zánovních automobilů, poptávka dál roste

Auty z Mototechny jezdí fotbalisté Patrik Schick a Václav Kadlec i herec Václav Vydra. Závodník Lukáš Kvapil s Mototechnou vyrazí na rallye Dakar.

Praha, 6. září 2017 – Je tomu již pět let, co se společnost AAA AUTO rozhodla vyčlenit prodej zánovních a referenčních vozů pod značku Mototechna, kterou si lidé pamatují jako obchodníka s auty ještě z dob socialistického Československa. Trend nástupu zájmu téměř nové vozy se „Áčkům“ podařilo zachytit dobře – za pět let Mototechna prodala již na 35 000 takových automobilů. Aktuálně nabízí na 1000 aut nejžádanějších modelů a značek a výběr se chystá ještě rozšířit. Značka Mototechna se podle aktuálního průzkumu také umístila mezi nejznámějšími „retro“ značkami v České republice.

Mototechna jako první využila mezery na trhu a poptávku zákazníků po zánovních automobilech dokázala využít pro vybudování zcela nového segmentu v rámci skupiny AAA AUTO. „Když jsme se rozhodovali, jak uvést na trh samostatný segment zánovních vozů, měli jsme šťastnou ruku při výběru nostalgicky známé značky Mototechna, kterou jsme právě v té době získali. Značku si lidé pamatují ještě z dob komunismu, kdy byla symbolem pro nedostatková nová auta a dlouhé fronty s žádankami o automobil. Komunikaci jsme kromě nostalgie postavili také na kontrastu – u nás se fronty samozřejmě nestojí, nemusíte se zapisovat do pořadníku. Prostě si vůz vyberete a za pár hodin s autem odjíždíte,“ uvádí generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová. Dle průzkumu znalosti nostalgických značek, který včera zveřejnila společnost MÉDEA RESEARCH, se Mototechna s 89 % dostala mezi pět nejznámějšími „retro“ značek u nás. Umístila se hned za Kofolou, Tatrou, a jízdními koly Favorit. Podle průzkumu vnímá 87 % populace Mototechnu jako tradiční českou značku a téměř 60 % ji považuje za velice důvěryhodnou. To koresponduje s 60% zkušeností populace se značkou, která je vesměs velmi pozitivní.

Mototechna funguje v České republice i na Slovensku a za pět let prodala již 35 000 automobilů s parametry blízkými novým vozům, ale cenou i o 40 % nižší. Průměrná cena automobilu prodaného v Mototechně je 407 000 Kč a nejčastěji jde o model Škoda Fabia či Octavia a Hyundai i30. Nejžádanější automobily jsou ve variantě hatchback, v benzínu, s manuální převodovkou a v bílé barvě. V nabídce je 1 000 aut různých značek a prodejce bezplatně doveze zákazníkovi automobil na kteroukoliv z 21 poboček. Na rozdíl od dealerů nových aut z Mototechny odjíždíte v novějším voze během pár hodin a nečekáte několik měsíců, než se automobil vyrobí. Nově značka poskytuje firemním klientům při nákupu vozů do 2 let stáří flexibilní variantu operativního leasingu s kalkulací zůstatkové hodnoty a možností odkupu po doplacení úvěru. Nový produkt Puzzle je nabízen ve spolupráci s Českou spořitelnou.

„Abychom si zajistili dostatečný přísun kvalitních zánovních ojetin, spolupracujeme s řadou dealerů, leasingovými společnostmi a dalšími firemními zákazníky. Díky partnerství s nejvyšší fotbalovou soutěží jsme navázali spolupráci v oblasti výkupu a prodeje vozů nejen s kluby, ale i s jejich partnery,“ doplnila Topolová. Přesně před rokem se největší prodejce ojetých automobilů spojil s nejvyšší fotbalovou ligou, nyní HET ligou, a kluby a funkcionáři tak mají k dispozici pravidelně přes 100 vozů různých značek a modelů. Celkem se jich již v rámci spolupráce s fotbalem „protočilo“ na 270. Za rok spolupráce kluby najely s auty z Mototechny v celkové hodnotě 180  milionů korun již více než dva a půl milionu kilometrů. Nejvíce najezdil klub FC Vysočina Jihlava s téměř 200 000 km, nejméně naopak FK Mladá Boleslav s necelými 60 000 km. Spojení Mototechny s fotbalem přineslo oběma stranám nový prostor pro komunikaci a fotbaloví fanoušci vítají například fun zóny, které pro ně Mototechna na vybraných zápasech připravuje. Spolupráce si opravdu ceníme a věříme, že půjde o letité partnerství,“ okomentoval partnerství Dušan Svoboda, šéf Ligové fotbalové asociace.

S vozy z Mototechny jezdí i největší tuzemské fotbalové hvězdy současnosti Václav Kadlec ze Sparty a Patrik Schick, který právě dokončil druhý nejdražší přestup v dějinách českého fotbalu a míří do italského velkoklubu AS Řím. Dalšími tvářemi značky jsou například herci Václav Vydra či Veronika Žilková.

Značka po fotbalu podpoří i závodníka a armádního sportovce Lukáše Kvapila, který se v rámci týmu Southracing v lednu příštího roku vydá na slavnou Rallye Dakar. Pod taktovkou dakarského motocyklového závodníka, vojáka z povolání a držitele ocenění Fair play Lukáše Kvapila vyrazí do Jižní Ameriky i doprovodná skupina speciálně upravených vozů Ford Ranger z Mototechny. „Jsem moc šťastný, že mi právě společnost Mototechna pomohla při přestupu z jedné stopy na čtyři kola. Je to nejextrémnější závod a pro mě je velmi důležité mít zázemí společnosti s letitou zkušeností. Naše vozy jsou výjimečné tím, že se jedná o sériové provedení se základní úpravou. Jsem značce plně oddaný a věřím, že se díky ní dostaneme až do cíle,“ vysvětlil Lukáš Kvapil.

Nejprodávanější zánovní modely aut v roce 2017:

 
1
Škoda Fabia
2
Hyundai i30
3
Škoda Octavia
4
Škoda Rapid
5
Dacia Duster
6
Škoda Yeti
7
Kia Ceed
8
Renault Megane
9
Nissan Juke
10
Kia Sportage
  

 

Mototechna_logo Současná Mototechna prošla zásadní obnovou a je moderní společností, která svou nabídkou uspokojí nejnáročnější zákazníky. Za 5 let prodala již na 35 000 automobilů nejžádanějších značek a modelů. Specializuje se především na prodej kvalitních, minimálně užívaných vozů a má za cíl poskytnout motoristům kompletní servis. Pod značkou Mototechna Premium prodává také prémiové a luxusní značky a patří do skupiny AAA AUTO, kterou vlastní britsko-polský investiční fond Abris Capital Partners. Značky AAA AUTO a Mototechna jsou oficiálním partnerem české nejvyšší fotbalové soutěže.

                  

 



Vážíme si vašeho
soukromí

Aby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.

Spravovat cookies

Zásady ochrany osobních údajů

Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.

Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.


Nutné Vždy aktivní

Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.


Funkční

Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.


Analytické

Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.


Marketingové

Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.



Zrušit

Momentálně je online 54 odborníků Volejte denně 8:00 - 21:00 Zavolejte mi
Google hodnocení   4,5
Nejlépe hodnocený
prodejce ojetých vozů
v České republice.

S průměrným hodnocením
zákazníků všech našich
poboček 4,5 hvězdičky.