Testovací jízda nestačí? Mototechna spouští úspěšnou službu Try & Buy na všech pobočkách v ČR

Praha, 6.8.2018 – Kufr je příliš malý, ve výbavě něco důležitého schází a motor by také mohl být silnější. To většinou zákazník během krátké testovací jízdy při koupi vozu nezjistí a nezáleží na tom, zda je z Brna nebo Prahy. Proto nyní Mototechna rozšiřuje na všechny své pobočky službu Try & Buy, která zájemcům umožní pronajmout si zánovní vůz až na měsíc. Pokud se zákazník rozhodne vůz koupit, cena pronájmu se odečte z jeho pořizovací ceny, v opačném případě jej může nezávazně vrátit. Pilotní provoz v Praze prokázal potenciál služby a u zákazníků sklízí úspěch. Říká to Stanislav Gálik, generální ředitel inovační laboratoře AuresLab, která službu pro Mototechnu vyvinula a zavedla.

Službu začala Mototechna testovat na pražské pobočce v prosinci 2017 a prakticky od začátku sbírá veskrze pozitivní reakce. „Zákazníkům hlavně odpadá stres ze situace, že po určité době zjistí nějakou nevyhovující vlastnost vozu. Typicky jde o vnitřní uspořádání nebo velikost,“ popisuje Stanislav Gálik.

Potvrzuje to i Martin Hrzanovič, který si svůj vůz před koupí zkoušel skrz Try &Buy zhruba tři týdny. „Po nich jsem si byl jistý, že už mě nic nepřekvapí a že přesně tohle auto chci,“ líčí svoji zkušenost.

Podle Gálika více než 80% zákazníků, kteří službu využijí, vůz nakonec i koupí. „Jednoznačně oceňují, že si kupují auto, které si mohli důkladně osahat a mají jistotu, že jim naprosto vyhovuje. Což je při mnohdy nemalé investici do něj klíčové. A ve výsledku to zákazníky ani nic nestojí,“ říká. Od spuštění Try & Buy na všechny pobočky si pak Mototechna podle něj slibuje hlavně zvýšení kvality služeb napříč Českou Republikou. „Zákazníci jsou stále náročnější a věřím, že tuto možnost ocení, ať už jsou z Brna, Hradce Králové, nebo Opavy,“ dodává Gálik.

Mototechna za prvních 6 měsíců roku 2018 prodala více než 5500 zánovních vozů a potvrzuje nárůst zájmu zákazníků o tento segment. „Atraktivita zánovních vozů neustále roste. Zákazníci už zjistili, že dostanou srovnatelné služby jako u nového s mnohem nižší cenou, zároveň na dodání vozu nemusí čekat a mají jej k dispozici ihned. Skrz Try & Buy je pak cesta k ideálnímu vozu ještě snazší,“ doplňuje Gálik.

O AuresLab:

Inovační laboratoř AuresLab zastřešuje inovační projekty sítě autocenter AAA AUTO. Od založení na počátku roku 2018 již představila několik úspěšných projektů jako prodej investičních vozů Mototechna Classic, službu dlouhodobého pronájmu Mototechna Drive nebo aplikaci pro řízení skladových zásob vozů pomocí umělé inteligence Stock Allocation. Výkonným ředitelem AuresLab je Stanislav Gálik, který dříve působil také na pozici poradce pro inovace v rámci České spořitelny, je v oboru start-up projektů a inovací již zkušeným manažerem, v minulosti založil a posléze úspěšně prodal módní značku Galard a spoluzaložil inovační centrum Unifer.




Vážíme si vašeho
soukromí

Aby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.

Spravovat cookies

Zásady ochrany osobních údajů

Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.

Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.


Nutné Vždy aktivní

Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.


Funkční

Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.


Analytické

Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.


Marketingové

Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.



Zrušit

Momentálně je online 62 odborníků Volejte denně 8:00 - 21:00 Zavolejte mi
Google hodnocení   4,5
Nejlépe hodnocený
prodejce ojetých vozů
v České republice.

S průměrným hodnocením
zákazníků všech našich
poboček 4,5 hvězdičky.