Generální ředitelka Karolína Topolová získala titul Lady Pro
Praha, 30. listopadu – Společnost AAA AUTO se do soutěže "Českých 100 nejlepších“, jejímž cílem je v celonárodním měřítku ocenit první stovku nejúspěšnějších českých firem, probojovala poprvé. Vyhodnocení způsobilosti pro zařazení do soutěže a stanovení pořadí probíhá na základě posudků a konkrétních znalostí širokého okruhu vybraných odborníků. AAA AUTO se hned napoprvé umístilo v horní polovině žebříčku na 21. místě.
V rámci soutěže jsou společnosti oceňovány také v "oborových kategoriích". Oceněno bylo devět mimořádných žen a pět mužů v kategoriích Lady Pro a Gentleman Pro.
Čestný titul Lady Pro získala také generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová. „Velmi si vážím tohoto ocenění a doufám, že se mi i v budoucnu bude dařit naplňovat to, co je podstatou kritérií hodnocení této soutěže,“ uvedla Topolová.
Cena je tradičně udělována ženám v manažerské, obchodní, politické, sportovní, umělecké nebo jiné významné činnosti. Karolína Topolová tak navázala na předchozí úspěchy, kdy se opakovaně umístila v žebříčku TOP 25 nejvýznamnějších žen českého byznysu a v žebříčku nejvlivnějších žen prestižního časopisu Forbes.
Spolu s Karolínou Topolovou získaly cenu Lady Pro ještě například Jana Moravová, výkonná ředitelka, MOUNTFIELD a.s. nebo náměstkyně ministra zdravotnictví Lenka Teska Arnoštová. Cenu Gentleman Pro v minulosti získali mimo jiné prezidenti Václav Klaus a Miloš Zeman.
Slavnostní vyhlášení výsledků proběhlo v rámci galavečera ve Španělském sále Pražského hradu. Na prvním místě se mezi společnostmi umístila Škoda Auto, a.s., stejně jako v loňském roce.
Skupina AAA AUTO působí na trhu již 23 let. Provozuje síť 39 poboček v České republice, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku. Za dobu své existence obsloužila přes 1,6 milionu zákazníků. Auditované výnosy skupiny v roce 2014 činily 437 milionů eur, ve stejném roce firma prodala 63 613 aut. Společnost od roku 2012 prodává vozy také pod staronovou značkou Mototechna, pod kterou v České i Slovenské republice soustředila nabídku „zánovních“ automobilů. V dubnu 2014 Mototechna zahájila prodej luxusních vozů v novém segmentu Mototechna Premium. Značka AAA AUTO se v rámci studie agentury Ogilvy & Mather z podzimu roku 2013 umístila mezi deseti nejlepšími českými značkami po listopadu 1989. Skupinu AAA AUTO koncem roku 2014 převzal britsko-polský investiční fond Abris Capital Partners. Letos na podzim několik firem ze skupiny AAA AUTO sfúzovalo do jediné společnosti s novým názvem AAA Auto International, která je nyní hlavním subjektem obchodujícím s ojetými vozy v České republice a převzala veškeré závazky AAA AUTO vůči zákazníkům a obchodním partnerům. |