Síť AAA AUTO přivítala už 2,2 milionu zákazníků, v příštím roce přidá 200 tisíc

Síť autocenter AAA AUTO, provozovaná skupinou AURES Holdings, v těchto dnech dosáhla celkového historického počtu 2,2 milionu zákazníků na výkupu a prodeji. Počet je za celou skupinu, která v současné době provozuje 46 poboček v České republice, na Slovensku, v Maďarsku a Polsku, a za téměř 27 let její existence. Jen letos skupina vykoupí přes 83 000 vozů a stejný počet prodá.

„V procentuálním vyjádření roste počet zákazníků, kteří u nás uzavřeli výkupní nebo prodejní obchod nejrychleji v Polsku. Zatímco minulý rok jsme zde na výkupu a prodeji obsloužili celkem zhruba 12 000 lidí, letos již bude téměř 18 000, to je růst o padesát procent. V České republice to loni bylo necelých 94 tisíc, letos čekáme až přes sto tisíc,“ uvedla Karolína Topolová, generální ředitelka a předsedkyně představenstva skupiny AURES Holdings, která provozuje mezinárodní síť autocenter AAA AUTO.

Ke kontinuálnímu zvyšování počtu zobchodovaných vozů, který v rámci celé skupiny rok k roku vzrostl o desetinu, podle ní vede několik faktorů. „Je to jistě rozšiřování naší pobočkové sítě a zvedání kapacity stávajících autocenter, ale také expanze v nových sektorech. Tam zaznamenáváme nejvyšší růst v oblasti obchodu se zánovními vozy. V České republice tvoří tento segment již pětinu našich prodejů, rychle rosteme i na Slovensku. Úspěšní jsme se zaváděním této nabídky i v Polsku a Maďarsku. K nové skupině zákazníků se dostáváme i díky nové značce investičních vozů Mototechna Classic nebo prostřednictvím autopůjčovny Mototechna Drive,“ vysvětlila Karolína Topolová.

V roce 2019 skupina kromě několika autocenter v Polsku otevře po více než dvou letech novou pobočku AAA AUTO také v České republice a v Maďarsku. Koncem roku 2019 by tak měla síť AAA AUTO zahrnovat 50 autocenter, tedy nejvíce v historii. „Pokud se splní náš prodejní cíl pro příští rok, znamenalo by to zvýšení historického počtu zákazníků o dalších dvě stě tisíc a dosažení hranice dvou a půl milionu klientů někdy v prvním pololetí roku 2020. Vzhledem k tomu, že letos obsloužíme téměř 170 tisíc lidí, je to při růstu na úrovni trhu, podpořeném navíc rychlou expanzí a inovacemi dle mého odhadu poměrně realistický cíl,“ věří Karolína Topolová. Kromě expanze pobočkové sítě a inovací vidí skupina další prostor k růstu prodejů také v zaměření na vozy s alternativními pohony. „Proto jsme také minulý měsíc otevřeli pro tyto automobily na naší největší pobočce v Praze specializovanou sekci Mototechna EcoDrive. Tuto sekci budeme postupně budovat i na ostatních pobočkách,“ dodala Karolína Topolová.




Vážíme si vašeho
soukromí

Aby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.

Spravovat cookies

Zásady ochrany osobních údajů

Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.

Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.


Nutné Vždy aktivní

Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.


Funkční

Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.


Analytické

Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.


Marketingové

Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.



Zrušit

Momentálně je online 0 odborníků Volejte denně 8:00 - 21:00 Zavolejte mi
Google hodnocení   4,5
Nejlépe hodnocený
prodejce ojetých vozů
v České republice.

S průměrným hodnocením
zákazníků všech našich
poboček 4,5 hvězdičky.