Za první pololetí roku 2013 skupina AAA AUTO prodala téměř 28 000 vozů, z toho v České republice zhruba 19 000. To v tuzemsku znamená asi tříprocentní růst oproti stejnému období minulého roku, ve skupině je to o něco více než 6%. „Nejsilnějším měsícem byl v České republice červen, ve kterém jsme navzdory povodním prodali o 6% vozů meziročně více, což předčilo naše očekávání. Tento prodejní úspěch připisujeme našemu zaměření na novější či zánovní vozy prodávané pod značkou Mototechna, s nízkým nájezdem kilometrů, nebourané a po jednom či dvou majitelích. I díky tomu se průměrná cenová hladina našich prodaných aut zvedla na 170 000 korun z loňských 165 000. Nejlevnější automobily vykupujeme pouze na protiúčet a jinak necháváme obchod s nimi konkurenci. Tyto staré vozy jsou totiž nejčastějším zdrojem reklamací,“ uvedla generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová v rozhovoru pro Český rozhlas 1 – Radiožurnál. Nejoblíbenějším autem je stále stříbrné dieselové kombi, zpravidla Škoda Octavia nebo Fabia. Do „silné pětky“ patří ještě vozy Opel, Peugeot, Renault a Ford. V poslední době posilují také korejské vozy Kia nebo Hyundai.