Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu a peníze ihned a v hotovosti.
Chci znát hodnotu svého autaUšetřete 2x, nejdříve při prodeji Vašeho
auta a poté při nákupu auta.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Rok uvedení do provozu | 2013 |
---|---|
Tachometr | 132 453 km |
Motor | 1.6 dCi, 96kW |
Převodovka | 6 stupňů |
Barva | šedá-metalíza |
STK | 09/2024 |
Karoserie | SUV |
---|---|
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO5 |
Emise CO₂ | 129 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Koupeno nové v ČR |
Vůz kupován jako nový v ČR, spolehlivý a výkonný motor, nízké provozní náklady, kompletní sada klíčů.
Za pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.
Bohatá nabídka verzí, Nízká spotřeba, Dobrý vnitřní prostor, Solidní výbava, Jízdní komfort,
Nissan Qashqai je automobilem, který doslova zachránil existenci japonské automobilky na evropském trhu. Po nevýrazných modelech jako novější Primera nebo kompaktní Almera se totiž Nissanu konečně povedl prodejní hit. Qashqai vlastně Almeru v kompaktním segmentu nahradil, od doby jeho vzniku v nabídce Nissanu klasický hatchback golf-klasse nenajdeme. Qashqai je totiž tak trochu netypickým crossoverem kompaktní třídy, vůz na pomezí běžných hatchbacků a klasických kompaktních SUV. Má tedy vyšší stavbu i světlou výšku, standardně se dodává s pohonem pouze předních kol, ale i verze s náhonem na všechna čtyři jsou vcelku běžné. Konstrukce auta znamená slušnou vnitřní prostornost a verze s pohonem čtyř kol majitelé ocení při jízdě ve zhoršených povětrnostních podmínkách nebo lehčím terénu. Qashqai se také od běžné produkce odlišuje vzhledově, byť tu nenajdeme pro opravdu klasická SUV typickou akcentovanou mohutnost. Naopak, Qashqai se svou vcelku konzervativně tvarovanou karoserií trefil do vkusu běžného konzumenta, autu přitom nechybí pohledné a originální detaily, které jeho vzhled ozvláštňují. Právě díky kombinaci všech těchto faktorů je oblíbeným vozem těch, kdo netouží po vozu zařazeném do některé z přesně daných škatulek, přitom však zároveň nechtějí nápadně vybočovat. Kromě klasického provedení se později ve výrobě (s faceliftem v roce 2009) objevila i prodloužená verze Qashqai+2 s rozvorem protaženým o 13,5 centimetru a délkou zvětšenou o 20 centimetrů. Tato verze přináší ještě více místa v již tak dost prostorném a kvalitně zpracovaném interiéru, navíc je tu třetí řada sedadel, takže Qashqai+2 pobere až sedm cestujících.
O pohon kompaktního Nissanu se může postarat vcelku široká paleta motorů, z nichž většina je i docela úsporných. Platí to třeba pro základní šestnáctistovku s 84 kW, která také nepřekvapí, ale zároveň neurazí svou dynamikou. Benzinový dvoulitr se 104 kW je už přece jenom žíznivější a dynamický projev není o mnoho lepší. Turbodiesely zastupovaly z počátku jednotky 1,5 dCi se 78 kW a 2,0 dCi se 110 kW, oba logicky z produkce Renaultu, se kterým má Nissan alianci. Slabší motory jsou k mání jen s pohonem předních kol, silnější volitelně i jako 4x4. S modernizací v roce 2009 mírně povyrostl výkon základního benzinu na 86 kW, dvoulitr byl naopak lehce přiškrcen na 103 kW. Slabší turbodiesel posílil na 81 kW, silnější verze zůstala takříkajíc „na svém“. Později se pod kapotu dostal i nový motor 1,6 dCi s výkonem 96 kW, který lze stejně jako dvoulitry kombinovat s pohonem všech kol.
Zájemce může Nissan Qashqai lákat i na velmi dobrou výbavu už od základních výbavových stupňů. Je tu šest airbagů, mlhovky, manuální klimatizace, kompletní elektrická výbava včetně nastavování zrcátek a další příjemné drobnosti. Vyšší stupně dovedou přidat velmi komfortní prvky jako navigační systém, tempomat nebo parkovací kameru.
Nissan Qashqai je vzhledově poměrně konzervativní vůz, který ovšem přináší něco trochu jiného, než je v kompaktní třídě obvyklé. Elegantní, byť trochu usedlý vzhled nestárne a auto bude vyhovovat především těm, kdo chtějí trochu jiný vůz, avšak nutně nepotřebují takzvaně vybočovat z davu.
Až na benzinový dvoulitr se mohou pohonné jednotky pod kapotou Qashqai pochlubit velmi dobrou spotřebou paliva, zkrátka se dovede držet i základní benzinová šestnáctistovka. Vznětové motory jsou pochopitelně výrazně úspornější a potěší fakt, že spotřeba oproti klasickým hatchbackům stejné velikosti roste jen nepatrně.
Jízdní vlastnosti Nissanu Qashqai jsou v podstatě nezáludné. Podvozek je jistý, ovšem nedotáčivost se dostavuje vcelku brzy. U verzí pouze s pohonem přední nápravy je nutné počítat s tím, že bude nedotáčivost výraznější a celkově je kvůli vyšší stavbě auta ovladatelnost mírně jiná. Varianty s pohonem všech kol naopak řidiče podrží i za zhoršeného stavu sjízdnosti vozovky.
V nárazových testech Euro NCAP získal Nissan Qashqai plný počet pěti hvězdiček, psal se tehdy rok 2007. Auto má tuhou konstrukci kabiny a může se také pochlubit velmi dobrou bezpečnostní výbavou, v níž krom čelních a bočních airbagů nechybí ani ty hlavové. Vyšší bezpečí zajistí také verze s pohonem všech kol.
Na poměry kompaktní třídy je Qashqai velmi praktickým vozem, díky své vyšší stavbě nabízí v interiéru dostatek místa a i zavazadlový prostor s objemem 410 litrů je velmi solidní. Navíc je k dispozici také sedmimístná prodloužená varianta, která přinese prostoru ještě o trochu více, pro zavazadla je tu dokonce 450 litrů.
Vyšší stavba vozu i zvýšený podvozek jsou u Qashqai nejenom proto, aby zlepšily průchodnost v lehčím terénu, ale také aby zajistily dostatek pohodlí posádce. Místa je v interiéru dost, navíc vnitřek vozu je povedený a kvalitně zpracovaný. Podvozek také zvládá dobře filtrovat nerovnosti a jen tak něco jej nerozhodí, ovšem odhlučnění by mohlo být trochu lepší.
Qashqai patří k solidně spolehlivým vozům, jen ceny některých náhradních dílů mohou být trochu vyšší než u běžné konkurence. Dobrá spotřeba téměř všech motorů, hlavně tedy těch vznětových, ovšem drží provozní náklady na rozumné úrovni.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8001.6 dCi , Automatická klimatizace, Tempomat, Park. senzory
Rok uvedení do provozu | 2013 |
---|---|
Tachometr | 132 453 km |
Motor | 1.6 dCi, 96kW |
Převodovka | 6 stupňů |
Barva | šedá-metalíza |
STK | 09/2024 |
Karoserie | SUV |
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO5 |
Emise CO₂ | 129 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Koupeno nové v ČR |
Aby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.