Podíl aut prodávaných v tuzemských autobazarech prostřednictvím internetu se za poslední dva roky zvýšil zhruba o deset procentních bodů na 80 procent. Až třetinu aut si klienti v některých autobazarech přes internet ihned rezervují nebo objednají. Vyplývá to ze statistik velkých tuzemských obchodníků s ojetinami.
"Podíl zákazníků, kteří vybírají auto na webu, neustále roste a nyní tvoří prakticky 80 procent prodejů, což je v rámci skupiny AAA Auto zhruba 50.000 vozů ročně v ČR, SR, Polsku a Maďarsku. Na pobočky si lidé chodí prakticky již jen vyzkoušet a fyzicky prohlédnout vybraný automobil, aby se ujistili, že jeho popis na webu souhlasí s realitou. Pro tento účel si domlouvají schůzky v našich 40 autocentrech v telefonickém kontaktním centru, které sedm dní týdnu obsluhuje na 200 operátorů," uvedla generální ředitelka AAA Karolína Topolová.
Skutečně on-line, tedy, že by někdo auto koupil jen na základě odkazu na webu, se například v AAA ročně prodá kolem 5000 vozů. Zhruba pětina uživatelů přichází na stránky autobazarů z mobilních zařízení."Podíl zákazníků, kteří vybírají auto na webu, neustále roste a nyní tvoří prakticky 80 procent prodejů, což je v rámci skupiny AAA Auto zhruba 50.000 vozů ročně v ČR, SR, Polsku a Maďarsku. Na pobočky si lidé chodí prakticky již jen vyzkoušet a fyzicky prohlédnout vybraný automobil, aby se ujistili, že jeho popis na webu souhlasí s realitou. Pro tento účel si domlouvají schůzky v našich 40 autocentrech v telefonickém kontaktním centru, které sedm dní týdnu obsluhuje na 200 operátorů," uvedla generální ředitelka AAA Karolína Topolová.
Celý článek si můžete přečíst také zde.