Podle statistik AAA AUTO se stále častěji v nabídce vozů objevují automobily, které mají ve výbavě vyhřívaný volant, vyhřívaná sedadla, vyhřívané přední sklo nebo přídavné topení.
Kromě vozidel s nadstandardním vybavením interiéru bylo za prvních 9 měsíců letošního roku prodáno o 31 % více vozů s pohonem všech čtyř kol v porovnání se stejným obdobím roku 2013. Hlavní výhodou těchto vozidel je lepší trakce při horších povětrnostních podmínkách, což řidiči ocení zejména kvůli nadcházející zimní sezoně.
Současné statistiky vedené AAA AUTO u
kazují, že čeští řidiči jsou lépe připraveni na nadcházející zimu, než tomu bylo v předchozích letech. Ve srovnání s rokem 2013 se za prvních devět měsíců letošního roku prodalo podstatně více vozů s vyhřívanými sedadly, vyhřívaným předním sklem nebo s přídavným topením.
„Řidiči stále častěji požadují prvotřídní vybavení, které jim zaručí pohodlnější jízdu za jakýchkoliv podmínek. Není proto žádným překvapením, že klimatizace nebo elektrické ovládání oken můžete najít u většiny nabízených aut, a tak klienti vyhledávají vozy s další nadstandardní výbavou, která jim zpříjemní jejich každodenní jízdu,“ říká Karolína Topolová, generální ředitelka skupiny AAA AUTO. „Lze očekávat, že tento zájem bude i dále narůstat s příchodem zimy, kdy řidiči ocení především vyhřívaná sedadla při jízdě v ranních hodinách nebo vyhřívané přední sklo, které zajistí jasný výhled již krátce po nastartování.“
Za prvních devět měsíců letošního roku se v porovnání s předchozím rokem prodalo o 32 % více vozů s vyhřívanými sedadly a o 45 % více automobilů s vyhřívaným předním sklem. Řidiči stále častěji berou v úvahu ovladatelnost vozu, přičemž ke konci září bylo evidováno o 31 % více prodaných aut s pohonem všech čtyř kol. Skupina AAA AUTO se také rozhodla podpořit bezpečnost silničního provozu speciální kampaní, v rámci níž každý zákazník obdrží k zakoupenému vozu sadu zimních pneumatik. „Dobré zimní obutí je klíčovým prvkem, který má velký vliv na bezpečnou jízdu v průběhu zimy. To je důvodem, proč jsme se rozhodli tuto kampaň zavést již v předchozích letech. Stejně tak našim zákazníkům dáváme zdarma sadu zimních pneumatik i letos,“ dodává Karolína Topolová.
Článek si můžete přečíst také
zde.