České matky potkáte na silnících nejčastěji ve vozech značky Škoda, Ford a Volkswagen. Ženy, které mají ve vozech malé ratolesti, dávají přednost praktičnosti a hlavně bezpečnosti před komfortem a stylem. Jedním z nejdůležitějších faktorů při výběru novějšího vozu je průměrná spotřeba a velikost kufru. Podle statistik AAA AUTO české ženy preferují benzinové motory (63 %) a rozhodně nepodléhají západnímu trendu automatických převodovek. „Auta s manuální převodovkou tvoří 90 % prodaných vozů právě dámské části populace,“ uvádí Karolína Topolová, generální ředitelka AAA AUTO a dodává: „V případě typu karoserie u zákaznic obecně vládne hatchback (48 %), nicméně ženy s dětmi preferují kombi, MPV a čím dál více nám narůstá prodej vozů i v segmentu SUV, neboť maminky kladou mnohem větší důraz na celkovou bezpečnost a bytelnost vozu. Sama z pohledu matky dvouleté holčičky a aktivní řidičky preferuji větší bezpečné vozy s dobrým výhledem a velkým úložným prostorem.“
Článek si můžete přečíst zde





