Podíl aut, která si zákazníci vybírají na internetu, se v síti AAA Auto za poslední dva roky zvýšil zhruba o deset procent. Společnost AAA Auto na tuto skutečnost reagovavala kompletním redesignem a zjednodušením svých webových stránek.
Po čtyřech letech se zákazníkům AAA Auto zobrazí kompletně přepracovaná domovská stránka s novým rozdělením záložek. Změnily se i textové stránky, výpisy nabízených vozů, ale i samotné karty jednotlivých aut. "Velká část našich zákazníků dnes vybírá a dokonce i kupuje svá budoucí auta na internetu. Proto jsem ráda, že jim můžeme nabídnout odlehčené a intuitivní webovky, na kterých najdou vše, co potřebují," uvedla Karolína Topolová, generální ředitelka AAA Auto International.
K rozhodnutí o redesignu webu AAA Auto vedla snaha zredukovat objem informací na domovské stránce, vylepšit menu a samozřejmě zpříjemnit zákazníkům výběr vozu. "Nové stránky se svým designem blíží spíše stránkám prodejců nových vozů než webům konkurentů,"vysvětluje Topolová.
Jednou z novinek nového webu je záložka Garáž, zde si mohou uživatelé webu uložit vozy do paměti a vyhledávat jim podobná. Web AAA Auto navštívilo v dubnu víc než dva a půl milionu lidí.