Nejvíce automobilů nakupují zákazníci z Prahy, z celkového počtu 581 aut se 88,5 % prodalo právě na pražských pobočkách Mototechny. Nejvyšší průměrnou cenu za vůz, a to 1 425 000 Kč, zákazníci překvapivě nezaplatili v hlavním městě, ale v Jihlavě.
Nejoblíbenější značkou je s podílem 31,3 % BMW s nejprodávanějším modelem BMW 5. Největší zájem je o vozy SUV, které tvoří za celou dobu existence 49,1 % prodejů. Druhým nejžádanějším typem karoserie je sedan (22,6 %) a třetím kombi (8,4 %). Co se pohonu týče, vítězí na celé čáře automobily se vznětovými motory, které představují více než 80 % prodeje, 92 % prodaných vozů je s automatickou převodovkou a 73,4 % s pohonem všech kol. Nejžádanější barvy jsou černá (28,8 %), bílá (23,3 %) a šedá (13,3 %).
Mezi desítku nejzajímavějších vozů, které Mototechna Premium během dvou let svého působení na trhu prodala, patří: Porsche 911, Tesla Model S, Audi TT RS, Bentley Continental, Jaguar F-Type R, Maserati GranTurismo, Mini Roadster John Cooper Works, Jeep Grand Cherokee V8 SRT, Audi SQ5, Nissan GT-R, Lexus IS-F, Chevrolet Camaro, Ford Mustang, BMW M4, X5 M, X6 M a X6 ActiveHybrid.
Mototechna Premium má exkluzivní kousky i v aktuální nabídce, mezi ty nejzajímavější patří například Audi R8, BMW X5 nebo Mercedes-Benz G 500 Cabrio 2013 z limitované edice posledních dvou set vyrobených kusů Final Edition 200 za cenu přes 6,5 milionu korun.
Nově do nabídky přibyly čtyři stovky tzv. půlročních vozů, jichž je Mototechna největším tuzemským prodejcem. „Takto mladé automobily svými vlastnostmi víceméně odpovídají zcela novým modelům, prostřednictvím Mototechny se však dají pořídit až o 40 % levněji. Nabídka je atraktivní i pro náročné zákazníky, kteří chtějí spolehlivý vůz s kvalitním vybavením a špičkovými vlastnostmi. Kromě toho se jedná o velmi výhodnou alternativu i z ekonomického hlediska,“ uvádí generální ředitelka AAA Auto Karolína Topolová.





