Online aktivity zákazníků AAA Auto Group byly v létě nejvyšší od počátku roku 2014.
Podle online aktivity potenciálních zákazníků vykazuje dynamika českého a středoevropského trhu s ojetinami bezprecedentní růst.
AAA Auto Group vyhodnotila online aktivitu potenciálních kupců v prvních osmi měsících roku 2014. Výsledky ukazují, že počet prohlédnutých vozů na internetových stránkách www.aaaauto.cz v srpnu vzrostl meziměsíčně o 17 % a o více než 41 % v porovnání s lednem 2014.
Jen v srpnu si 2,43 milionu návštěvníků prohlédlo 7,63 milionu karet s auty, zatímco průměrné měsíční návštěvy karet se v roce 2014 pohybují kolem 5,83 milionu. Pro porovnání, v lednu 2014 otevřelo 2,42 milionu uživatelů pouze 5,37 milion karet.
„Online aktivita potenciálních kupců ojetin svědčí o tom, že se situace na trhu v nadcházejících měsících pravděpodobně výrazně zlepší. Tyto údaje si spojujeme se skutečnou poptávkou, kterou sledujeme prostřednictvím našich online kanálů, call centra a poboček. Počet konverzí, tedy skutečných potenciálních klientů, kteří se zajímají o koupi či prodej ojetého auta, dosáhl bezmála tisícovky denně,“ řekla Karolína Topolová, generální ředitelka skupiny AAA Auto.
„Ve skupině AAA Auto mobilní marketingové kanály jednoznačně prokázaly svůj význam v moderním věku. Proto v současné době připravujeme tabletovou verzi aplikace, která by měla být dostupná pro Android již za pár týdnů,“ dodala Topolová.
Článek si můžete přečíst také zde.






