Obnovená značka Mototechna, která patří skupině AAA Auto, zvýšila v druhém roce existence prodej z 2 700 na trojnásobných 8 500 ojetých aut. Celkově tak za dva roky prodala téměř 9 000 zánovních aut z druhé ruky v Česku a 2 200 na Slovensku. Oznámila to skupina AAA Auto, finanční výsledky značky neuvedla.
"Zánovní i referenční vozy jsou stále častější volbou českých zákazníků, a to především díky své prokazatelné historii, nízkému kilometrovému nájezdu a výrazné cenové úspoře 30 až 40 procent ve srovnání s náklady na pořízení nového vozu," uvedla generální ředitelka AAA Karolína Topolová.
Průměrná cena automobilů prodaných během druhého roku Mototechny byla 278 000 Kč. Nejčastěji si zákazníci odváželi vozy Škoda, zejména modely Fabia, Octavia, Rapid, Roomster a Yeti. Na nejvyšších místech žebříčku prodejnosti se objevily i modely značek Hyundai a Kia.
Letos v dubnu byla nově otevřena značka Mototechna Premium, zaměřená na luxusní vozy s cenou od 500.000 korun. Pod touto značkou AAA prodalo 245 aut s průměrným stářím 2,5 roku a cenou kolem 850.000 korun. Mezi automobily, které si tu zákazníci za poslední půlrok nejčastěji koupili, patří BMW 3 a 5, VW Tiguan, BMW X5 a X6, Volvo XC60, VW CC, Audi A6, Q5 a Q7. V aktuální nabídce jsou nyní například Bentley Continental, Chevrolet Camaro V8 či elektromobil Tesla Model S.
Skupina AAA Auto působí vedle ČR a Slovenska v Rusku a v Maďarsku. Letos plánuje prodat celkem 63.000.
Článek si můžete přečíst také
zde.