Autobazar AAA AUTO letos plánuje zvýšení prodejů o více než 10 % na zhruba 70 000 ojetých vozů. Rozvojem má projít značka zánovních vozů Mototechna, která otevře první vlastní samostatnou pobočku od listopadu 1989.
"Odhad prodejů v rámci skupiny AAA AUTO za první tři čtvrtletí roku 2016 je v současné chvíli zhruba 52 400 vozů, což je oproti loňsku růst o 9,4 %. V letošním roce jsme již ve třech měsících překonali hranici 6000 prodaných vozů a i nadále se držíme velmi těsně u tohoto objemu. Díky těmto výsledkům můžeme optimisticky odhadnout celoroční objem prodejů oproti loňsku vyšší o více než 10 %, což by nás mělo velmi těsně přiblížit k hranici 70 000 prodaných aut," uvedla generální ředitelka AAA AUTO International Karolína Topolová na tiskovce v pražské restauraci Aromi.
AAA AUTO bude i v následujícím období dále expandovat, a to jak formou zvyšování nabídky vozů, tak díky posilování pobočkové sítě. "Velmi brzy chystáme otevření dalšího autocentra na Slovensku, o jehož přesném umístění rozhodneme začátkem října. Výrazně se také zaměříme na rozvoj značky Mototechna, jejíž nabídku chceme razantně zvýšit. Zároveň chystáme otevření samostatného showroomu Mototechny v Praze, která bude její první novou pobočkou od listopadu 1989," poznamenala Karolína Topolová.
Pro vytvoření nového konceptu Mototechny v oblasti marketingu, prodeje a rozvoje pobočkové sítě najala skupina AAA AUTOstrategického konzultanta Stanislava Gálika, který dříve spolupracoval mimo jiné s J&T Bankou, Tesco Stores nebo Českou spořitelnou. Je zakladatelem značky luxusních oděvů Galard a bývalým ředitelem inovačního centra UNIFER. "Naším cílem je vytvořit dokonalý zážitek z koupě zánovního vozu. My auta opravdu milujeme a jsme rádi, když toto nadšení můžeme přenášet na naše zákazníky. Znalosti našeho personálu, různorodost nabídky, naše péče o zákazníka – u nás se do autajednoduše musí zamilovat každý,” zdůraznil Stanislav Gálik.
Mototechnu AAA AUTO znovu uvedlo na trh před čtyřmi lety jako svou značku pro prodej zánovních automobilů. Společnostprodává také prémiové a luxusní vozy pod značkou Mototechna Premium. Pro zánovní automobily z Mototechny je typické stáří do dvou let, nízký počet najetých kilometrů, cena o 30 až 40 % nižší v porovnání s novými vozy, výběr z téměř padesáti modelů vozů dvaceti značek, jejich okamžitá dostupnost a nabídka nejžádanějších výbav na trhu. Prodeje pod značkou Mototechna jen letos vzrostly téměř o desetinu, a to i díky zavedení nového úvěrového produktu Bumerang, který garantuje zpětný odkup vozu za předem stanovenou cenu. Auto si může zákazník pořídit také pomocí klasického úvěru od jednoho ze čtyř renomovaných partnerů – České spořitelny, Home Credit, Komerční banky a Moneta Bank.
Autobazar jde do fotbalu
Minulý týden se také AAA AUTO stalo oficiálním partnerem české nejvyšší fotbalové soutěže – ePojisteni.cz ligy. Největší prodejceojetých automobilů ve střední a východní Evropě poskytl prostřednictvím své značky Mototechna 105 nových automobilů.
Vyjadřuje tak svoji podporu ePojisteni.cz lize a Ligové fotbalové asociaci. Jedná se o vůbec první spolupráci prodejce ojetých vozů s nejvyšší fotbalovou soutěží v celostátním měřítku. Automobily se budou měnit každých šest měsíců a půjde o řadu modelů, značek a specifikací.
Předávky vozů se zúčastnili mimo jiné kapitán FK Teplice Admir Ljevakovič, kapitán FK Dukla Praha Jan Šimůnek, brankář FC Viktoria Plzeň Matúš Kozáčik a záložník FC Zbrojovka Brno Jan Polák. Na dvouletém partnerství se dohodla generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová s předsedou FAČR Miroslavem Peltou a předsedou LFA a šéfem ligy Dušanem Svobodou.
Kromě oficiálního partnerství s ePojisteni.cz ligou se AAA AUTO stalo i platinovým partnerem Slovenského futbalového zväzu a zapůjčením 76 nových automobilů v hodnotě 1,125 milionu € podporuje Slovenskou fotbalovou reprezentaci.