Celkový počet letos prodaných vozů ve skupině AAA Auto se vyšplhal na 54 000, což je meziročně růst o 12,6 %, přičemž v říjnu si zákazníci odvezli 5453 aut.
„Vysoké prodeje se nám daří udržet díky několika marketingovým akcím. V současné době jsou to zejména zimní pneumatiky ke každému vozu a také jsme zahájili kampaň „slevové šílenství“. Věřím, že obě tyto akce nám přinesly větší množství zákazníků,“ uvedla Karolína Topolová, generální ředitelka AAA AUTO.
V rámci kampaně „Slevové šílenství“, kterou AAA AUTO zahájilo v říjnu, mohou jednotlivé slevy dosáhnout až 70 000 korun na jednom voze. „Očekáváme, že se nám brzy podaří vyrovnat celkový počet prodaných vozů v minulém roce a do konce roku dosáhnout nového prodejního rekordu více než 63 000 automobilů,“ dodala Topolová.
Prodeje v závěru roku budou již podpořeny novými pobočkami ve Znojmě a v Martině. „V příštím roce očekáváme v rámci skupiny významný nárůst prodejů díky plánovanému znovuzahájení našich aktivit na polském trhu,“ řekla Topolová.
Karolína Topolová
Článek si můžete přečíst také
zde.