Česká společnost AAA Auto se chce v roce 2016 zaměřit na prodej ojetých a zánovních aut firemním zákazníkům. Důvodem je fakt, že malé podniky a živnostníci utrácí za ojetiny až o 70.000 Kč (2600 eur) více než běžní zákazníci.
Malí podnikatelé podle AAA Auto průměrně za auto utratí 235.000 až 250.000 Kč (8700-9260 eur). Nejčastěji nakupují vozy typu kombi, MPV nebo SUV s průměrným stářím 5 let a dieselovým motorem.
AAA Auto proto pro firemní klienty vytvořila specializovaný tým obchodníků, nabízí garanci ceny při výkupu auta nebo balíčky poprodejních služeb. Nabízet jim chce ve větší míře i předváděcí vozy, u kterých je cena proti novému autu o 20 až 30 % nižší a navíc na něj zákazník nemusí po objednání několik týdnů čekat.
Firma připravuje také nový úvěrový produkt Bumerang, který umožňuje pořízení vozu na úvěr s garantovanou výkupní cenou, popřípadě jeho zakoupení s doplatkem nebo výměnu za jiný. "Na našem webu, který měsíčně navštěvuje přes 1 milion lidí, nabídneme specializované stránky pro podnikatele s možností on-line objednávek podle potřeb," uvedla generální ředitelka Karolína Topolová.
Článek si můžete přečíst také zde.





