Regionální manažer výkupu AAA Auto Jindřich Topol radí: "Silnou zbraní Captivy je nezvykle rychlý propad hodnoty, obzvláště ve srovnání s japonskou produkcí. Podobně velké čtyřleté dieslové SUV za čtvrt milionu zkrátka jinde asi nekoupíte. Ceny padající vstříc hranici 200 tisíc mohou z Captivy již brzy učinit velmi zajímavé, s trochou nadsázky diskontní, bazarové zboží. Výsledná poměr ceny, vnitřního prostoru a celkové užitné hodnoty je však lákavý už dnes. Většina ojetin nabízí solidní úroveň výbavy, často nechybí kožené čalounění, tempomat, parkovací senzory nebo automatická převodovka. Navíc může nabídnout i sedm sedadel, čímž se v dané cenové relaci může pochlubit málokterý konkurent. Výhodou je i to, že narozdíl od prestižnější německé a japonské konkurence tolik nesvádí například k nekalému kouzlení s tachometry, o absolutním nezájmu zlodějů ani nemluvě. Na trhu převažují diesly, a tak lze (jako ostatně vždy) doporučit ponechat si finanční rezervu na případné investice do repase vstřikovačů nebo na nákup nového dvouhmotového setrvačníku."