Hospodářské noviny, 11.1.2008
rubrika: Z domova
Největší tuzemský prodejce ojetých aut AAA Auto potvrdil svůj záměr v létě zavést novou značku pro prodej dražších a technicky vyspělejších aut. Její název však zatím firma neoznámila. V létě chce společnost rovněž vstoupit na ruský trh, uvedli zástupci AAA. Pod novou značkou by měla firma prodávat zánovní vozy staré do dvou let. V první fázi by měla prodávat auta v Česku, výhledově pak zřejmě i na Slovensku nebo v Maďarsku. Společnost zároveň analyzuje další obchodní příležitosti ve východní Evropě a na Balkáně. Na trzích, kde AAA již působí, tedy v ČR, Slovensku, v Maďarsku, Polsku a Rumunsku, hodlá v menších městech do 100 tisíc obyvatel otevírat menší pobočky, tzv. baby bazary. Společnost má nyní přes 40 poboček a zaměstnává 3750 lidí.