Síť autobazarů AAA Auto letos spustila novou obchodní strategii. Podle ní chce společnost vykupovat auta jen deseti nejziskovějších značek automobilů, mezi které počítá hlavně vozy s malým objemem motoru a pětidvéřovým provedením. V rozhovoru pro deník E15 však generální ředitel společnosti Anthony James Denny řekl, že čtvrtletní statistiky prodejnosti ukazují nárůst poptávky po luxusnějších vozech.
„V prvním čtvrtletí letošního roku vzrostl zájem spíše o větší a luxusnější vozy, jako je například Volkswagen Passat. Zatímco v době vrcholící finanční recese kupovali zákazníci hlavně malé a úsporné vozy, v současné době si už však opět chtějí dopřát pohodlnější automobily,“ řekl Denny.
U malých vozů u AAA Auto ale letos vzrostl zájem jen o dva modely – Hyundai Getz, který zaznamenal vyšší prodejnost o 43 procent, a Citroën C3, který zákazníci kupovali v meziročním srovnání o osm procent více. U modelů českého výrobce aut – Škoda Auto, prodeje AAA Auto ukazují, že Škoda Octavia se oproti prvnímu čtvrtletí 2009 prodává o 14 procent více a Škoda Superb pak o deset procent více.





