Do nového roku připravuje expanzi na nové trhy společnost AAA Auto. Dle viceprezidentky Karolíny Topolové se ale firma hodlá i nadále soustředit hlavně na dva hlavní trhy, český a slovenský. „Současně budeme analyzovat možnosti pro expanzi, ať na trh bývalého působení, nebo na zcela nové teritorium. Pokud situace na českém a slovenském trhu ukáže na nezbytnost rozšířit síť našich poboček, učiníme tak,“ informovala Euro.cz Topolová.
Do nového roku připravuje expanzi na nové trhy společnost AAA Auto. Dle viceprezidentky Karolíny Topolové se ale firma hodlá i nadále soustředit hlavně na dva hlavní trhy, český a slovenský. „Současně budeme analyzovat možnosti pro expanzi, ať na trh bývalého působení, nebo na zcela nové teritorium. Pokud situace na českém a slovenském trhu ukáže na nezbytnost rozšířit síť našich poboček, učiníme tak,“ informovala Euro.cz Topolová.
Rok 2010 byl podle ní zajímavý hlavně tím, že stouply prodeje luxusních vozů, v létě pak kabrioletů a na podzim takzvaných čtyřkolek, především v kategorii SUV. Velký nárůst společnost zaznamenala i v poptávce podnikatelů po užitkových vozech. „Jinak samozřejmě v průběhu roku byly zákazníky nejvíce preferované tradičně škodovky,“ uvedla Topolová.
Ačkoli jsou dle Topolové patrné signály oživení trhu s ojetými vozy, celý segment je i nadále nejistý, vše bude podle ní záviset na vývoji ekonomiky a kupní síle. „Z našeho pohledu je tak nejdůležitější být maximálně flexibilní a efektivně reflektovat na potřeby zákazníka,“ uzavřela.