Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu a peníze ihned a v hotovosti.
Chci znát hodnotu svého autaUšetřete 2x, nejdříve při prodeji Vašeho
auta a poté při nákupu auta.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Rok uvedení do provozu | 2006 |
---|---|
Tachometr | 144 283 km |
Motor | ML 280 CDI, 140kW, 4x4 |
Převodovka | Automat / 6 stupňů |
Barva | černá |
Karoserie | SUV |
---|---|
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO4 |
Historie | Koupeno nové v ČR |
suv s dobrým nájezdem i výbavou.
Chci více informací o vozeZa pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.
Kvalitní zpracování, Vnitřní prostor, Reprezentativní vzhled, Image značky, Komfortní interiér, Špičkový komfort odpružení, Dobré terénní schopnosti
Mercedes třídy M je vozem, který odstartoval vlnu popularity velkých luxusních SUV. Ovšem model z roku 1997 se nechal velmi rychle zastínit snad ve všech ohledech lepším BMW X5. To druhá generace ML už žádnou takovou jasnou prohru nedovoluje. Oproti té předchozí je generace druhá obrovským krokem kupředu, a to jak designově, tak i kvalitativně. Typ W164 tak dostal na první pohled podstatně atraktivnější design, který budí respekt, působí však zároveň elegantním a dynamickým dojmem. Dodnes jde o velmi pohledné velké SUV, jehož tvary stárnou pomalým tempem. Mercedes také výrazně zapracoval na interiéru vozu, jehož kvality opět odpovídají vysoké cenovce. Jen některé opravdu luxusní detaily z jiných Mercedesů chybějí a palubní deska nebo třeba výplň dveří mohou působit trochu obyčejně. Obyčejně ovšem rozhodně nepůsobí celkový pocit za volantem velkého SUV značky Mercedes. Přispívají k tomu robustní konstrukce, dobrý rozhled, a především naprosto vynikající sedadla, která nabízejí nebývalou míru pohodlí.
Novinkou je automatická převodovka 7G-Tronic s naprosto hladkým řazením, která je základem ve všech provedeních. Nejvyšší modely se také mohou pochlubit naprosto excelentním vzduchovým podvozkem, který dovede měnit charakter auta z velmi komfortního až po sportovní.
Docela široká je paleta nabízených motorů, u kterých se už většinou tolik nehledí na spotřebu paliva. Přesto jsou benzinová provedení ML350 s 200kW šestiválcem a ML500 s 225kW (později 285kW) osmiválcem méně vyhledávaná. Tomu však odpovídají jejich příznivé ceny, takže lze pořídit vrcholně vybavenou verzi za cenu „obyčejnější“ naftové. Specialitou je provedení 63 AMG s osmiválcem o obřím výkonu 375 kW. Daleko častěji najdeme pod kapotou turbodiesely, které začínají u modelu ML280 CDI s výkonem 140 kW. Ten je přece jenom trochu slabší, než se pro těžké ML sluší, a v podstatě to platí i pro provedení ML300 BlueEFFICIENCY se 150 kW, které klade důraz na nízkou spotřebu. To šestiválec v ML320 CDI se 165 kW je lepší volbou. Následuje ML350 CDI se 170 kW a vrcholem je provedení ML420 CDI s osmiválcem o výkonu 225 kW.
U Mercedesu ML typicky jeho zákazníci na výbavě nešetřili, navíc ne zrovna levné SUV už v základu disponuje velmi solidní sadou prvků. Standardem je velmi komfortní automatická převodovka 7G-Tronic a mít lze i vyloženě luxusní záležitosti jako třeba adaptivní radarový tempomat, odvětrávané ortopedické sedačky a mnoho dalšího.
Mercedes ML druhé generace designově (i kvalitativně) oproti té první výrazně vyspěl. Jde o vyloženě majestátní auto, kterému ovšem zároveň nechybí elegance a dynamika. I když už je k sehnání i nástupce třetí generace, ML té druhé vůbec nevypadá zastarale a stále patří k velmi atraktivním vozům svého segmentu.
U Mercedesu ML by při jeho cenách asi nemusel být důraz na nízkou spotřebu paliva tak vysoký. Ostatně, ani není moc namístě, velký a těžký vůz těžko může jezdit tak úsporně jako rodinné combi. Ovšem spotřeba motorů se drží v podstatě v obvyklých mezích a třeba ani nejsilnější vznětový osmiválec nepřekvapí nepříjemně vysokými nároky na palivo. U zážehových verzí to může být pochopitelně zcela jinak.
Mercedes ML se soustředí především na maximální pohodlí, podvozek ovšem i nápor dvou tun hmotnosti zvládá velmi dobře a jízdní vlastnosti přitom nelze označit za neohrabané. To platí především pro nejvyšší verze se vzduchovým odpružením, které dovede zamezit přílišným náklonům v zatáčkách.
Mohutná druhá generace Mercedesu ML si z nárazových testů Euro NCAP snad ani nemohla odnést jiné hodnocení než plný počet pěti hvězdiček. V případě havárie poskytuje tento vůz opravdu vysoce nadstandardní úroveň bezpečí, která je daná robustní konstrukcí a velmi bohatou bezpečnostní výbavou.
Mercedes ML se soustředí především na to, aby poskytl všem členům posádky dostatek místa. A to se mu daří na výbornou. Zavazadlový prostor má také docela velký objem 500 litrů, i když tady konkurenti dovedou předvést i lepší hodnoty. Nepříjemná je také vysoko položená nakládací hrana.
Špičkový komfort je hlavní předností ML druhé generace. Auto se po silnici doslova nese a nerovnosti jako by téměř neexistovaly. K dokonalosti přivádí podvozek vzduchové odpružení, které se standardně dodávalo do provedení ML420 CDI a ML500. Špičková sedadla jsou pak charakteristikou všech verzí.
U Mercedesu ML je nutné celkově počítat s vyššími provozními náklady, ať už kvůli nárokům na palivo, nebo případnému servisu. Ani běžné prohlídky nejsou zcela banální záležitostí, a ačkoli je ML spolehlivý vůz, pokud se něco pokazí, bude to zřejmě finančně náročná oprava.
Díky klesajícím cenám začíná kolem druhé generace ML kroužit stále více zájemců. Mnozí kupující však rádi zapomínají, že výše servisních nákladů stále odpovídá prestiži třícípé hvězdy. Například příplatkový vzduchový podvozek Airmatic sice potrápí zatím jen výjimečně, do budoucna je však vhodné se duševně připravit na případnou výměnu prasklých měchů. Šestiválcové diesely jsou oblíbené, poměrně spolehlivé a úsporné, proto nepřekvapí jejich vyšší ceny. Naftovému osmiválci je při vyšších porcích kilometrů lepší se vyhnout, jeho konstrukce je velmi složitá a může přinést nečekané servisní výdaje. Naopak tajným tipem může být starý dobrý benzinový pětilitr o výkonu 305 koní, jehož ceny jsou mnohdy vzhledem k bohaté výbavě velmi lákavé. Kupce totiž jinak hledá těžko, neboť málokdy žere pod 15 litrů. Zato je však léty prověřený a v podstatě nesmrtelný. Mezi benzinovými exempláři se na trhu ojetin vyskytuje nezanedbatelné množství vozů individuálně dovezených z Ameriky. Často jde o základní benzinové verze ML350. Kromě toho zmiňovaný benzinový třiapůllitr občas trpí na opotřebení rozvodového mechanismu, což může v extrému vyústit v nákladné opravy.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 800ML 280 CDI , 4x4, Automat, Kůže, Automatická klimatizace, Tempomat, Park. senzory
Rok uvedení do provozu | 2006 |
---|---|
Tachometr | 144 283 km |
Motor | ML 280 CDI, 140kW, 4x4 |
Převodovka | Automat / 6 stupňů |
Barva | černá |
Karoserie | SUV |
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO4 |
Historie | Koupeno nové v ČR |
Aby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.