Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu a peníze ihned a v hotovosti.
Chci znát hodnotu svého autaUšetřete 2x, nejdříve při prodeji Vašeho
auta a poté při nákupu auta.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Rok uvedení do provozu | 2008 |
---|---|
Tachometr | 217 065 km |
Motor | E 200 Kompressor, 135kW |
Převodovka | Automat / 6 stupňů |
Barva | černá-metalíza |
Karoserie | Sedan |
---|---|
Palivo | LPG |
Míst k sezení | 5 míst |
Za pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.
Vysoký cestovní komfort, Velkorysý vnitřní prostor, Široká nabídka verzí a motorizací, Elegantní design, Prestiž, Hodnotné materiály a výborné zpracování,
Mercedes E je tradiční zástupce prestižní kategorie sedanů a combi vyšší střední třídy. Auto těží ze skvělého image značky, a proto si i jako ojeté drží vcelku vysoké ceny, přitom za svými konkurenty z téže doby v některých ohledech zaostává výrazněji, než by někteří rádi připustili. Spíše průměrné jsou jízdní vlastnosti, komfortní podvozek Éčka nedrží stopu zdaleka tak ochotně jako pětkové BMW nebo Audi A6, auto se také v zatáčkách dost naklání. Premiantem bohužel není Mercedes E W211 ani v oblasti spolehlivosti, poruchy jej trápí výrazně častěji než soupeře a celkově patří toto Éčko mezi podprůměrně spolehlivé vozy (to však platí zejména pro první ročníky, po modernizaci v roce 2005 už není skoro co vytknout). Vlastnictví Mercedesu E s sebou ovšem nese i radosti. Tak plavný komfort a perfektní filtrování nerovností nenabídne asi žádný ze soupeřů, a to lze situaci ještě u některých verzí vylepšit vzduchovým podvozkem. Obří je také vnitřní prostor a nad konkurenci vyčnívá i kvalita v interiéru použitých materiálů a celkové zpracování interiéru.
Doslova nepřeberné je množství dostupných motorů, paleta se navíc v průběhu života modelu postupně obměňovala. Až na malé výjimky (základní E200 CDI s výkonem 75 a 90 kW) platí, že všechny mají na daný vůz dostatečný výkon. Je to například i případ základní benzinové osmnáctistovky, která díky přeplňování kompresorem nabídla výkon 120 kW, postupem času se propracovala až ke 135 kW. U tohoto motoru lze hovořit i o vcelku přijatelné spotřebě, další motorizace jsou přece jenom žíznivější, i když i tady se najdou pozitivní výjimky. Šestiválce reprezentují motory 2,6 litru (130 kW v E240, 150 kW v E230), třílitr se 170 kW z E280, 3,2 litru se 165 kW z modelu E320 nebo 3,5litrové agregáty s 200 a 215 kW. Nejsilnější šestiválec má přímý vstřik paliva. Pod kapotou můžeme najít i výkonné osmiválcové motory. V modelu E500 se vystřídaly osmiválce 5,0 litru 225 kW a 5,5 litru 285 kW. Doslova trhači asfaltu jsou pak verze AMG. Starší E55 AMG Kompresor má výkon 350 kW a obří točivý moment 700 Nm, novější atmosférická jednotka 6,2 litru v E63 AMG má 378 kW.
I u dieselů je paleta velmi široká, krom již zmíněných slabých motorů se v modelu E200 CDI objevila i verze se 100 kW. Tentýž motor (čtyřválec 2,1 litru) se pak objevil i ve verzích E220 CDI s výkonem 100, 110 a nakonec 125 kW. Verze E250 CDI dostala nejsilnější verzi čtyřválce s výkonem 150 kW. Zajímavou volbou u starších modelů je E270 CDI s pětiválcem 2,7 litru a výkonem 130 kW. Dostatečný výkon a jen o něco málo vyšší spotřeba než čtyřválce z něj dělají ideální motor. Dále v nabídce následují třílitrové šestiválce s výkony 140 kW (E280 CDI), 155 kW (E280 CDI Bluetec) a 165 kW (E320 CDI). Starší provedení mají šestiválec 3,2 litru s výkonem 130 (E280 CDI) a 150 kW (E320 CDI). Lákavě znějí osmiválce E400 a E420 CDI (4,0 litru, 191 a 231 kW), ty jsou ovšem známé vyšší poruchovostí.
Základní verze Mercedesů, podobně jako německá prémiová konkurence, nemívají kdovíjak bohatou výbavu. Za řadu prvků si nechal výrobce bohatě připlatit, na druhou stranu vzhledem k zaměření vozu a klientele nejsou lépe vybavené verze ničím neobvyklým. Při koupi ojetiny je však dobré výbavu prozkoumat.
Mercedes E patří mezi klasické vozy vyšší střední třídy a automobilka si u něj zakládá na solidním a luxusním vzhledu. Vozy s trojcípou hvězdou ve znaku se vždy vyznačovaly osobitým vzhledem, který má i třetí generace. Nelze si ji splést s jiným vozem světové produkce a design Mercedesů stárne svým vlastním tempem, příliš nepodléhá módním trendům.
Velké sedany a combi od Mercedesu se vždy chlubily bohatou nabídkou motorů a už od pradávna automobilka nabízela zákazníkům úsporné vznětové motory. Nepřekvapí tak fakt, že Mercedes E řady W211 se může chlubit právě celou řadou spořivých dieselů. K prestiži vozu nejlépe pasují šestiválce, z nichž má nejlepší spotřebu verze 2,7 CDI, která zároveň plně postačuje k pohonu velkého auta. Spořivé jsou i čtyřválce, u kterých však není vhodné volit nejslabší provedení. A i mezi benzinovými motorizacemi najdeme motory s přiměřeným nárokem na palivo.
Éčkový Mercedes nikdy neměl ambice být sportovním automobilem, ostatně ani extrémně silné verze AMG nedosahují jízdních kvalit soupeřů. Nepříliš komplikovaný podvozek, který se soustředí především na jízdní komfort, přináší spíše průměrné jízdní vlastnosti, které však nebudou pro cílovou skupinu zákazníků odrazujícím faktorem.
Jízdně možná není E W211 tak jistý jako jeho konkurence, po stránce bezpečnosti však patří k tomu nejlepšímu ve své kategorii. Mercedes si vždy na bezpečnosti zakládal, a tak je nabídka různých bezpečnostních systémů i konstrukce automobilu z tohoto hlediska velmi nadprůměrná. V nárazových testech Euro NCAP získala třetí generace řady E už v roce 2002 plný počet pěti hvězdiček, což tehdy nebyl rozhodně běžný výkon.
Mercedes řady E lze z určitého hlediska nazvat až opulentním vozem. Tak velký vnitřní prostor a důraz na pohodlí posádky nemá snad žádný jiný vůz této kategorie. Dokazují to i parametry zavazadlového prostoru. Sedan nabídne velmi solidních 540 litrů pro zavazadla a combi je se 690 litry doslova rekordmanem.
Pohodlnější vůz budete v dané kategorii a věku ojetého vozu hledat jen velmi těžko. Mercedes E je od počátku konstruován jako vysoce komfortní vůz, který žehlí nerovnosti i těch nejrozbitějších silnic s přehledem. Navíc má posádka uvnitř doslova nadbytek místa a celkové provedení interiéru je velmi hodnotné a luxusní.
Vysoké náklady na servis a drahé náhradní díly dělají z Mercedesu E provozně vcelku nákladný automobil. Moc tomu nepomůže ani příznivá spotřeba řady motorizací. Řada E W211 totiž nepatří mezi etalony spolehlivosti, naopak, řadí se spíše k podprůměru. Nákladné mohou být především opravy automatické převodovky, která nepatří ke spolehlivým prvkům, potíže jsou i s elektroinstalací a jednotkou brzd. U Éčka je navíc nutné počítat s častým vysokým kilometrovým proběhem, což logicky znamená celkově vyšší opotřebení auta.
Nejstarší exempláře Mercedesu třídy E s modelovým označením W211 lze dnes pořídit za velmi lákavé ceny. Oproti předchozí generaci W210, přiléhavě přezdívané „masařka“, nabídl vedle svěžího a dodnes líbivého designu i o poznání atraktivnější interiér a celou řadu do té doby nevídaných komfortních prvků výbavy. Éčko bylo možno dovybavit prakticky na úroveň vrcholné třídy S.
V důsledku toho, že současný trend rostoucích cen paliv hraje do karet spíše úspornějším naftovým motorům, ceny „Éček" se zážehovými pohonnými jednotkami klesají mnohem rychleji. Pro osmiválec to platí dvojnásob. Benzinové šesti- a osmiválce navíc bývají až na výjimky o poznání lépe vybaveny, neboť když první majitel-gurmán nepovažoval za nutné šetřit na palivu, zpravidla si mohl dovolit zaškrtnout i mnohé položky v nekonečném seznamu příplatkové výbavy. Benzinové motory obecně představují díky své spolehlivosti solidní volbu. Navzdory vyšší spotřebě se tak mohou v konečném součtu provozních a servisních nákladů vyplatit.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 800E 200 Kompressor , LPG, Automat, Xenony, Automatická klimatizace, Tempomat, Park. senzory
Rok uvedení do provozu | 2008 |
---|---|
Tachometr | 217 065 km |
Motor | E 200 Kompressor, 135kW |
Převodovka | Automat / 6 stupňů |
Barva | černá-metalíza |
Karoserie | Sedan |
Palivo | LPG |
Míst k sezení | 5 míst |
Aby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.