Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu a peníze ihned a v hotovosti.
Chci znát hodnotu svého autaUšetřete 2x, nejdříve při prodeji Vašeho
auta a poté při nákupu auta.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Rok uvedení do provozu | 2005 |
---|---|
Tachometr | 140 912 km |
Motor | C 200 CDI, 90kW |
Převodovka | 6 stupňů |
Barva | stříbrná-metalíza |
Karoserie | Sedan |
---|---|
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO3 |
Emise CO₂ | 219 g/km Emisní kalkulačka |
Za pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.
Příznivé ceny, Elegantní design, Prémiová image, Jízdní komfort, Dobrá výbava, Široká paleta motorů
Podobně jako BMW, i Audi má Mercedes již dlouho svého tradičního zástupce ve střední třídě. Ten nese v posledních generacích označení třídy C, model vyráběný od roku 2000 je jeho druhou generací. Tradiční sedan a combi střední třídy mají pro Mercedes víceméně charakteristický pohon zadních kol a k dispozici jsou i verze s pohonem všech kol. Specialitou druhé generace „Céčka“ je i verze SportCoupé s dvojicí dveří, splývavou zádí a celkově kratší karoserií. Po vzhledové stránce se C-Klasse jasně řadí do rodiny Mercedesů, na její design později navázala nová generace řady E. Céčku se podařilo vyvarovat drobných potíží s kvalitou, se kterými se o něco později potýkala právě E-Klasse. Základní stupně výbavy ovšem mají trochu obyčejnější interiér. Předností třídy C je krom elegantního a nadčasového designu především vysoký jízdní komfort, nejvyšší z prémiových konkurentů. Vysoká je také úroveň bezpečnosti.
Podobně jako pro konkurenční modely je i pro Mercedes-Benz C charakteristická široká nabídka pohonných jednotek. Pro benzinové motorizace z prvních let výroby platí, že je jejich spotřeba vyšší, než je na danou třídu obvyklé. Pro šestiválce to víceméně platí skrz celou dobu života modelu. Základem motorizací bývala atmosférická osmnáctistovka v modelu C160, provedení C180 už mělo benzinový dvoulitr. Zajímavé jsou přeplňované verze těchto pohonných jednotek (v C200 Kompressor se vystřídali dvoulitr i osmnáctistovka). Přeplňované čtyřválce mají slušný výkon (v modelu C230 Kompressor má motor 1,8 litru 141 kW) a jejich spotřeba se drží na vcelku příznivé úrovni. Šestiválce tu měly objem 2,5 (C230) až 3,2 litru a výkon od 150 do 260 kW, nejsilnější verze byla vyhrazena provedení C32 AMG s kompresorovým šestiválcem. Ještě silnější je pak osmiválcové C55 AMG, které přišlo po faceliftu, a má 270 kW. Turbodiesely zastupuje především motor 2,2 litru CDI s výkony od 75 do 110 kW, který je pro pohon Céčka takřka ideální. Pro řidiče s vyššími nároky na dynamiku i kultivovanost projevu je vhodnější řadový pětiválec 2,7 litru s výkonem 125 kW. Vyšší výkon, ale také spotřebu pak přináší třílitrové šestiválce v provedeních C320 CDI (165 a 170 kW) a v raritním C30 CDI AMG (170 kW). Praktickou volbou je provedení se stálým pohonem všech kol, který je u Mercedesu označován jako 4MATIC. Spotřeba je pak zhruba o 1,5 litru vyšší, ale za celoroční použitelnost auta to většině majitelů stojí.
Mercedes C druhé generace odstartoval v prémiové střední třídě menší změnu z hlediska výbavy. Ta tam jsou totiž zcela chudá provedení, u kterých bylo potřeba připlácet téměř za cokoli. Navíc se Céčko většinou prodávalo v lepších provedeních a jeho výbava bývá třeba oproti stejně starým vozům Audi o poznání lepší. Ovšem opět platí, že rozsah výbavy je vhodné při koupi ojetiny ověřit.
Svým vzhledem se Mercedes C řadí ke konzervativněji laděným vozům střední třídy, příslušnost k značce je tu přitom zcela očividná a žádoucí. Céčko je elegantní a jeho vzhled stárne možná o trochu pomaleji než o něco mladší a designově příbuzná řada E. Kdo by ovšem u menšího Mercedesu očekával mladistvý a dynamický vzhled, musí hledat až novější provedení třídy C.
Původní zážehové motory třídy C jsou spíše žíznivější a pro šestiválce to platí celkově – vlastně včetně těch turbodieselových. Kompresorové čtyřválce ovšem dovedou jezdit i docela úsporně. Z hlediska spotřeby jsou ovšem nejvýhodnější čtyř- a pětiválcové motory CDI. Základní provedení 2,2 litru sice možná mírně zaostává za jednotkami Volkswagenu, ale i tak nabízí nadstandardně úsporný provoz. Pětiválec 2,7 litru kombinuje úsporný provoz se solidním výkonem a vyšší kultivovaností.
Céčko je z německé prémiové trojice střední třídy nejkomfortnějším kouskem. Jeho jízdní vlastnosti jsou přitom stále velmi jisté a v některých provedeních i dostatečně sportovní, za což vůz vděčí své klasické koncepci. S BMW 3 se sice v agilnosti projevu měřit nemůže, podobně ani čtyřkolka 4MATIC nemá takovou porci jistoty jako A4 Quattro.
Céčkový Mercedes druhé generace získal v nárazových testech Euro NCAP plný počet pěti hvězd, za což vděčí své robustní konstrukci a celkově velmi dobré úrovni bezpečnostní výbavy. U ojetých vozů hovoří ve prospěch bezpečí i většinou umírněnější jízdní styl předchozích majitelů, což znamená menší opotřebení vozu.
Až donedávna nebyla prémiová německá trojka střední třídy z hlediska prostornosti žádným etalonem. Naopak, místa je tu spíše průměrně a platí to i pro Mercedes C druhé generace. Zavazadlový prostor sedanu má objem 455 litrů, combi disponuje slušnějšími 470 litry, avšak třeba po složení sedadel nenabízí takovou přepravní kapacitu jako řada jiných vozů v dané třídě. Zkrácená verze SportCoupé pojme 310 litrů nákladu.
Jestliže je BMW trojkové řady synonymem pro špičkové jízdní vlastnosti, Mercedes C platí za podobný etalon v oblasti jízdního komfortu. Ten zvyšuje i velmi dobré zpracování interiéru vozu, byť je lepší volit lépe vybavené verze. U těch základních není provedení plastů úplně ideální. Posádka má sice k dispozici průměrné množství místa, menší volnost ovšem vynahrazují komfortní sedadla.
Solidní spolehlivost a úsporné motory znamenají, že náklady na provoz Mercedesu C nemusejí vyskočit do nepřijatelných výšin. Navíc, základní servis není u Céčka tak drahý, jak by se dalo od prémiové značky očekávat. Ovšem nutné je počítat s vyšší cenou některých náhradních dílů, z nichž zdaleka ne všechny jsou snadno dostupné v levnější druhovýrobě.
Céčko nabídne nejen prestižní hvězdu na kapotě, ale také komfortní svezení a odolné dieselové motory s nízkou spotřebou. Klasické uspořádání s pohonem zadních kol předznamenává solidní jízdní vlastnosti, nicméně ani přes veškerou snahu kvalit trojkového BMW nedosahuje.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 800C 200 CDI , Automatická klimatizace, Tempomat
Rok uvedení do provozu | 2005 |
---|---|
Tachometr | 140 912 km |
Motor | C 200 CDI, 90kW |
Převodovka | 6 stupňů |
Barva | stříbrná-metalíza |
Karoserie | Sedan |
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO3 |
Emise CO₂ | 219 g/km Emisní kalkulačka |
Aby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.