Maroš Kramár se stal tváří značky Mototechna na Slovensku

Praha, 5. dubna 2019 – Oblíbený slovenský herec a moderátor Maroš Kramár se stal novou tváří značky zánovních automobilů Mototechna na Slovensku. Maroš sedne za volant luxusního Mercedesu-Benz GLC, který ho bude doprovázet na cestách na vystoupení či natáčení. Se značkou Mototechna spolupracují v České republice tenisová špička Karolína Plíšková, módní návrhář Osmany Laffita či modelka a influencerka Andrea Kalousová.

Krásný osmiválcový anglický veterán Morgan doplní v garáži Maroše Kramára nový luxusní Mercedes-Benz GLC. Ten bude známého herce a moderátora vozit o něco pohodlněji než červený historický krasavec, který není vhodný na každodenní ježdění. Luxusní GLC ho pohodlně dopraví na každé vystoupení a natáčení nejen na Slovensku. „Mám radost ze spolupráce se značkou Mototechna. S vozidlem budu jezdit za mými diváky do různých koutů Slovenska i České republiky, podle toho kde budu právě hrát či natáčet,“ shrnul spolupráci Maroš Kramár.

Značka zánovných aut Mototechna takto navazuje na svůj komunikační koncept, který doposud na Slovensku rozvíjela především na sociálních sítích prostřednictvím influencerů - travel blogerky Andrei Zahurancové, moderátora Michala Saba a virtuózního houslisty Filipa Jančíka. „Tento způsob komunikace se nám již dlouhodobě osvědčuje v České republice, proto ho nyní chceme přenést i na Slovensko. Naši sousedé se tak během několika málo měsíců mohou těšit na první televizní spot Mototechny v hlavní roli s Marošem Kramárem. V České republice spustíme již toto jaro reklamní kampaň s herečkou a šansoniérkou Chantal Poullain. Půjde o první spot se známou osobností pod znovuobnovenou značkou Mototechna, která jen za loňský rok prodala na dvanáct tisíc zánovních automobilů,“ doplnila Karolína Topolová, generální skupiny AURES Holdings, pod kterou patří značka Mototechna. „Jsme rada, že jsme se dohodli právě s Marošem, který cestuje mezi Slovenskem a Českou republikou, kde Mototechna působí. V jeho rozhodnutí spolupracovat právě s námi mohla sehrát úlohu i historie této značky a nostalgická vzpomínka na ni. Doufám, že se mu Mercedes bude líbit a bude si v něm užívat jízdu, i když trochu jiným způsobem než v jeho oblíbeným Morganu,“ doplnila Topolová.

Kromě Mercedesu GLC bude mít Maroš Kramár zapůjčené ještě SUV Škoda Kodiaq, které bude využívat jeho tým z Ateliéru Maroše Kramára. Sám herec nevyloučil, že se v něm čas od času proveze i on. 

Zlatá karta_logo Moto Současná Mototechna prošla zásadní obnovou a je moderní společností, která svou nabídkou uspokojí nejnáročnější zákazníky. Za více než 6 let prodala již na 50 000 automobilů nejžádanějších značek a modelů. Specializuje se především na prodej kvalitních, minimálně užívaných vozů a má za cíl poskytnout motoristům kompletní servis. Pod značkou Mototechna Premium prodává také prémiové a luxusní značky, pod Mototechna Classic investiční a sběratelské vozy, pod hlavičkou Mototechna EcoDrive vozy s alternativním pohonem a patří do skupiny AURES Holdings, kterou vlastní britsko-polský investiční fond Abris Capital Partners. Značky AAA AUTO a Mototechna jsou oficiálním partnerem české nejvyšší fotbalové soutěže – Fortuna Ligy.

 

 

 

 




800 110 800 Volejte denně 8:00 - 21:00

Tým AAA AUTO Tým AAA AUTO

Dobrý den , potřebujete poradit s výběrem auta? Nechte nám na sebe kontakt a my vám zavoláme zpět.

nebo volejte rovnou 800 110 800