Úvod
|
Magazín
Vybíráme z tisku
Místo nového malého auta je luxusnější ojetina
Za cenu nového malého sedanu lze na trhu ojetin pořídit starší, ovšem luxusnější auto vyšší třídy. Nový vůz totiž nejvíc ztrácí na ceně v prvních letech po koupi - například do roku stáří až čtvrtinu z původní ceny. "Osobně považuji za nejvýhodnější koupi kvalitní - rok, dva či tři roky staré ojetiny," říká Aleš Kužel, vedoucí nákupu pražského autobazaru AAA AUTO. Zároveň potvrzuje, že kupec ojetiny v ceně nového malého sedanu může být při návštěvě autobazaru velmi sebevědomý a žádat vskutku kvalitní zboží. "Poměrně mladý vůz ročníku výroby třeba 1997 či 1998 může mít za sebou najeto do sta tisíce kilometrů, což ovšem na současné automobily není moc, a požadavek na výborný technický stav je tedy oprávněný," uvedl Kužel.
MF DNES, 20. června 2001
Autobazary AAA zvýšily počet zaměstnanců o 32 % na 800 lidí
O 32 procent, tedy na 800 pracovníků vzrostl v letošním červenci oproti loňsku počet zaměstnanců největší tuzemské sítě autobazarů AAA AUTO. Zájem o práci v AAA AUTO podle předsedy představenstva Anthonyho Dennyho stále roste. Přispívá k tomu nejen průměrná mzda, která je o 52 procent vyšší než český průměr, a systém bonusů, ale i možnost profesionálního rozvoje a postupu.
ČTK, 23. července 2001
AAA AUTO Praha podporuje český sport
Slavnostním podpisem smlouvy mezi AAA AUTO Praha a fotbalovým klubem AC Sparta Praha vyvrcholily letos aktivity jedné z nejús-pěšnějších společností na podporu českého sportu. Největší autobazar v ČR tak doprovodí fotbalisty Sparty na Ligu mistrů. Pochopitelně i nastávající ligový ročník 2001/2002 Gambrinus ligy bude tak už druhým obdobím spolupráce sparťanského fotbalu a AAA AUTO Praha. "Jde o spojení dvou firem, které jsou špičkami ve svém oboru. Sparta je naším nejlepším fotbalovým klubem, AAA zase jedničkou v oblasti prodeje ojetých vozů. Vzájemná spolupráce dvou špiček může přinést opět jen vynikající výsledky," uvedl PR manažer společnosti Roman Šubert. O zkušenostech ze spolupráce s AAA AUTO Praha však mohou hovořit i hráči ostatních prvoligových fotbalových klubů Sigmy Olomouc, Baníku Ostrava, FK Teplice či Stavoartikelu Brno.
Sport, 29. června 2001
Off-roady mnoha tváří
Na jaře je poptávka po off-roadech nejnižší a nabídka nejvyšší. Po zimě, na kterou si větší část majitelů "teréňáky" kupuje, je právě na jaře prodává. S tím souvisejí i ceny. Na jaře a v létě jsou nejnižší, na podzim a v zimě nejvyšší. Podle Aleše Kužela, vedoucího výkupu automobilů AAA AUTO Praha, jsou na našem trhu velmi oblíbené vozy kategorie SUV, tedy něco jako lehké džípy. "Off-roady si u nás lidé pořídí většinou z prestižních nebo bezpečnostních důvodů, s tím, že mají vynikající trakční vlastnosti v zimě," uvedl Kužel. Co se týče prodejnosti, je podle zkušeností z AAA AUTO Praha jedním z nejprodávanějších Mitsubishi Pajero od r. v. 1992, a to jak ve tří-, tak i v pětidveřovém provedení. Z kategorie SUV je pak velmi oblíbená Honda CR-V.
Svět motorů, 27. června 2001