Úvod
|
Magazín
Slovo majitele
Žádná solidní a zároveň moderní firma nemůže ve své činnosti vnímat pouze své obchodní zájmy a potřeby svých zákazníků. Stejnou pozornost musí věnovat i potřebám dalších obyvatel země, v níž působí. Dobré jméno firmy není jen závazkem vůči zákazníkům či obchodním partnerům, ale i neoddiskutovatelným závazkem vůči celé společnosti. Každá slušná společnost by proto měla v rámci svých možností pomáhat všem, kteří to potřebují. Asi nejvhodnější metodou je poskytnutí části příjmů na charitativní akce nebo jinou obecně prospěšnou činnost a účast na dalších formách sponzoringu.
Podle mého osobního názoru patří do skupiny těch nejpotřebnějších zdravotně postižení a jinak hendi-kepovaní občané, děti, které neměly to štěstí, aby mohly vyrůstat ve standardních rodinách, a opuštění senioři. I my se zaměřujeme ve své charitativní činnosti především na tyto skupiny občanů. Proto jsme se stali oficiálním partnerem svátku všech zdravotně postižených 5. světové abilympiády, která se uskutečnila
v Praze letos v srpnu. Zdařilý průběh této akce ukázal, že za pomoci sponzorů lze výrazně pomoci hendikepovaným občanům získat sebedůvěru a stát se plnohodnotnými členy společnosti. Značnou část prostředků vyčleněných na charitu věnujeme také dětem. Na jaře letošního roku jsme například stotisícovou částkou podpořili Nadaci Terezy Maxové, která za ně pořídila počítače do dětských domovů. Moderní počítačová technika totiž pomáhá bourat bariéry a výrazně pomáhá překonat nezaviněný hendikep. Naše charitativní aktivity nezapomínají ani na seniory a část
z vyčleněných prostředků také věnujeme sportovcům. V obecně prospěšných aktivitách budeme podstatnou měrou pokračovat i nadále. Dynamický rozvoj naší společnosti nám totiž dovoluje uvolňovat právě na charitativní a sponzorskou činnost stále více prostředků.