Úvod
|
Magazín
Monitor tisku
Nejvíc dotazů míří do AAA AUTO Praha
Až 32 000 dotazů zákazníků zodpovědí za týden pracovníci telemarketingového centra akciové společnosti Automobile Group. Tato společnost je známá jako provozovatel bazarů AAA AUTO Praha
a AAA AUTO Morava a na její bezplatnou 0800 11 0800 zákazníci telefonují tak často, že se stala vloni druhou nejpouží-vanější bezplatnou telefonní linkou v České republice. Jejích služeb údajně využije 95 % zákazníků AAA AUTO Praha, takže se jim musí věnovat více než 80 zaměstnanců ve dvousměnném provozu třináct hodin denně.
(Svět motorů, 2. 11. 2000)
Ojetá vozidla lákají stále více
Největší tuzemskou prodejnu s ojetinami zná 70 procent obyvatel, což je srovnatelné se znalostí výrobků celosvětových firem. Jak vyplynulo z marketingového průzkumu společnosti ULTEX, plná polovina občanů ČR, kteří v současné době uvažují o nákupu osobního vozu, preferuje ojetý automobil. Jedná se o významný posun oproti minulým létům, kdy ojetá auta kupovalo 37 procent lidí. Nejvýznamnějším stimulem pro koupi ojetého vozu je přitom stále příznivá cena, ale podstatnou roli nově hraje i zvýšená důvěra ve služby autobazarů.
(Peníze a my, 24. 10. 2000)
Obchod s vozy z druhé ruky přechází na vyšší úroveň
Trh ojetých osobních a lehkých užitkových vozů u nás výrazně ovlivnil, a stále ovlivňuje, nástup společnosti AAA AUTO Praha, která na našem trhu působí od roku 1994. Během krátké doby se díky dlouholetým zkušenostem z tohoto obchodování na vyspělých trzích vypra-covala na nejvýznamnější společnost svého druhu u nás. Podle Tonyho Dennyho, australského majitele českého původu společnosti AAA AUTO Praha, byl základ úspěchu společnosti dán přístupem k zákazníkovi. Mnozí prodejci ojetin si podle něj neuvědomují, že motoristé přicházejí do autobazaru utratit desítky, ale často stovky tisíc korun. Zatímco před několika lety byl největší zájem o ty nejlevnější ojetiny, zejména staré škodovky, například v prove-dení Škoda 120, v posledních letech převa-žuje poptávka po dražších a kvalitnějších vozech. Průměrná hodnota prodaných ojetin v AAA AUTO Praha se podle Dennyho v posledních letech zvýšila o 20 až 30 %. V praxi se to projevilo mimo jiné tím, že klesl zájem o vozy korejské výroby a naopak se zvýšil o japonské, americké či západoevro-pské produkce.
(Profit, 2. 10. 2000)