Monitor tisku

Nejvíc dotazů míří do AAA AUTO Praha
Až 32 000 dotazů zákazníků zodpovědí za týden pracovníci telemarketingového centra akciové společnosti Automobile Group. Tato společnost je známá jako provozovatel bazarů AAA AUTO Praha
a AAA AUTO Morava a na její bezplatnou 0800 11 0800 zákazníci telefonují tak často, že se stala vloni druhou nejpouží-vanější bezplatnou telefonní linkou v České republice. Jejích služeb údajně využije 95 % zákazníků AAA AUTO Praha, takže se jim musí věnovat více než 80 zaměstnanců ve dvousměnném provozu třináct hodin denně.
(Svět motorů, 2. 11. 2000)

Ojetá vozidla lákají stále více
Největší tuzemskou prodejnu s ojetinami zná 70 procent obyvatel, což je srovnatelné se znalostí výrobků celosvětových firem. Jak vyplynulo z marketingového průzkumu společnosti ULTEX, plná polovina občanů ČR, kteří v současné době uvažují o nákupu osobního vozu, preferuje ojetý automobil. Jedná se o významný posun oproti minulým létům, kdy ojetá auta kupovalo 37 procent lidí. Nejvýznamnějším stimulem pro koupi ojetého vozu je přitom stále příznivá cena, ale podstatnou roli nově hraje i zvýšená důvěra ve služby autobazarů.
(Peníze a my, 24. 10. 2000)

Obchod s vozy z druhé ruky přechází na vyšší úroveň
Trh ojetých osobních a lehkých užitkových vozů u nás výrazně ovlivnil, a stále ovlivňuje, nástup společnosti AAA AUTO Praha, která na našem trhu působí od roku 1994. Během krátké doby se díky dlouholetým zkušenostem z tohoto obchodování na vyspělých trzích vypra-covala na nejvýznamnější společnost svého druhu u nás. Podle Tonyho Dennyho, australského majitele českého původu společnosti AAA AUTO Praha, byl základ úspěchu společnosti dán přístupem k zákazníkovi. Mnozí prodejci ojetin si podle něj neuvědomují, že motoristé přicházejí do autobazaru utratit desítky, ale často stovky tisíc korun. Zatímco před několika lety byl největší zájem o ty nejlevnější ojetiny, zejména staré škodovky, například v prove-dení Škoda 120, v posledních letech převa-žuje poptávka po dražších a kvalitnějších vozech. Průměrná hodnota prodaných ojetin v AAA AUTO Praha se podle Dennyho v posledních letech zvýšila o 20 až 30 %. V praxi se to projevilo mimo jiné tím, že klesl zájem o vozy korejské výroby a naopak se zvýšil o japonské, americké či západoevro-pské produkce.
(Profit, 2. 10. 2000)



Vážíme si vašeho
soukromí

Soubory cookie se používají k ukládání vašich nastavení a preferencí a pomáhají nám analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Informace o používání našich stránek sdílíme také s našimi partnery v oblasti sociálních médií, reklamy a analýzy. Udělujete svůj souhlas společnosti AURES Holdings a.s. Více informací naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.

Spravovat cookies

Zásady ochrany osobních údajů

Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.

Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.


Nutné Vždy aktivní

Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.


Funkční

Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.


Analytické

Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.


Marketingové

Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.



Zrušit

Momentálně je online 0 odborníků Volejte denně 8:00 - 21:00 Zavolejte mi
Google hodnocení   4,6
Nejlépe hodnocený
prodejce ojetých vozů
v České republice.

S průměrným hodnocením
zákazníků všech našich
poboček 4,6 hvězdičky.