Úvod
|
Magazín
Internetová rezervace aut dobývá české obýváky
Není to tak dávno, co jsme museli několik nocí – na střídačku s věrnými sousedy – stát v zi mě i mrazu frontu, abychom za malou úplatu mohli domů odjet se zářivě oranžovou škodovkou. Doby podpultových prodejů a front na mandarinky jsou naštěstí už pryč. Téměř veškeré zboží nebo služby si už dnes můžeme objednat prostřednictvím internetu. Tato technická vymoženost konečně dobyla i obývací pokoje českých motoristů. Při výběru ojetého vozu už dnes lidé nespoléhají jen na osobní návštěvu autobazarů, ale automobily si začali prostřednictvím internetových stránek autobazaru AAA AUTO rezervovat přímo z tepla svých domovů. Na internetových stránkách www. aaaauto.cz si nabídku sítě autobazarů prohlédnou denně tisíce návštěvníků. Pomocí internetu se pak na společnost denně obrátí 100 vážných zájemců s poptávkou po konkrétním automobilu. Prostřednictvím e-mailových objednávek, poptávek a rezervací prodá společnost týdně zhruba 30 vozů. V této oblasti prodeje došlo v týdnu od 27.5 - 2.6. tohoto roku k rekordu, který společnost dosud nezaznamenala. V autobazarech AAA AUTO bylo na základě těchto internetových rezervací prodáno 44 automobilů v celkové hodnotě 7 milionů 819 tisíc 675 korun. Průměrná cena takto prodaných vozů se pohybovala okolo 177 tisíc korun. Důvod, proč si lidé rezervují vozy prostřednictvím internetu, je jednoznačný. Nechtějí totiž spoléhat na to, že automobil který se jim při prohlížení internetových stránek zalíbil, na ně v autobazaru počká. Pokud se tedy chtějí vyvarovat zklamání z toho, že jim s automobilem před nosem odjel už jiný spokojený zákazník, volí právě internet.