Úvod
|
Magazín
Exkluzivní průzkum u AAA AUTO
Zákazníci autobazarů AAA AUTO se koncem dubna letošního roku zúčastnili exkluzivního průzkumu, jehož cílem bylo plošné zobrazení spokojenosti Čechů i zahraniční klientely se službami jednoho z největších autobazarů v zemi. Výsledky byly překvapující. Na prvním místě dnes už totiž nestojí jen cena prodávaného vozidla, ale pro zákazníky je nejdůležitější
důvěryhodnost prodejce. Shodlo se na tom celých 89 % respondentů. Právě tento bod byl prý také důvodem, proč se motoristé s důvěrou obracejí právě na autobazar AAA AUTO, který je vnímán jako největší odborník na trhu s ojetými automobily u nás. Z průzkumu dále vyplynulo, že jen 9,8 % zákazníků přiláká do autobazaru výhodná cena a zbylých 2,5 % preferovalo před vším ostatním především příjemnou atmosféru a dobrý vzhled prodejny. Čeští řidiči podle zjištěných údajů nemají problém s nákupem dovážených ojetých vozů. V nabídce autobazarů je vyhledává 51,2 % všech zákazníků. Zbylých
48,8 % však stále před cizinou dává přednost automobilům české výroby. „Čeští zákazníci jsou ve světě známí svou nedůvěřivostí. Při prodeji automobilů se proto snažíme, aby si zákazník mohl vybraný vůz důkladně prohlédnout a vyzkoušet. Pak už záleží jen na něm, zda s ním odjede, nebo počká na doplnění sortimentu a přijde si vybrat druhý den. Celých 100 % dotázaných také potvrdilo, že skutečně měli možnost prověřit si veškeré jízdní vlastnosti vozu. Ihned
našlo v široké nabídce vůz podle svých představ 73,2 % zákazníků. Zbylých 26,8 % do dotazníku uvedlo, že při první prohlídce nenašli vůz, který hledali. Počítají však s další návštěvou autobazaru, jakmile se nabídka obnoví,“ tvrdí předseda představenstva společnosti AUTOMOBILE GROUP Anthony James Denny.Z průzkumu dále vyplynulo, že ne všichni Češi
jsou zvyklí na příjemný a vstřícný personál obsluhující autobazary. Zatímco 95,2 % dotázaných bez váhání odpovědělo, že k nim byl personál autobazaru AAA AUTO přátelský, zbylých 5 procent nebylo na podobné chování vůbec připraveno a trpělivost prodejců, příjemná poklidná atmosféra a usmívající se personál na ně působil až nezvykle přátelsky. Celkově
autobazar uspěl v provedeném průzkumu na výbornou. Z návštěvy prodejen mělo 31,7 % dotázaných skvělý dojem, 41,5 % dobrý a 17,1 % zákazníků dokonce přiznalo, že byli překvapeni pestrostí nabídky, která byla odlišná od toho, co běžně z autobazarů znají a co očekávali.