Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu a peníze ihned a v hotovosti.
Chci znát hodnotu svého autaUšetřete 2x, nejdříve při prodeji Vašeho
auta a poté při nákupu auta.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Rok uvedení do provozu | 2008 |
---|---|
Tachometr | 156 561 km |
Motor | 1.2, 44kW |
Převodovka | 5 stupňů |
Barva | šedá |
STK | 03/2024 |
Karoserie | Hatchback |
---|---|
Palivo | Benzín |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO4 |
Emise CO₂ | 134 g/km Emisní kalkulačka |
Vůz po pečlivém majiteli s úsporným motorem.
Za pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.
Příznivé ceny, Překvapivá nabídka prostoru, Spolehlivost, Dostupnost i ve verzi 4x4, Jednoduchá technika,
Moderní Fiat Panda nahradil první generaci vozu po dlouhých 23 letech. Novodobá interpretace malého Fiatu tak nemá s původním hranatým a maximálně jednoduchým autem téměř nic společného – snad krom toho, že patří do třídy těch úplně nejmenších vozů. Druhá Panda ovšem do této třídy přinesla trochu jiný přístup. Jde o vůz s vyšší stavbou vyráběný výhradně v pětidveřovém provedení, takže nabídka vnitřního prostoru nezaostává za mnohými vozy o třídu výše (B segment). Také platí, že druhá Panda je nadále převážně jednoduchý a levný automobil. To s sebou nese jednoduchou a spolehlivou techniku, případné opravy jsou nenákladné a z hlediska nároků na schopnosti servisu nenáročné, což se opět příznivě projevuje na provozních nákladech. Na druhou stranu výbava auta je často pouze základní, nejobyčejnější provedení nemá ani posilovač řízení, což je dnes opravdu rarita. Navíc základní provedení Pandy má také jednodušší podvozek bez příčného stabilizátoru vpředu. Ten má podstatně horší jízdní vlastnosti než modely se stabilizátorem.
Základní provedení s motorem 1,1 litru o výkonu 40 kW je tak vhodné jen pro toho, koho nebudou tyto nedostatky trápit. Pamatovat je třeba také na to, že verze bez posilovače se bude následně hůře prodávat. Výkon motoru je přitom na malý vůz a jeho určení vcelku dostačující. Silnější pohonné jednotky ale přece jenom dodávají Pandě více elánu. Skvělá je dvanáctistovka legendární řady FIRE s výkonem 44, a později dokonce 51 kW. Tento motor je pro Pandu ideální pohonnou jednotkou. Výjimečně se můžeme na trhu ojetých vozů setkat i s provedením se čtrnáctistovkou o výkonu 74 kW nebo turbodieselem 1,3 JTD s 51 nebo 55 kW. Čtrnáctistovka se šestistupňovou převodovkou udělá z Pandy divoké autíčko, turbodiesel je zase extrémně úsporný, vzhledem k dobré úspornosti základních jednotek si za něj však mnoho majitelů nepřiplatilo. Častěji jej najdeme ve verzi 4x4, ve které byl jedinou alternativou k dvanáctistovce.
Co se vzhledu týče, Panda potvrzuje svou jednoduchost, i materiály v interiéru jsou obyčejné a luxus očekávat nelze. Jenže malé a jednoduché auto prostě skvěle funguje a to Pandě dokonce vyneslo titul Evropské auto roku 2004. Díky jednoduchosti a popularitě zůstával model ve výrobě i po uvedení nástupce. Jako jeho levnější alternativa byl k dispozici pod označením Panda Classic.
Výbava Pandy byla opravdu základní, v základní verzi auto nemá dokonce ani posilovač řízení, airbag je jediný a o elektrické výbavě základní modely ani neslyšely. Pochopitelně existují i Pandy s lepší výbavou, ale chudší verze jsou obvyklejší.
Design Fiatu Panda druhé generace je spíše účelný a auto se nemusí líbit zdaleka všem. Na druhou stranu je vzhled Pandy neotřelý a originální, s jiným vozem v dané třídě si jej nespletete. Za devět let výroby design ani příliš nezestárnul. Jednoduchý a účelný je také interiér, který působí vcelku útulně.
Úsporný provoz je jednou z největších předností Pandy. Malý vůz s maloobjemovými motory pod kapotou má opravdu nízké nároky na palivo. Ty sice stoupají především při jízdě po dálnici, Panda však většinou bude sloužit v městském a příměstském provozu, kde se cítí jako ryba ve vodě a je velmi úsporná.
Naopak, jízdní vlastnosti nejsou předností Pandy. Základní verze dokonce postrádá stabilizátor na přední nápravě, což znamená, že auto je hůře ovladatelné. Podvozek Pandy nabádá spíše k rozvážné jízdě, chtít po ní ostré průjezdy zatáčkami je nerozumné.
V nárazových testech Euro NCAP získala Panda v roce 2004 hodnocení tří hvězdiček. To v době vzniku vozu vzhledem k jeho kategorii nebyla žádná ostuda, z dnešního hlediska však Fiat Panda poskytne posádce opravdu jen tu základní ochranu. Bezpečnostní výbava je celkově chudá, standardem byl u základních provedení pouze airbag řidiče.
Na svůj malý půdorys je Fiat Panda překvapivě praktický vůz. V městském provozu je hbitý a snadno se s ním parkuje, uvnitř přesto posádka nemusí trpět nedostatkem místa. Jen řidiči může trochu vadit výstupek, na kterém je umístěna řadicí páka. Zavazadlový prostor pojme solidních 206 litrů nákladu, po sklopení sedadel se dá do Pandy naložit až 860 litrů zavazadel.
Cestovní komfort v Pandě je překvapivě dobrý. Posádka má docela dostatek místa a odpružení je komfortní. I sedadla si zaslouží pochvalu. Jinak je ovšem nutné počítat s tím, že je Panda jednoduché auto s nepříliš dobrým odhlučněním. Na druhou stranu například v této třídě obvyklé místy vynechané čalounění u Pandy nenajdeme.
Fiat Panda druhé generace byl velmi levný už jako nový vůz, ojetiny jsou proto k dispozici za velmi příznivé ceny. A střídmé odčerpávání financí z peněženky pokračuje i při jeho provozu. Auto je úsporné a také spolehlivé. Rozhodně se není třeba obávat pověsti značky. Případné opravy jsou také levné, protože jednoduchá konstrukce znamená nízké sazby za servis a příznivé ceny náhradních dílů.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8001.2
Rok uvedení do provozu | 2008 |
---|---|
Tachometr | 156 561 km |
Motor | 1.2, 44kW |
Převodovka | 5 stupňů |
Barva | šedá |
STK | 03/2024 |
Karoserie | Hatchback |
Palivo | Benzín |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO4 |
Emise CO₂ | 134 g/km Emisní kalkulačka |
Aby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.