Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu a peníze ihned a v hotovosti.
Chci znát hodnotu svého autaUšetřete 2x, nejdříve při prodeji Vašeho
auta a poté při nákupu auta.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Rok uvedení do provozu | 2008 |
---|---|
Tachometr | 245 740 km |
Motor | 1.4 T-Jet, 88kW |
Převodovka | 6 stupňů |
Barva | modrá-metalíza |
Karoserie | Hatchback |
---|---|
Palivo | Benzín |
Míst k sezení | 5 míst |
Za pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.
Atraktivní design, Dobrá nabídka prostoru, Příznivé ceny, Dynamické motory, Pohodlná sedadla,
Fiat Bravo je dalším pokusem italské automobilky, jak se prosadit v nižší střední třídě. Po až příliš konzervativním typu Stilo se Fiat vrátil k pojmenování hatchbacku z předchozí generace, dvojici jmen Bravo/Brava však nahradilo jen jedno, které tentokrát platí pro výhradně pětidveřový vůz. S Bravem se do třídy kompaktních vozů vrací vytříbený italský styl, ačkoli je tento model ve výrobě už od roku 2007, ve vhodném provedení stále patří mezi vzhledově nejatraktivnější auta segmentu. Bravo je často hodně podceňovaný vůz své třídy a nutno podotknout, že Fiat si za to může také hodně sám. V dobách, kdy ostatní výrobci nabízeli i velmi dobře vybavená auta za doslova dumpingové ceny, držel Fiat minimálně na českém trhu až nepřirozeně vysoké ceny. To ovšem zájemce o ojetinu příliš trápit nemusí. Bravo totiž hodně rychle ztrácelo na hodnotě, a dobře vybavená auta tak lze dnes koupit za atraktivní částky. Podepisuje se na tom image Fiatu jako nespolehlivé značky. I z tohoto hlediska je pak Bravo vynikající koupí, protože vůz je podstatně spolehlivější, než jaká jsou všeobecná očekávání. Dynamický a oku lahodící přitom není jenom zevnějšek vozu. Povedený je i interiér, ve kterém si může posádka užít pohodlná sedadla s dobrým bočním vedením. Sedí se tu nízko, což znamená sportovní pozici za volantem. Překvapí i velmi dobrá nabídka vnitřního prostoru, zavazadlový prostor pak pojme nadprůměrných 400 litrů nákladu.
Trochu ošidné jsou jízdní vlastnosti. Ne, že by byly špatné, to vůbec. Avšak hodně záleží na konkrétním provedení vozu. Typy s těžšími vznětovými motory mají totiž jasně citelné sklony k nedotáčivosti, běžné modely s benzinovými motory jezdí lépe, můžeme u nich však pozorovat sklony k neklidnějšímu chování zadní nápravy. Chování uklidní a napraví verze v provedení Sport, které jsou podstatně jistější a řidiče vtáhnou více do děje. I tak ovšem celkový jízdní projev možná mírně zaostává za očekáváními, která jsou daná opravdu hodně dynamickým vzhledem samotného vozu.
Pod kapotou jsou vesměs dynamické motory, snad jen s výjimkou úplně základního motoru 1,4 s výkonem 66 kW. Ne, že by tento motor byl vyloženě slabý, ovšem opět neodpovídá dynamickému pojetí auta. I ostatní benzinové motory jsou čtrnáctistovky. Přeplňovaný motor T-Jet má výkon 88 kW, dobré dynamické parametry a vcelku příznivou spotřebu paliva. Jeho silnější verze se 110 kW je však už hodně náchylná na jízdní styl a dovede být velmi žíznivá. Proto je z dynamických benzinových motorů lepší volbou modernější 1,4 MultiAir s výkonem 103 kW, který má příjemný točivý projev a spotřebu drží v rozumnějších mezích. Úsporné jsou pochopitelně turbodiesely, základem je motor 1,6 Multijet se 77 kW, druhý stupeň má 88 kW. Špičkovou motorizací byla 1,9 Multijet s výkonem 110 kW a pak také 2,0 Multijet s opravdu silnými 121 kW, která však byla v nabídce jen velmi krátce a jen v nejvyšších výbavách, takže je mezi ojetinami vzácností.
Ani základní výbava Fiatu Bravo není špatná a setkáme se v ní občas s nezvyklými prvky. V základu je tak například krom centrálního zamykání a palubního počítače i zpožděné zhasínání světlometů a několik dalších zajímavých detailů. Šest airbagů, klimatizaci a další vymoženosti je však nutné hledat až ve druhém stupni výbavy. O dobře vybavené vozy by však neměla být na trhu ojetých vozů nouze.
Fiat Bravo je už druhým modelem tohoto jména, automobilka obnovila dříve používané jméno. První Bravo byl dynamický třídveřový hatchback, to nové je výhradně pětidveřové, dynamický design je však pro něj naprosto charakteristický. Maska chladiče připomínající vozy Maserati je jakousi třešničkou na dortu, tvary auta jsou však velmi atraktivní a elegantní celkově. Dodnes je hatchback jedním z nejlíbivějších vozů svého segmentu.
Bravo má pod kapotou moderní řadu motorů, krom základního 1,4 jsou všechny přeplňované. I atmosférické motory jsou často dost úsporné, ovšem najdeme tu i výjimky. Především silnější provedení jsou totiž náchylná na spotřebu paliva. Turbodiesely pochopitelně vyšší spotřeba netrápí, všechny jsou příjemně úsporné. Platí to i pro nejsilnější provedení se 121 kW, které je hodně dynamické a přitom stále velmi úsporné.
Fiat Bravo má podvozek s velmi dobrým potenciálem, různé motory a různá provedení jej však využívají každé trochu po svém. Turbodiesely jsou například výrazněji nedotáčivé. Bravo jezdí celkově dobře, sportovní design auta by však snesl i dravější projev. Právě vyloženě dravý model v řadě Bravo chybí.
V crashtestech Euro NCAP získal Fiat Bravo v roce 2007 plný počet pěti hvězdiček. Vzhledem k robustní stavbě karoserie a dobré bezpečnostní výbavě patří i dnes k velmi bezpečným vozům své kategorie. Boční a okenní airbagy byly však až v druhém stupni výbavy.
Na to, jak má Bravo dynamický profil, je i nečekaně prostorné. Méně místa mohou mít snad jen vysocí cestující na zadních sedadlech nad hlavou. Jinak je tu místa dostatek jak v podélném směru, tak na šířku. Zavazadlový prostor pojme nadstandardních 400 litrů nákladu.
Dynamické Bravo dovede nabídnout i velmi solidní cestovní komfort. Dobré je odhlučnění auta, sedadla jsou velmi pohodlná a místa je tu dostatek. Podvozek zvládá také překvapivě dobře tlumit nerovnosti, do suverénního projevu špiček třídy ovšem přece jenom Bravu něco málo chybí.
Bravo má povětšinou motory s příznivou spotřebou a navzdory všem pověstem o značce se není potřeba obávat ani nadprůměrné míry poruch. Ceny náhradních dílů by také měly být v rozumných mezích, takže celkově budou rozumné i provozní náklady auta.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8001.4 T-Jet , tažné zařízení, Park. senzory
Rok uvedení do provozu | 2008 |
---|---|
Tachometr | 245 740 km |
Motor | 1.4 T-Jet, 88kW |
Převodovka | 6 stupňů |
Barva | modrá-metalíza |
Karoserie | Hatchback |
Palivo | Benzín |
Míst k sezení | 5 míst |
Aby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.