Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu
a peníze ihned a v hotovosti.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Parkujte auta do Garáže, kde je mezi sebou můžete porovnávat, nebo si vytvořte auto snů a my Vám ho najdeme. Více informací
Rok uvedení do provozu | 2021 |
---|---|
Tachometr | 67 565 km |
Pohon | iV 60 (62 kWh), 132kW |
Zdraví baterie (SoH) | 92 % |
Převodovka | Automat |
Barva | černá-metalíza |
STK | 05/2027 |
Karoserie | SUV |
---|---|
Palivo | Elektro |
Dojezd nového vozu | 412 km (WLTP) |
Nabíjení | až 11 kW AC / až 124 kW DC |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO6D |
Historie | Elektronická servisní knížka |
Poslední servis | 10.9.2024 při 55 542 km |
Vůz s doloženým původem, se servisní knihou vedenou do 56 tisíc km, s bohatou výbavou: polokožené sedačky, vyhřívané sedačky, navigace, automatická klimatizace, hlavní světlomety s LED technologií, parkovací senzory.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. Vozidlo bylo prověřeno v systému Autogarance Carlife. AAA AUTO písemně garantuje, že stav tachometru odpovídá skutečně najetým kilometrům.
Atraktivní design, Jízda bez lokálních emisí, Tichý a plynulý pohon, Prostorný interiér, Moderní technologie
Škoda Enyaq iV je první elektromobil mladoboleslavské značky postavený na koncernové platformě MEB. Automobilka s ním v roce 2020 zahájila svou elektrickou ofenzívu. Enyaq se svým způsobem stal elektrickou alternativou k tradičnímu modelu Kodiaq, byť na rozdíl od něj je k mání pouze v pětimístném provedení. Zato ve dvou karosářských variantách, původní tradičnější karoserii SUV později doplnilo i ještě dynamičtěji tvarované provedení SUV-kupé označené jako Enyaq Coupé iV. Dynamický je ale i vzhled standardního provedení, Škoda dala tomuto elektromobilu atraktivní design s mohutnými liniemi boků a velkými koly. Design před uvedením modelu postupně naznačily koncepty Vision E a následně Vision iV. Jak je pro značku typické, zkoumali u nich designéři i různé možnosti využití světla ve vzhledu vozu. A sériový Enyaq iV nakonec dostal volitelně nezvyklou osvětlenou masku chladiče Crystal face. Auta v takovém provedení mají skutečně originální vzhled.
Novou strategii zvolila Škoda v případě modelu Enyaq iV i v interiéru. Ten nadále razí „demokratický“ princip, kdy jsou všichni cestující stejně důležití a stejně hýčkáni, novinkou je ale zavedení designových linií interiéru namísto tradičních výbavových stupňů. Daná designová linie určuje atmosféru na palubě a vždy do ní přináší určité prvky z bytového interiérového designu. Enyaq iV také v interiéru využívá intenzivněji recyklované materiály. Trvala udržitelnost je u tohoto modelu v žebříčku priorit hodně vysoko, vůz automobilka dodává s uhlíkově neutrální bilancí. Co se výbavy týče, patří Enyaq iV ke špičce v nabídce značky Škoda a přináší díky tomu prvky i řešení často typická spíše pro vozy prémiových značek. Díky elektrické platformě, u které jsou baterie umístěny v podlaze vozu, dlouhému rozvoru a vpřed posunuté kabině je Enyaq iV velmi prostorný vůz. Dostatek místa mají cestující na všech sedadlech, zavazadlový prostor pak má velkorysý základní objem 585 litrů.
Pohon elektrického SUV Enyaq iV zajišťuje vždy primárně elektromotor na zadní nápravě, verze s pohonem všech kol pak mají ještě další elektromotor na nápravě přední. Škoda sice představila Enyaq iV v provedeních o třech velikostech baterie (kapacita 50, 62 a 82 kWh), v praxi se však setkáváme s verzemi s dvojicí vyšších kapacit. Výkon provedení iV 60 s pohonem zadní nápravy je 132 kW, verze iV 80 má výkon 150 kW a provedení iV 80x s pohonem všech kol přináší výkon 195 kW. Od roku 2022 je k dostání i dynamické sportovní provedení Enyaq RS iV, které má opět pohon všech kol a tentokrát celkový maximální výkon 220 kW. Tato verze má mimo jiné posunuté maximum rychlosti na 180 km/h, zatímco ostatní provedení mají maximum 160 km/h. Nabíjení funguje v závislosti na provedení výkonem až 135 kW a z 10 na 80 % tak může být baterie nabita (opět v závislosti na konkrétním typu) už za 29 minut. V cyklu WLTP má nejdelší udávaný dojezd varianta iV 80, konkrétně je to 542 kilometrů. Díky softwarovým updatům přitom došlo v průběhu modelového života vozu ke zlepšení těchto parametrů.
Enyaq iV patří k samotnému vrcholu nabídky mladoboleslavské značky, výbava už základních verzí je tak opravdu bohatá. Vedle tradičních funkčních prvků se mohou majitelé vozu těšit na bohatou sadu asistenčních systémů a také na on-line služby spojené s infotainmentem vozu. Díky on-line připojení je pak možné aktualizacemi nebo třeba stažením vybraných aplikací ještě funkčnost vozu rozšířit.
Design elektrického SUV Enyaq iV vychází z dynamických studií Vision E a Vision iV. Auto má vysokou linii boků s výraznou „tornádo“ linií, která je pro vozy Škoda tak typická. Dynamické pojetí vzhledu vozu pak podporují nadstandardně velká kola a také některé světelné prvky, mezi kterými je volitelnou specialitou osvětlená maska chladiče Crystal Face.
V závislosti na provedení má Enyaq iV udávanou spotřebu v rozmezí 15,8 až 17 kWh na 100 kilometrů. To v praxi znamená, že udávaný dojezd elektromobilu se tentokrát v závislosti na velikosti použité baterie i dalších detailech pohybuje v rozmezí od 395 až 542 kilometrů s tím, že většina dostupných verzí udává dojez za hranicí 500 kilometrů na jedno nabití. To na rychlonabíječce zabere jen několik desítek minut, z 10 na 80 % se baterie dobije nejrychleji už za 29 minut.
Škoda Enyaq iV je relativně velké a těžké SUV, které ovšem těží z určitých výhod elektrického pohonu, ke kterým patří zejména nízko položené těžiště. Enyaq iV tak poskytuje řidiči vysokou míru jistoty. Obratnost auta zajišťuje pohon primárně zadní nápravy a k dobré ovladatelnosti přispívá také celková plynulost elektrického pohonu jako takového.
Enyaq iV má k dispozici ty nejmodernější asistenční systémy a byl vyroben s ohledem na ty nejpřísnější bezpečnostní normy. Není tedy divu, že si vůz z testů Euro NCAP odnesl špičkové pětihvězdičkové hodnocení. Samozřejmostí jsou u tohoto modelu prvky jako adaptivní tempomat, hlídání mrtvého úhlu nebo asistent udržování jízdního pruhu, vyšší výbavové verze mohou mít i pokročilejší asistenční funkce.
Po praktické stránce je pro Enyaq iV velkou výhodou platforma MEB s plochou podlahou vyplněnou bateriemi. Díky této technice a dlouhému rozvoru náprav je kabina vozu skutečně skvěle prostorná, v podélném směru nabízí Enyaq iV určitě více místa, než jiná tradiční podobně velká SUV. Zavazadlový prostor pojme 585 litrů nákladu. Po sklopení zadních sedadel je k dispozici až 1 710 litrů místa.
Poměrně velké SUV je samozřejmě zaměřeno především na komfort posádky. Komfortní jsou jízdní vlastnosti, posádku pak hýčkají veškeré myslitelné komfortní prvky výbavy a k dobrému pocitu uvnitř přispívají také použité materiály. Cestující pak obecně ocení tichý elektrický pohon, díky kterému jízdu neruší zbytečný hluk.
Jízda elektromobilem je šetrná nejen k životnímu prostředí, ale také může být výhodná pro peněženku řidiče. V závislosti používaném způsobu nabíjení může být provoz SUV Enyaq iV opravdu velmi levný, výhodou jsou i oproti vozům se spalovacími motory menší servisní nároky. A stále platí i některá obecná zvýhodnění pro elektromobily, jako třeba odpuštěný poplatek za dálniční známku.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 800Zdraví baterie (SoH) 92 %, Automat, servisní knížka, Kůže, navigace, Automatická klimatizace, Tempomat, Park. senzory
Rok uvedení do provozu | 2021 |
---|---|
Tachometr | 67 565 km |
Pohon | iV 60 (62 kWh), 132kW |
Zdraví baterie (SoH) | 92 % |
Převodovka | Automat |
Barva | černá-metalíza |
STK | 05/2027 |
Karoserie | SUV |
Palivo | Elektro |
Dojezd nového vozu | 412 km (WLTP) |
Nabíjení | až 11 kW AC / až 124 kW DC |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO6D |
Historie | Elektronická servisní knížka |
Poslední servis | 10.9.2024 při 55 542 km |
Jako 1. český prodejce v historii proto nabízíme prověření od Cebia zdarma.
Více informacíSoubory cookie se používají k ukládání vašich nastavení a preferencí a pomáhají nám analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Informace o používání našich stránek sdílíme také s našimi partnery v oblasti sociálních médií, reklamy a analýzy. Udělujete svůj souhlas společnosti AURES Holdings a.s. Více informací naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.