Zrušit

800 110 800


Momentálně je online 14 odborníků Volejte denně 8:00 - 21:00 Zavolejte mi
ONLINE PRODEJ
Kupte svůj nový vůz,
rychle a jednoduše
ONLINE
  • Doprava zdarma
    Vůz Vám doručíme až domů
  • 14 dní na vrácení vozu
    Pohodlně a bezpečně, jasný původ i historie vozu
Nabídka vozů

BMW X5, 2004

3.0d , 4x4, Automat, Xenony, Automatická klimatizace, Tempomat, Vyhřívání sedaček

Technické parametry

Rok uvedení do provozu2004
Tachometr196 519 km
Motor 3.0d, 160kW, 4x4
PřevodovkaAutomat / 6 stupňů
Barvazelená-metalíza
KaroserieSUV
Palivo Diesel
Míst k sezení5 míst
Emisní normaEURO3
Emise CO₂ 250 g/km Emisní kalkulačka
  • Jarní výprodej
  • Číslo jedna na trhu s ojetými vozy
  • Kampaň pro podporu Ukrajiny
  • Největší výběr vozů Škoda
  • Největší výběr elektromobilů
  • Cashback až 40 000 Kč při financování

Výbava vozu


Přednosti vozu

Vůz v dobrém technickém stavu. Tažné zařízení.

Spotřeba paliva dle TP
12l/100km Ve městě
8l/100km Mimo město
9.4l/100km Kombinovaná
Chci více informací o voze
 

Fyzická kontrola 260 technických parametrů

Za pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.

#
Dokumenty i kontrola VIN Doklady a prověrky VIN Prověřeno Prověřeno
Karoserie Karoserie Prověřeno Prověřeno
Motor Motor Prověřeno Prověřeno
Převodovka Převodovka Prověřeno Prověřeno
Brzdy a kola Brzdy a kola Prověřeno Prověřeno
Podvozek Podvozek Prověřeno Prověřeno
Asistenční systémy Asistenční systémy Prověřeno Prověřeno
Komfortní výbava Komfortní výbava Prověřeno Prověřeno
 

Extra vybavení a péče o váš vůz

K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.

Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX

Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.

+ Prověrka vozu

Recenze

BMW X5 (1999–2006)

Celkové hodnocení

Proč koupit

Jízdní komfort, Kvalitní zpracování, Výborný turbodiesel, Výborné jízdní vlastnosti, Odolnost a mechanická spolehlivost,

Úvodem

První generace BMW X5 byla odpovědí na rovněž první generaci Mercedesu ML. Spolu s ním můžeme právě toto BMW považovat za původce popularity velkých prémiových SUV. BMW X5 těží z toho, že svým charakterem opravdu dávalo co největší důraz na jízdní projev na silnici, jízda v terénu totiž celkově pro vozy SUV není tou hlavní disciplínou. X5 tak podobně jako soupeři patří maximálně na traktory nepříliš zničenou lesní cestu. Zato na silnici se cítí jako doma a disponuje až nečekaně dobrými jízdními vlastnostmi. Ačkoli se BMW X5 od počátku vyrábí v americké továrně výrobce ve Spartanburgu, auto splňuje veškeré kvalitativní nároky kladené na vozy mnichovské značky. Velmi dobré je tak jak zpracování interiéru, tak celková trvanlivost vozu. Potěší především fakt, že velmi odolný je jízdně skvělý podvozek auta, což dělá z X5 ideální dopravní prostředek pro naše rozbité silnice. Vnitřní prostor pro posádku je dostatečný a cestující se tu budou cítit pohodlně, na druhou stranu v rámci konkurence je nabídka spíše průměrná. Kritiku si zaslouží horizontálně dělené dveře zavazadlového prostoru, které komplikují přístup. O otevřenou spodní část se lze navíc snadno ušpinit.

Ačkoli se X5 první generace vyrábělo od roku 1999, v Evropě se první auta začala prodávat až o rok později. Ani tyto modely ovšem příliš vyhledávané nejsou. Důvod je jednoduchý, v USA se auto prodávalo výhradně se silnými benzinovými motory a nabídka v Evropě vypadala první rok zcela stejně. Teprve od roku 2001 se pod kapotou objevil skvělý turbodiesel 3,0 litru, který jinak velmi vysokou spotřebu auta zkrotil do příznivých mezí. Do roku 2003 měl motor výkon 135 kW, pak po drobném faceliftu došlo k navýšení na 160 kW. Zároveň došlo k několika příznivým technickým změnám. Pohon všech kol už není od roku 2003 permanentní, ale přední kola se připojují až při prokluzu zadních. To šetří palivo. Nová je také automatická převodovka, méně spolehlivou a trochu letargičtější jednotku GM nahradila podstatně lepší převodovka ZF. X5 však lze mít v našich podmínkách i s manuálem, tyto verze ovšem nejsou příliš časté. Pokud vám nevadí vysoké výdaje za benzin, lze X5 nejvýhodněji pořídit s některým ze zážehových motorů. Základem je třílitr se 170 kW, pak už následují jen osmiválce. Ten s objemem 4,4 litru nabídne výkon 210 a po modernizaci 235 kW, provedení 4,6is disponuje 255 kW a 4,8is 265 kW. Oba silnější osmiválce jsou však u nás velmi vzácné.

Výbava

Americký původ X5 znamená, že si BMW nemohlo podle svých tehdejších zvyklostí nechávat připlácet za jinak i vcelku běžné prvky výbavy. X5 je tak docela dobře vybavený automobil, u kterého mohou posádku hýčkat i vcelku luxusní prvky.

Design

BMW X5 je jedno z prvních velkých prémiových SUV a návrh takového auta zvládli designéři mnichovské automobilky vcelku dobře. Jenže vůz vznikal primárně pro americký trh, a tak se některé vzhledové detaily řešily méně, než je obvyklé u aut zaměřených na celkově náročnější evropské řidiče. Na X5 je tak už docela znát jeho věk a například design zadních partií vozu nepatří k příliš povedeným.

Spotřeba

Jediným motorem, se kterým dovede BMW X5 jezdit s rozumnou spotřebou, je třílitrový šestiválcový turbodiesel. Ten ovšem bývá jako ojetina vcelku dražší. Atmosférické zážehové motory, které tvoří většinu palety, jsou naopak velmi neúsporné a provoz X5 s nimi pod kapotou je drahou záležitostí.

Jízdní vlastnosti

BMW X5 se mohlo od počátku chlubit ve své kategorii špičkovými jízdními vlastnostmi. BMW výrazně upřednostnilo chování na silnici, kam také vozy SUV patří. Skvělé jsou brzdy a příjemně přímé je i řízení. Auto se oproti soupeřům méně naklání, a ačkoli je celkově nutné počítat s vyšším těžištěm, jízdní vlastnosti jsou velmi dobré.

Bezpečnost

Za bezpečností velkých SUV nestojí jenom jejich samotná velikost a bohatá bezpečnostní výbava. Z aut této kategorie je také velmi dobrý výhled. BMW X5 tak patří k nadprůměrně bezpečným vozům, v nárazových textech Euro NCAP získala modernizovaná verze nejprve čtyři a posléze i pět hvězdiček. Důvod navýšení skóre je však vcelku malicherný, auto dodatečně dostalo připomínač nezapnutých pásů.

Praktičnost

Co se místa pro posádku týče, není si u X5 nač stěžovat, ve voze se nikdo tísnit nebude. V podstatě to samé platí i pro zavazadlový prostor s objemem 465 litrů. Jenže konkurence umí být výrazně prostornější, i proto je naše hodnocení X5 jen průměrné. Silně nepraktické je také dělené víko kufru, jehož spodní část znesnadňuje přístup k zavazadlům a o kterou se lze ušpinit.

Komfort

I když BMW X5 vyniká nad soupeři jistými a agilními jízdními vlastnostmi, na pohodlí se tu nezapomnělo. Auto tak celkově působí velmi komfortním dojmem a je ideálním vozem na naše rozmlácené cesty.

Provozní náklady

BMW X5 je sice docela spolehlivý a trvanlivý vůz, jenže vzhledem k jeho věku se výdajům za běžné spotřební díly zřejmě nevyhnete. Ceny jsou přitom vyšší a platí to nejen o samotných součástkách, ale i o práci servisů. Největší ránou při provozu X5 je ovšem spotřeba paliva. Jedině turbodiesel dovede držet náklady v rozumných mezích, zážehové verze způsobí v peněžence slušný průvan.

Názor odborníka

Po svém uvedení na trh bylo BMW X5 módním hitem zejména u úspěšných podnikatelů. Nyní, po deseti letech, si její přednosti mohou užívat i ti, kteří původně uvažovali například o pětileté Octavii.

Ceny X5 totiž dnes začínají na velmi lákavých hodnotách. Většinou jde o vozy s benzinovým třílitrem. Ty jsou navíc poměrně často vybaveny manuální převodovkou, což pro typického kupujícího ojetiny představuje asi tu nejméně populární kombinaci. Tyto vozy se základními plochými sedačkami, mnohdy navíc bez koženého čalounění či bez navigace, stojí na okraji zájmu a tomu odpovídají i nízké ceny.
 
Oproti tomu benzinové osmiválce jsou vždy spojeny s automatem a úroveň jejich výbavy je v drtivé většině případů mnohem vyšší. Obavy z vysoké spotřeby jsou přehnané, osmiválec totiž „žere“ stejně jako šestiválec (v praxi okolo 14 litrů), ale jede mnohem lépe a navíc má krásný zvuk. Proto je mezi znalci považován za tajný tip.
 
Ceny oblíbených třílitrových dieselů bývají v průměru zhruba o 50 tisíc výše oproti srovnatelným benzinovým verzím. Diesely jsou k dispozici jak s manuálem, tak i s automatem. Manuál je však z našich zkušeností pro prodejnost dieselové X5 hotovou pohromou. Automat se k jízdnímu projevu dieselu zkrátka hodí mnohem víc. Předfaceliftové naftové „Ikspětky“ však pětirychlostní automat od GM často trápí. Hranice 200 tisíc kilometrů se bez pravidelných výměn oleje (výrobce olejovou náplň označuje jako doživotní) dožije málokdy.
 
Ale ať už svítí na tachometru vyhlédnutého vozu jakkoli optimistická cifra, ostražitost je namístě. U desetiletých naftových ojetin tohoto druhu je totiž potřeba mít na paměti, že prvních 100 tisíc kilometrů najely zpravidla během prvních 3 let. Vozy dovezené ze zahraničí a s udávaným nájezdem hluboko pod 200 tisíc kilometrů a bez doložené servisní historie by proto měly u rozumně uvažujícího zákazníka vzbudit zdravou dávku podezření. Riziko špatné koupě je zde totiž mnohem vyšší než u běžných osobních aut.
 
V dobách své největší slávy patřila X5 mezi nejkradenější vozy v Evropě. Proto není radno podcenit důkladnou prověrku legálního původu, zejména pokud je cena nadprůměrně lákavá a prodávající podprůměrně důvěryhodný.
 
Oproti očekávání lze dnes servisní náklady u tohoto modelu kupodivu udržet v únosných mezích. Většina běžných náhradních dílů se dá koupit v druhovýrobě a na trhu navíc funguje celá řada nezávislých opravců, kteří už mají se staršími BMW dostatek zkušeností, či se na ně přímo specializují.
Pokud to rozpočet dovoluje, vyplatí se porozhlédnout se po faceliftované verzi (výroba od konce roku 2003). Facelift totiž kromě optických retuší přinesl novější verze motorů (3,0d posílil na 160 kW), odolnější šestistupňový automat a modernější automaticky připojitelný pohon všech kol xDrive namísto „stálé čtyřkolky“, což přináší nižší spotřebu.
+ Pokračovat ve čtení
  • Koupě vozu
  • Prodej vozu
  • Financování

Proč koupit vůz v AAA AUTO?

až 12 000 Prověřených vozůVybírejte z více jak 12 000 prověřených vozů
Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu
Kontrola najetých kilometrů Kontrola najetých kilometrů
Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců
Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku

Proč prodat vůz v AAA AUTO?

Peníze ihned a v hotovosti Peníze ihned a v hotovosti
Výhodný komisní prodej Výhodný komisní prodej
Transparentní a férové ocenění Transparentní a férové ocenění
Dostanete nejvýhodnější cenu na trhu Dostanete nejvýhodnější cenu na trhu
Administrativu vyřídíme za vás Administrativu vyřídíme za vás
Přebíráme garance za váš vůz Přebíráme garance za váš vůz

Proč financovat vůz v AAA AUTO?

Snadno, rychle, výhodně Snadno, rychle, výhodně
Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
Akontace od 0% Akontace od 0%
Doba splácení až 96 měsíců Doba splácení až 96 měsíců
Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
Ihned se stáváte majitelem auta Ihned se stáváte majitelem auta


Nic Vás nezaujalo? Můžete si vybrat z nabídky až 12 000 prověřených vozů v ČR.

  • Nejoblíbenější
  • Škoda Škoda
    (2708)
  • Volkswagen Volkswagen
    (1212)
  • Hyundai Hyundai
    (704)
  • Kia Kia
    (585)
  • Suzuki Suzuki
    (234)
  • Tesla Tesla
    (7)

  • Všechny značky
  • Abarth Abarth
    (0)
  • Alfa Romeo Alfa Romeo
    (11)
  • Audi Audi
    (341)
  • BMW BMW
    (424)
  • Cadillac Cadillac
    (0)
  • Citroen Citroen
    (456)
  • Cupra Cupra
    (5)
  • Dacia Dacia
    (297)
  • Daewoo Daewoo
    (1)
  • Dodge Dodge
    (4)
  • DS DS
    (6)
  • Fiat Fiat
    (212)
  • Ford Ford
    (719)
  • Honda Honda
    (87)
  • Hummer Hummer
    (0)
  • Hyundai Hyundai
    (704)
  • Chevrolet Chevrolet
    (74)
  • Chrysler Chrysler
    (2)
  • Infiniti Infiniti
    (2)
  • Isuzu Isuzu
    (1)
  • Iveco Iveco
    (2)
  • Jaguar Jaguar
    (5)
  • Jeep Jeep
    (39)
  • Kia Kia
    (585)
  • Lada Lada
    (5)
  • Lancia Lancia
    (2)
  • Land Rover Land Rover
    (20)
  • Lexus Lexus
    (11)
  • Lincoln Lincoln
    (0)
  • Lucid Lucid
    (0)
  • Lynk & Co Lynk & Co
    (0)
  • MAN MAN
    (0)
  • Mazda Mazda
    (204)
  • Mercedes-Benz Mercedes-Benz
    (293)
  • MG MG
    (1)
  • MINI MINI
    (19)
  • Mitsubishi Mitsubishi
    (108)
  • NIO NIO
    (0)
  • Nissan Nissan
    (209)
  • Opel Opel
    (610)
  • ORA ORA
    (0)
  • Peugeot Peugeot
    (563)
  • Polestar Polestar
    (0)
  • Pontiac Pontiac
    (0)
  • Porsche Porsche
    (10)
  • Renault Renault
    (558)
  • Saab Saab
    (1)
  • Seat Seat
    (154)
  • Smart Smart
    (7)
  • Ssang Yong Ssang Yong
    (11)
  • Subaru Subaru
    (13)
  • Suzuki Suzuki
    (234)
  • Škoda Škoda
    (2708)
  • Tesla Tesla
    (7)
  • Toyota Toyota
    (547)
  • VinFast VinFast
    (0)
  • Volkswagen Volkswagen
    (1212)
  • Volvo Volvo
    (67)
    Do 3 let Do 6 let Do 10 let

    Do 100 000 Kč Do 200 000 Kč Do 500 000 Kč

    Zavřít

    BMW X5 2004

    3.0d, 4x4, Automat, Xenony, Automatická klimatizace, Tempomat, Vyhřívání sedaček
    Cena: 160 000 Kč

    Vážíme si vašeho
    soukromí

    Aby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.

    Spravovat cookies

    Zásady ochrany osobních údajů

    Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.

    Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.


    Nutné Vždy aktivní

    Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.


    Funkční

    Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.


    Analytické

    Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.


    Marketingové

    Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.