Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu a peníze ihned a v hotovosti.
Chci znát hodnotu svého autaUšetřete 2x, nejdříve při prodeji Vašeho
auta a poté při nákupu auta.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Rok uvedení do provozu | 2004 |
---|---|
Tachometr | 196 519 km |
Motor | 3.0d, 160kW, 4x4 |
Převodovka | Automat / 6 stupňů |
Barva | zelená-metalíza |
Karoserie | SUV |
---|---|
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO3 |
Emise CO₂ | 250 g/km Emisní kalkulačka |
Vůz v dobrém technickém stavu. Tažné zařízení.
Za pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.
Jízdní komfort, Kvalitní zpracování, Výborný turbodiesel, Výborné jízdní vlastnosti, Odolnost a mechanická spolehlivost,
První generace BMW X5 byla odpovědí na rovněž první generaci Mercedesu ML. Spolu s ním můžeme právě toto BMW považovat za původce popularity velkých prémiových SUV. BMW X5 těží z toho, že svým charakterem opravdu dávalo co největší důraz na jízdní projev na silnici, jízda v terénu totiž celkově pro vozy SUV není tou hlavní disciplínou. X5 tak podobně jako soupeři patří maximálně na traktory nepříliš zničenou lesní cestu. Zato na silnici se cítí jako doma a disponuje až nečekaně dobrými jízdními vlastnostmi. Ačkoli se BMW X5 od počátku vyrábí v americké továrně výrobce ve Spartanburgu, auto splňuje veškeré kvalitativní nároky kladené na vozy mnichovské značky. Velmi dobré je tak jak zpracování interiéru, tak celková trvanlivost vozu. Potěší především fakt, že velmi odolný je jízdně skvělý podvozek auta, což dělá z X5 ideální dopravní prostředek pro naše rozbité silnice. Vnitřní prostor pro posádku je dostatečný a cestující se tu budou cítit pohodlně, na druhou stranu v rámci konkurence je nabídka spíše průměrná. Kritiku si zaslouží horizontálně dělené dveře zavazadlového prostoru, které komplikují přístup. O otevřenou spodní část se lze navíc snadno ušpinit.
Ačkoli se X5 první generace vyrábělo od roku 1999, v Evropě se první auta začala prodávat až o rok později. Ani tyto modely ovšem příliš vyhledávané nejsou. Důvod je jednoduchý, v USA se auto prodávalo výhradně se silnými benzinovými motory a nabídka v Evropě vypadala první rok zcela stejně. Teprve od roku 2001 se pod kapotou objevil skvělý turbodiesel 3,0 litru, který jinak velmi vysokou spotřebu auta zkrotil do příznivých mezí. Do roku 2003 měl motor výkon 135 kW, pak po drobném faceliftu došlo k navýšení na 160 kW. Zároveň došlo k několika příznivým technickým změnám. Pohon všech kol už není od roku 2003 permanentní, ale přední kola se připojují až při prokluzu zadních. To šetří palivo. Nová je také automatická převodovka, méně spolehlivou a trochu letargičtější jednotku GM nahradila podstatně lepší převodovka ZF. X5 však lze mít v našich podmínkách i s manuálem, tyto verze ovšem nejsou příliš časté. Pokud vám nevadí vysoké výdaje za benzin, lze X5 nejvýhodněji pořídit s některým ze zážehových motorů. Základem je třílitr se 170 kW, pak už následují jen osmiválce. Ten s objemem 4,4 litru nabídne výkon 210 a po modernizaci 235 kW, provedení 4,6is disponuje 255 kW a 4,8is 265 kW. Oba silnější osmiválce jsou však u nás velmi vzácné.
Americký původ X5 znamená, že si BMW nemohlo podle svých tehdejších zvyklostí nechávat připlácet za jinak i vcelku běžné prvky výbavy. X5 je tak docela dobře vybavený automobil, u kterého mohou posádku hýčkat i vcelku luxusní prvky.
BMW X5 je jedno z prvních velkých prémiových SUV a návrh takového auta zvládli designéři mnichovské automobilky vcelku dobře. Jenže vůz vznikal primárně pro americký trh, a tak se některé vzhledové detaily řešily méně, než je obvyklé u aut zaměřených na celkově náročnější evropské řidiče. Na X5 je tak už docela znát jeho věk a například design zadních partií vozu nepatří k příliš povedeným.
Jediným motorem, se kterým dovede BMW X5 jezdit s rozumnou spotřebou, je třílitrový šestiválcový turbodiesel. Ten ovšem bývá jako ojetina vcelku dražší. Atmosférické zážehové motory, které tvoří většinu palety, jsou naopak velmi neúsporné a provoz X5 s nimi pod kapotou je drahou záležitostí.
BMW X5 se mohlo od počátku chlubit ve své kategorii špičkovými jízdními vlastnostmi. BMW výrazně upřednostnilo chování na silnici, kam také vozy SUV patří. Skvělé jsou brzdy a příjemně přímé je i řízení. Auto se oproti soupeřům méně naklání, a ačkoli je celkově nutné počítat s vyšším těžištěm, jízdní vlastnosti jsou velmi dobré.
Za bezpečností velkých SUV nestojí jenom jejich samotná velikost a bohatá bezpečnostní výbava. Z aut této kategorie je také velmi dobrý výhled. BMW X5 tak patří k nadprůměrně bezpečným vozům, v nárazových textech Euro NCAP získala modernizovaná verze nejprve čtyři a posléze i pět hvězdiček. Důvod navýšení skóre je však vcelku malicherný, auto dodatečně dostalo připomínač nezapnutých pásů.
Co se místa pro posádku týče, není si u X5 nač stěžovat, ve voze se nikdo tísnit nebude. V podstatě to samé platí i pro zavazadlový prostor s objemem 465 litrů. Jenže konkurence umí být výrazně prostornější, i proto je naše hodnocení X5 jen průměrné. Silně nepraktické je také dělené víko kufru, jehož spodní část znesnadňuje přístup k zavazadlům a o kterou se lze ušpinit.
I když BMW X5 vyniká nad soupeři jistými a agilními jízdními vlastnostmi, na pohodlí se tu nezapomnělo. Auto tak celkově působí velmi komfortním dojmem a je ideálním vozem na naše rozmlácené cesty.
BMW X5 je sice docela spolehlivý a trvanlivý vůz, jenže vzhledem k jeho věku se výdajům za běžné spotřební díly zřejmě nevyhnete. Ceny jsou přitom vyšší a platí to nejen o samotných součástkách, ale i o práci servisů. Největší ránou při provozu X5 je ovšem spotřeba paliva. Jedině turbodiesel dovede držet náklady v rozumných mezích, zážehové verze způsobí v peněžence slušný průvan.
Po svém uvedení na trh bylo BMW X5 módním hitem zejména u úspěšných podnikatelů. Nyní, po deseti letech, si její přednosti mohou užívat i ti, kteří původně uvažovali například o pětileté Octavii.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8003.0d , 4x4, Automat, Xenony, Automatická klimatizace, Tempomat, Vyhřívání sedaček
Rok uvedení do provozu | 2004 |
---|---|
Tachometr | 196 519 km |
Motor | 3.0d, 160kW, 4x4 |
Převodovka | Automat / 6 stupňů |
Barva | zelená-metalíza |
Karoserie | SUV |
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO3 |
Emise CO₂ | 250 g/km Emisní kalkulačka |
Aby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.